آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تولد یک سالگی(1)

1394/5/29 10:15
نویسنده : کیان و نیکا
6,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممم به همه

تولد خودم مبارکجشنجشنجشنجشن

 

 با توجه به اینکه بنده در روز تولدم باید میرفتم و یک واکسن میزدم بابا و مامان تصمیم گرفتند که تولد منو چند روز زودتر  یعنی روز جمعه گذشته برگزار کنند. به همین خاطر بابا و مامان خیلی زود مشغول به کار شدند تا مقدمات کار رو فراهم کنند.

اولش بابایی رفت شرکت و با المنت بخاری برقی یک اره برای بریدن یونولیت اختراع کرد. اونوقت اسم منو با ینولیت ساخت. به این صورت:

(آدم تو ساعت کاری از این کارها میکنهنه)

بعدش اسم منو داد تا عمو احسان رنگ کنه و نتیجه کارشون شد این:

ببینید چه خوشگل شدمحبت

 

سپس بابایی رفت و یکم بادکنک آرایی یاد گرفت. درسخوان البته بهتر بود که قبلش موارد ایمنی رو رعایت می کرد، چون یکی از بادکنک ها تو چشمش ترکید و چشمش این شکلی شد.هیپنوتیزم تازه شانس آورد که مامانی زودی روش یخ گذاشت وگرنه روز تولد من چشمش باد میکرد یک چشم میشدترسو.

 

البته خوب در عوض چیزهای خوشگلی درست کرد:

 

بعدش مامان و بابا فکر کردن که تم تولد من چی باشهمتفکر و تصمیم گرفتند که شخصیت مینیون رو برای جشن انتخاب کنند.زیبا اونوقت شروع کردن به تزئین خونه:

 

از خونه تا راه پله و آسانسور:

 

این هم کیک مینیون:

 

امسال چون که من کوچولو بودم و دوستای زیادی نداشتم به همین خاطر چشن تولدمو خیلی خودمونی برگزار کردیم و فقط فامیلهای نزدیک دعوت بودند.  رونیا جون اینا هم چون که قزوین نبودند نشد که بیانغمناک.

خلاصه مهمون ها آمدند و کلی خوشحالی کردیم جشنجشنجشنجشنجشن

 

اینجا هم مثلا قراره که من شمع رو فوت کنم . ولی خوب اون روز من فقط بلد بودم با مماخم فوت کنم. متفکر خوب چیکار کنم کسی به من فوت کردن یاد نداره بود. خلاصه با کمک خاله هر جوری بود شمع رو با مماخم فوت کردمخندونک

(البته از فرداش فوت کردن یاد گرفتم و هر وقت هر جا بادکنک میبینم زودی شروع میکنم به فوت کردن)

 

و در ادامه خواهیم دید:

- بریدن کیک و باز کردن کادوهایی که از اولشم باز بودخندونک

- رفتن با مهمونها به در بند برای خوردن شام.

 

تا تولد یک سالگی(2) فعلا بایبای بای

 

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

فاطمه^فائزه
29 مرداد 94 13:08
تولد تولد تولدت مبااااااااااااارک کیان جون تولدت مبارک ایشالله همیشه سلامت و خندون باشی عزیزم
فاطمه^فائزه
29 مرداد 94 13:10
سلام مامانی کیان جون ی چند تا سوال داشتیم شما کی آن میشید بهمون بگید ما هم آن شیم تو نی نی گپ ازتون بپرسیم
مامانی مینا
29 مرداد 94 15:01
عزیزدلم تولدت مبااااارک کیان کوچولو
مامان اعظم
29 مرداد 94 15:58
سلام عزیزم ببخشید که با تاخیر اومدم خیییییییییییییییلی شرمنده تولدت با یه دنیا آرزوی خوشبختی مبارک باشه کیان جون. اگر اونجا پیشت بودم الان یه ماچ محکم از لپات می گرففتم خاله به قربونت بره. ماشالله هزار ماشالله پسر گلمون آقا کیان یک ساله شده
مامان اعظم
29 مرداد 94 15:58
تولد تولد تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارکتولد تولد تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارکتولد تولد تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارکتولد تولد تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارکتولد تولد تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارک
نیلوفر
29 مرداد 94 16:11
فدااااات بشم کیان جوووووونی! توووولدت مباررررررررک! چه تم قشنگیییی!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡[قلب ]
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی نیلوفر خانوم هروقت شما هم نینی دار شدید منم میام به نی نی شما سر میزنم
مامان حسام
29 مرداد 94 20:30
تولدت مبارک کیان نازنین الهی که زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشی.و آفرین به بابای خوش ذوقت.قدرشو بدون کوچولوی دوست داشتنی
شادمهر کوچولو
30 مرداد 94 14:39
سلاااااااااااااام کیان جووووووووووون تولدت مباااااااااااااارک خیلی قشنگ شده تولدت و کلی مامان بابا برات زحمت کشیدن دستشون درد نکنه...انشالله سالیان و سال شاد و خرم و سلامت باشی در کنارشون
مامان بهی
30 مرداد 94 15:54
تولدت مبارک عزیر.دلم.ان شالله تولد هزار سالگیت
زهرا
31 مرداد 94 7:01
تولد تولدت مبارك ئزيزم الهي صدوبيست ساله بشي دانشگاه بري داماد بشي من بيام شيرين هاتو بخورم جگر طلا
مامانِ نی نی ها
31 مرداد 94 8:35
فدات بشم عزیز دلم. ممنون. واقعاً سورپرایز شدم. از دعای دوستان خوبی مثل شماست که الان خوشحالم. قربونت برم خیلی به دعاهاتون احتیاج دارم. تولدتم مبارک عزیز نازنینم.
مامان جون
31 مرداد 94 9:02
کیان جان تولدت مبارک ایشالله 100 ساله بشی خاله جون واقعا دست مامان و بابا درد نکنه حسابی زحمت کشیدن , ایشالله همیشه سایشون بالا سرت باشه
همراه رایانه
31 مرداد 94 9:20
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه و موبایل شماره تماس باتلفن ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
فائزه
31 مرداد 94 10:54
کیان جونم تولدت مبارک سلامت باشی همیشه همیشه
مامان رها
31 مرداد 94 17:15
سلام کیان جون تولد یک سالگیت رو خیلی خیلی تبریک میگم امید وارم زیر سایه پدر ومادر سالیان سال خوش وخرم زندیگی کنید دست مامان وبابا هم درد نکنه همه چیز عالی وخوشگله
زهرا
1 شهریور 94 6:57
سلام ئزيزم خيلي خيلي دوستت دارم ئزيزم تولدت مبارك [ماچ[ماچ[ماچ[ماچ
خاله امیرحسین
1 شهریور 94 11:15
کیان جان شرمنده دیر رسیدم تولدت مبارک باشه پسر نازنین انشا.. که سالهای سال سلامت در کنار خانواده روزهای خوبی سپری کنید
رومینا
1 شهریور 94 23:50
مبارکه کیان جونم .
رومینا
1 شهریور 94 23:52
کیان عزیزم از دور لحظه لحظه بزرگ شدنت رو با تمام شادیها نگرانیها و لحظه های تلخ و شیرین و با تمام محبت به چشمهای مهربونت شریک شدیم و امروز شاهد شیرین کاری هات و اولین کلمه ها و آواهای زندگیت هستیم. برای فردایت بهترین روزها را آرزو میکنم....تولدت مبارک شیرینم....رادوین و مامانش . (کل خانواده دهقانی ).
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
3 شهریور 94 20:54
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ... ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﻋﺸ♥ـﻖ نگاﻩ ﻣﻬﺮباﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺳﺖ! ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺭﺍ به ﺍﻭ ﺑﺴـﭙﺎﺭ... ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺮﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ...
مامان آنیسا
4 شهریور 94 9:00
کبان جونم تولدت مبارک عزیزم ایشالا جشن 120 سالگیت عزیزم آخی بنده خدا بابابیی واقعا درد داره یه بارم سر من اومده تزیئنات خیلی خوشکل شده
مامان بهی
4 شهریور 94 10:33
تولدت مبارک خوشتیپ خاله ان شالله تولد 120سالگیتا جشن بگیری
آبجی فاطمه
4 شهریور 94 14:12
تولد تولدت مبارک عزیزه دلم خوشتیپ خان.انشاالله سالم و سلامت باشی کناره مادر و پدرت و هرساله برات جشن بگیرن
مامان ریحانه
4 شهریور 94 16:08
آقا کیان ناز نازی تولدت مبااااااااااااااارک چه تزیینات زیبایی آفرین به اینهمه سلیقه ی مامان و باباخیلی همه چیز قشنگه بنده خدا بابایی چشمشون چی شده کادوی من به خوشگل پسر
مامان اعظم
4 شهریور 94 20:10
پس کجاییییییییییییی مامی کیان جون
مامان فاطمه حانیه
10 شهریور 94 17:24
الهی.... ایشالله 120 ساله شی عزیز خاله تولدت مبارک
maman arezoo
14 دی 94 20:02
مبارکه پسر طلا ایشالا داماد بشی