آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تیر 96

1396/5/4 15:51
نویسنده : کیان و نیکا
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

تازیگیها هر لباسی رو که می خوان تنم کنند کلی بازی در میارم که نه این لباس رو دوست ندارم اون یکی لباس رو دوست دارم. همینطوری الکی نظر میدم پا فشاری میکنم که یعنی بله ما هم بزرگ شدیم باید نظرمون اعمال بشهراضی. یک روز با بابایی رفته بودم حموم که یهو کلید کردم که کچل: بابا مامانو صدا کن یک کارمهمی باهش دارمزیبا.  خلاصه بعد از اینکه مامانو کشوندم دم در حموم

گفتم: مامان من دارم میرم حموم خودمو بشورم خوش بو بشمخندونک

مامانی گفت: خوب چکار کنم برو به سلامتشاکی

منم با عصبانیت گفتم: خودت به سلامتعصبانیعصبانی

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

 

هفته اول تیر ماه خیلی هفته بدی بود، چونکه مامانی برای گذروندن یک دوره مجبور بود تمام هفته رو صبح زودساعت 4 پاشه بره تهران. از اونطرف هم تا برگرده خونه 9 شب می شد. این بود که من اصلا مامانی رو درست حسابی نمیدیدم تازه هم وقتی میرسید خونه اینقدر خسته بود که نای حرف زدن و سرو کله زدن با من رو نداشت.غمگین

اینجا هم با بابایی رفتیم ایستگاه قطار تا منتظر آمدن مامانی بشیم:منتظر

از چهره ام هم معلومه که چقدر خسته دلتنگم غمگین

 

اما خوب بقیه اش خیلی عالی بود چون اکثر شبها با بابایی میریم پارک محلی توی کوچمون و من اونجا کلی دوست پیدا کردممحبت هر بچه ای رو که میبینم میگم بابا بیا بریم با نی نی دوست بشیم. اول میگم من کیان آقا بصیرت هستم. اسم تو چیه؟ بعدشم میرم باهش دست میدم و اینطوری دوست پیدا میکنم.راضیاونجا یک گروه تا دندان مسلح تشکیل دادم و با دشمنا میجنگیمخندونک

 

اسمهای دوستامم هستش سامیار، ایلیا ،آرتین، محمد رضا، هلما و........

اولین شب که وارد گروه شدم یکی از بچه ها که بزرگتر بود شده بود رئیس، وقتی دستور میداد بقیه بچه ها میگفتند بله قربان. منم بدو بدو  آمدم پیش بابایی گفتم: بابا بابا من قربان شدم من قربان شدنخندهخندهخنده

 بعضی شبا هم که پسرها کمتر باشند بازیهای آروم میکنیم:

 

تازگیها دیگه هر وقت اسباب بازی بخوام خودم صندلیمو میارم میزارم زیر پاهام میرم بالا هرچی رو که دوست داشته باشم برمیدارم:

 

این هم یکی دیگه از اسباب بازیهامه که فقط به درد عکس گرفتن میخوره چون اصولا این مدل اسباب بازیها چند ساعت بیشتر تو دست من دوام نمیارند و بعد چند ساعت تمام چرخ دندهاش خورد میشه خندهراضی خوب جنسشون خرابه به من چه.خودش خراب میشهقهر چند تا دیگه از این دست اسباب بازیهامو که چرخ دنده دارن رو بابایی برده تو انباری قایم کرده الکی میگه بردم شرکت تعمیرشون کنم. فکر کرده ده نودیها هم مثل خودشون ساده هستند هر چیزیرو باور کنند.چشمک هر روز کلید میکنم بابا پس ماشین کنترلیهامو که بردی شرکت پس چرا نمیاری. اینقدر گفتم بابایی رو کچل کردمکچلخنده

 

اینجا هم با بابایی رفتیم بولینگ:

 

از اون فواره باحالا که تو پارک آب و آتش بود هم تو قزوین آوردن. ولی خوب یک مقدار کوچیکتره که البته برای آب بازی کردن خیلی فرقی نمیکنهراضی

 

هفته پیش که یک تعطیلی تو تقویم داشتیم با خاله مریم و مامان فخری اینا رفتیم طالقان. جاتون خالی هوا خیلی عالی بود. من هم کلی آب بازی کردم کیف داد.محبت

 

این بود خاطرات من در تیرماه 96

   بوسبای بای

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ehsan
5 مرداد 96 8:14
مامان هدی
5 مرداد 96 18:51
آخی عزیزم. دقیقا حسنا هم می خواد بره سراغ کمدش ی صندلی داره همه جا می بره...
مامان صدرا
7 مرداد 96 8:18
سلام خانومی گل اومدین تبریز کاش اطلاع داشتم ودر خدمتتون بودیم . انشالله همیشه ب شادی وگردش
مامان فرخنده
8 مرداد 96 10:57
سلام داداش کیان گل آفرین به شما که دیگه میری با بچه ها دوست میشی وخجالت نمیکشی عاشق معرفی کردن خودت به دوستات هستم مامان کیان چقدر شبیه مامان فخری هستید یک لحظه فکر کردم خودتتون هستید چقدر شباهت خدا مامانتون را برای شما حفظ کنه وتنش همیشه سلامت باشه الهی آمین
مامانی گیتا جون و برديا جون
16 مرداد 96 12:29
مثل الوچه ی کالی که به دل می چسبد قلقلک می دهد احساس مرا خنده ی تو
zahra
27 مرداد 96 21:43
تولدت مبارک آقا کیان ایشالا همیشه سالم و شاد در کنار پدر و مادر مهربونت باشی.
مامان فرخنده
31 مرداد 96 8:08
داداش کیان با چند روز تاخیر تولدتت مبارک همیشه شاد وسلامت باشی داداشی منتظر عکسهای خوشگل تولدتت هستیم عزیزززززم
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی ممنونمحبت
رومینا
4 شهریور 96 11:26
کیان جونم خاله رومینا خیلی دوستت داره من از طریق تلگرام برنامه نی نی وبلاگ رو باز میکنم و خیلی خوبه گفتم اگر دوست دارید شما هم انجام بدید.