آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تولد یک سالگی نیکا خانم

1400/3/31 23:56
نویسنده : کیان و نیکا
516 بازدید
اشتراک گذاری

با تاخیر خیلی خیلی زیاد می خوام پست مربوط به تولدم رو آپدیت کنم.

 بابایی خیلی دوست داشت تولد من هم مثل تولد داداش کیان به یاد موندنی بشه. به خاطر همین با وجود اینکه خیلی گرفتار بود ولی از یک ماه قبل شروع کرد به تدارک چیدن و اول از همه اسم من رو هم مثل داداشی با یونولیت طراحی کرد و با حوصله ساختش. چند روز مونده به تولدم هم بقیه کارهای تزئین رو انجام داد. زحمت انتخاب و سفارش کیک و بقیه کارها هم به دوش مامان جون بود. نتیجه کار هم بسیار عالی.

حالا بریم عکسهارو با هم ببینیم:

این تزئینات و میز قشنگ حاصل زحمات مامان و بابایی برای من:

البته باید خود پرنسس جشن هم تو عکس باشه:😍

تولد که بدونه داداش کیان مزه نداره:

بعدشم که مهمونهای عزیزمون آمدن و شروع کردن به عکس یادگاری گرفتن:

اینجا هم که داریم میرقصیم و شادی میکنیم:

اینجا هم که دارم کیک تولدم رو فوت میکنم و خبرنگاران محترم در حال گزارش گرفتن هستند.

اینجا هم دارم تحت نظارت داداش کیان کیک تولدم رو با چاقو میبرم:

آخر سر هم شروع کردم به باز کردن کادوهام:

این هم کادوهای قشنگم:

و در پایان یادی کنیم از تولدهای قدیم:

بابا پیمان و عمو احسان در روزگار کودکی😘

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)