آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

حمام قجر قزوین

1395/1/29 10:27
نویسنده : کیان و نیکا
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

و اما در ادامه تعطیلات نوروز نود پنج با توجه به تعطیل بودن بابا فرصت خوبی پیش آمد تا یکم به قزوین گردی بپردازیم. ولی خوب چون من شبها مشغول شیطنت بودم و دیر وقت می خوابیدم و صبح ها نیز تا لنگ ظهر خواب بودمخواب ، از این فرصت خیلی استفاده نکردیم. البته یک روز وقت گذاشتیم و یکم گردیدیم که عکسهاشو براتون میزارمزیبا.

اول از همه یکم توی شهر چرخیدیم و با المانهای شهری عکس انداختیم:

 

المانهای شهری

 

بعدش رفتیم و خاله رو برداشتیم و باهش رفتیم موزه مردم شناسی یا همون حمام قجر.

 

این حمام در زمان شاه عباس ساخته شده و الان چند سالی هست که تبدیل به موزه مردم شناسی شده وتوش مجسمه های زیادی از مردم استان قزوین قرار داره که نحوه زندگی مردم رو در گذشته نشون میده. جای قشنگیه اگه گذرتون به قزوین افتاد بازدید از حموم قجر رو از دست ندید.

با هم بریم و چند تا عکس این موزه رو ببینیم:درسخوان

حمام قجر قزوین

موزه مردم شناسی قزوین

حمام قجر قزوین

 

توش یک عکاس خونه هم داره که میتونید عکسهایی با لباسهای سنتی بگیرید ولی خوب چون ما وقت نداشتیم و من هم گرسنم شده بودم، نشد که عکس بندازیمچشمک

حمام قجر قزوین

موزه مردم شناسی قزوین

حمام قجر قزوین

موزه مردم شناسی قزوین

حمام قجر قزوین

 

در قسمت بالایی این مجموعه یک نمایشگاه صنایع دستی هم وجود داشت  که میتونستیم کلی از اونجا خرید کنیم. همچنین خوراکیهای خوشمزه و آش محلی هم برای مسافران نوروزی مهیا بودخوشمزهخوشمزه به به به به

البته به جز حمام قجر. قزوین مکانهای دیدنی زیادی داره که ما وقت نکردیم بریم اما هر وقت که رفتم قول میدم عکسهاشو براتون بزارمچشمک

 

و اما سیزده بدر

باید عرض کنم خدمت دوستای گلم ما هم مثل همه در روز سیزده به در با سرما و باران مواجه شدیم و در نتیجه سیزدهمون رو خونه مامان فخری به در کردیم. دایی حمید توی حیاط برامون جوجه درست کرد تا بتونیم شلوارک بپوشیم و جوج بزنم، بخوریم با.......... نوشابهخندونک

دایی حمید

جوجه کباب

 

و اما آقایون و خانومهای محترم نی نی های دوست داشتنی، در پایان براتون یک سوپرایز دارم.

این شما و این ستیا جون، خوشگل خانومیمحبت دختر همسایه بالایی مون که هشتم فروردین به دنیا آمد.

ستیا

ستیا جون قراره دوست دختر من بشه و سال دیگه بریم تو حیاط با هم بازی کنیم. خواهش میکنم تشویقش کنید.

تشویقتشویقتشویقمحبتمحبتبوسبوسمحبتمحبتتشویقتشویقتشویق

بوس

 

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانش
29 فروردین 95 16:06
سلام کیان جون خوبی خاله شهرتون خیلی قشنگه المان های قشنگی هم دارید حموم قجر هم زیباست مثل حموم حضرت شهرماست سیزده بدرتون هم انشاا...که خوش گذشته باشه ستیا جون هم دختر خوبیه انشاا...که دوستیتون سال های سال ادامه داشته باشه
مامانش
29 فروردین 95 16:08
راستی کیان جون اگه اجازه بدی تبادل لینک کنیم خبرم کن http://banoo2.niniweblog.com/ این لینک پرنسس حدیث منه روزگاران خوش
ehsan
30 فروردین 95 12:23
مامان نیکان
30 فروردین 95 17:40
به به.من قزوینو دوست دارم.شهر پر برکت وفراوونیه.خواهرم وخاله امم اونجا زندگی میکنن.ایندفعه حتما حموم قجر رو میریم اگه بازباشه چون اکثر این مکانها فقط تعطیلات بازن.عکسها ومطالب مثه همیشه عالی
مامان مهدیه
31 فروردین 95 14:51
ممنون از عکسهای جاهای دیدنی.خیلی زیبا بود.ایشالا همیشه به گردشو شادی کیان جون
شادمهر کوچولو
4 اردیبهشت 95 11:50
وای چه خوبه جاهای دیدنی قزوین و معرفی می کنین اینطوری ماهم که تازه اومدیم قزوین بلد میشیم کجاها بریم مررررررررسسسی
مامان فدیا
4 اردیبهشت 95 12:56
به به چه عکسای قشنگی انداختی و موهات دوباره قشنگ شده خاله جون
مامان آیهان
11 اردیبهشت 95 8:32
کیان جون چه عکسهای خوشگلی داره. دست مامان بابایی درد نکنه این همه براش خوش می گذرونن. عالی بودن. باید یه سفر برا قزوین داشته باشیم
زهرا
19 اردیبهشت 95 15:53
كيان جان اميدوارم كه به همتون خوش بگذره ئزيزم
مامان مریم
26 اردیبهشت 95 13:41
چه گل پسر خوشگلی.قدر بابا مامانت و بدون همه جا میگردوننت.[گلاز وب من هم دیدن کنید لطفا