آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

مهد کودک رنگارنگ

1397/7/24 10:56
نویسنده : کیان و نیکا
1,905 بازدید
اشتراک گذاری

درودبغل

از اول مرداد امسال دارم میرم مهد کودک. اسم مهد کودکمم هم هست مهد کودک رنگارنگ.

خیلی خیلی مهد رو دوست دارم و تنها بدیش اینکه پنج شنبه جمعه ها تعطیله و گر نه هفت روز هفته مهد میرفتمخندونک

حالا بریم عکسهای مهد رو با هم ببینیم:

این چند تا عکس مربوط میشه به اولین روز مهد کودک که با بابایی رفتم اونجا. ولی از روز دوم به بعد خاله لیلا تو مهد گفت که نیازی به آمدن بزرگتر ها نیست چون بر خلاف خیلی از بچه ها تو مهد اصلا دلم برای کسی تنگ نمیشه ، تازه ظهر که مامان یا بابا میان دنبالم اعتراض میکنم که چرا اینقدر زود آمدید بازیهای من هنوز تموم نشدهآرام

 

اینم عکسهای تولدم با دوستام تو مهد کودک:

 

اینجا هم داریم با دوستام آشپزی می کنیم:

 

عکس دوستام رو هم بزارم:

 

اینجا با دوستام رفتیم اداره آتش نشانی تا با کار آتشنشانها آشنا بشیم:

جالبه بدونید هرچی بابام میگه آتشنشانها آتش رو خاموش می کننند من میگه نه من رفتم دیدم، اونجا با یک کفی سیایی های آتشهارو که زمینو کثیف کرده تمیز می کنند.

اینم نتیجه باز دید از ایستگاه آتش نشانی و خاموش کردن آتش فرضی برای بچه هاخندهخندهخنده

 

اینا وسایل مهد کودکمه:

 

اینجا هم داریم با دوستام نقاشی می کشیم:

این بود مهد کودک دوست داشتنی منمحبت

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانمامان
24 مهر 97 14:33
تولدت مبارک گل پسر
مامان صدرامامان صدرا
24 مهر 97 21:47
عزیز دلم کیان خوشگلم چقد دلتنگم بودم خاله بغل تولدتم مبارک باشه گلم همیشه شاد و سلامت باشی❤
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
1 آبان 97 20:23
موفق باشي كيان جونم
خاله و امیرحسینخاله و امیرحسین
23 آذر 97 17:59
سلام کیان جان خوبی مامان و بابا خوبن خیلی دلم تنگش شده برات پسر قشنگ امیدوارم سلامت باشید همگی هرجا که هستیدمحبتبغل
مهدیه
7 خرداد 98 19:01
سلام ب شما بابای مهربون عااااشق کیانم خدا حفظش کنه😍😍😍😍

26 آذر 98 17:58
کیان جون عکسات و بزار چون خیلی دلمون برات تنگ شده آقا کوچولو😊