آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تابستون دوست داشتنی

1395/4/2 14:38
نویسنده : کیان و نیکا
2,345 بازدید
اشتراک گذاری

وای چقدر تابستون خوبه، هر روز هر روز پارک محبت با گرم شدن هوا، توخونه موندن خیلی سخت شده به خاطر همین هم هر روز باید یک سری از خونه در بیایم بیرون.

بابایی :کیان کجا بریم 

کیان: پاک پاکخندونک(پارک)

البته بیشتر دوست دارم تو پارک بچه هارو تماشا کنم مخصوصا هر کس از سر سره میاد پائین براش دست میزنمتشویق برای همه هم بای بای میکنم اگر هم از کسی خوشم بیاد براش بوس پرت میکنمبوس خصوصا اگه دخمل باشهراضی 

اینجا پارک ملا خلیلا  هستش که خیلی باحاله فقط یک مشکل داره، اون هم اینکه یک وقتهایی خیلی شلوغ میشه من هم که جای شلوغ دوشت ندارم:

پارک ملا خلیلا

 

خود ملا خلیلا یکی از اندیشمندان قرن یازدهم بوده که ما خیلی به اندیشهاش کاری نداریم خندونک ما بیشتر با پارکش کار داریم.چشمک پارک ملاخلیلا  یک پارک 7 هکتاریه که در باغات سنتی جنوب شهر قزوین ساخته شده و توش پر از درختهای پسته و بادومه. از اونجایی که این پارک به صورت سنتی ساخته شده و المانها و بناهای داخل پارک کاملا سنتی هست، شما وقتی درون پارک قدم میزنید علاوه بر اینکه از دیدن گلهای زیبای پارک لذت میبرید  احساس می کنید که به دوران گذشته پا گذاشتیدمتنظر. یک حسن دیگه ای هم این پارک داره و اون اینکه اطراف پارک کاملا محصور شده و فقط خانواده ها حق استفاده از پارک رو دارند. همچنین قسمتهایی هم در نظر گرفته شده تا اگه مسافرها بخواهند شب در پارک بمونند با هماهنگی مدیریت پارک بتونند از امکانات موجود استفاده کنند و شب بی دغدغه ای داشته باشند.

بریم با هم چند تا عکس از پارک ببینیم :

پارک ملا خلیلا

پارک ملا خلیلا

پارک ملاخلیلا

پارک ملاخلیلا

پارک ملا خلیلا

 

البته در این روزها من و بابایی تقریبا به تمام پارکهایی که سرسره داشته باشه سر میزنیم و همه ی سرسره های شهر رو امتحان می کنیمزیبا

 

 

البته گرچه مثل سابق توپلو نیستم ولی به خوردنم هم اهمیت میدمخوشمزه

 

شیطنت رو هم دوست دارمراضی

 

یک عکس از بابایی براتون بزارم :

 

مامانی: کیان کجا بریم

کیان: حیط حیط حیطخندونک (حیاط)

با دوتا عکس از مامان جونم  و گلهای حیاطمون پست رو ببندیم برهزیبا

حیاط خونه ما

 

بوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامانی گیتا جون
5 تیر 95 10:23
وای چه پارک زیبایی خوش بحالت کیان جون یه همچین جای خوش آب و هوایی زندگی می کنی
کیمیا
5 تیر 95 11:03
این پارکه رو چرا ما نرفتیم
کیمیا
5 تیر 95 11:03
مامان فرخنده
5 تیر 95 13:12
عزيززززم كيان ناز قربونت بشم چرا با بچه ها بازي نميكني خاله برو باهاشون دوست باش چه پارك با صفايي بود چرا لاغر شدي كيان جون ولي خودمونيم تيپ تابستوني خيلي خيلي بهت مياد عزيززززم خوش تيپ ناز
nahid
5 تیر 95 15:50
سلام کیان کوچولوی خوش تیپ...میگم خوبه این تابستونو داریم که توی روزای بلندش با شما وروجکا خوش بگذرونیم مخصوصا مایی که اینقد گرفتاریم.
مامان نیکان
6 تیر 95 0:01
کیان جون خاله نیکان با اینکه قزوینه اصلا این جاهارو به ما رو نمیکنه.این سری حتما میایم پارک....کجا بود یادم رفت.خوش بحال مامانی که حداقل ساعاتی رو با بابایی سر میکنی.خیلی خوبه.آفرین بابای پر حوصله.منکه آرزومه در هفته2ساعت کامل نیکان با باش باشه.
مامان صدیقه
6 تیر 95 9:00
سلام عزیزم.چه نازه شده ماشالا کیان عزیزم. شهرتون هم واقعا زیباست
شادمهر کوچولو
6 تیر 95 9:35
سلام کیان جون، بازم ممنونم که از جاهای دیدنی قزوین برای ما تازه واردها به این استان مطلب گذاشتی امیدوارم مامان بابام منم ببرن اینجور جاها یه ذره بگردم خسته شدم تو خونه دیگه
مامان فدیا
6 تیر 95 13:10
قربون اون تیپ قشنگت که هر چی میپوشی بهت میاااااااد کلی دلم واسه پستات تنگ شده بود هااااا
شادمهر کوچولو
8 تیر 95 9:29
بخدا مامانی من تنبل نیست ولی میخواد موضوعات جالبی پیش بیاد که وبلاگ و آپدیت کنه...کیان جون تو ماشااله همیشه موضوع جالب داری ولی من که همش تو خونه م
مامان مهدیه
8 تیر 95 12:21
همیشه به گردش کیان جونم.چه خوبه که جاهای دیدنی شهرتونو توضیح میدین.ممنون
مامان ریحانه
9 تیر 95 13:25
سلام آقا کیان عزیز همیشه به پارک رفتن دوست عزیز چقدر خوب ما دو تا عین همیم منم همیشه دوست دارم برم پارک به تاب و سرسره هم رضایت نمیدما من دلم شهر بازی می خواد مثلا دوست دارم سورتمه سوار شم ولی نمی دونم چرا هی منو می پیچونن که سوار نشم آخه خیلی هیجان داره چه پارک ملا خلیلای زیبایی دارید مامانم عاشق این جور بناهاست باید به خاطر این پارکه هم که شده یه سفر بیام قزوین چه عکسای قشنگی هم گرفتی بلال خوردنتو عشقه گلاتونم خیلی خوشگلن بازم مامانم عاشق گله وقتی گل می بینه دیگه هوش و حواس از سرش می پره حالا من زیاد نمی دونم چه حسی به گل دارم تا یه کم بزرگتر بشم معلوم میشه عکس آخری هم که مثل همه ی عکسهای آخر پستت حرف نداره خیلی خوشمل افتادی بوس واسه آقا کیان عزیز
دختر زمستونی
14 تیر 95 21:29
سلام مامانی ما شما و کیان جون و لینک کردیم
مامانی گیتا جون
15 تیر 95 11:15
عید آمد و عید آمد با نقل و نبیدآمد رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد . . . عید سعید فطرمبارک
خاله امیرحسین
15 تیر 95 14:43
سلام کیان جان خوبی عزیزم انشا.. همیشه دلت شاد و سلامت باشی پیشاپیش عیدتان هم مبارک
خاله امیرحسین
19 تیر 95 14:38
سلام کیان جان خوبی مامان و بابا خوبن عید گذشته هم مبارک باشه نمازروزهای مامان و بابا قبول دلم تنگ شده برات
مامان پانیسا
29 تیر 95 13:54
وای عزیزم چقدرم زیاد مایکن شده.انشاالله تنش همیشه سالم باشه.مریضی بپه هارو خیلی اذیت میکنه.