آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

آبان 95

1395/8/26 15:50
نویسنده : کیان و نیکا
588 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اینقدر حرف میزنم که شبها مامان و بابا همش میگن تورو خدا یکی کیان رو از پریز برق جدا کنه، کلید خاموشش کجاستخنده. هی میگن کیان بخواب. من هم میگم: کیان نه بخوابه کیان نه بخوابه.خنده  از ساعت 12 به بعد تازه فکم گرم میشه. زمان خوابیدنم هم دقیقا برای کسی مشخص نیست چون اول مامان و بابا در حالی که من همچنان دارم صحبت میکنم از خستگی به خواب میرند و بعدش من می خوابمراضی . هر وقت یک کار بدی انجام میدم و به من تذکر داده میشه که کیان این کار بد هستش، من با یک قیافه حق بجانب چنان سر همه داد و فریاد میزنم که این کار بد رو انجام ندید که همه شک میکنند. میگنم نکنه واقعا ما داشتیم اون کار رو میکردیم.خندهخنده

مثال: بابایی میگه کیان دست به بینیت نزن زشته. اون موقع من شروع میکنم به دعوا کردن بابا و مدام داد میزنم : عصبانیبابا دست بینی نزن اییییی بابا دست بینی نزن ایییییییی . در اون زمان قیافه بابایی این شکلی میشهتعجبتعجب

منتظرم مامانی یک کاری از بابایی بخواد یا یک چیزی بگه. اون وقته که مثل دریل میرم رو مغز بابا و شروع میکنم به تکرار حرف مامانی. تا بابایی اون کار رو انجام نده دست از سرش بر نمیدارمخندونک. البته بعضی وقتها هم باهش برخورد فیزیکی میکنمچشمک

مامانی میگه کیان جون کارتون دیگه بسه چند دقیقه کانال رو عوض کنیم بابایی اخبار گوش کنه. من هم میگم خوب. بعدش کنترل رو میدم دست بابا و داد میزنم بابا بزن اخبار،  بابا میگم بزن اخبار اِییییی. بعدش تمام مدت حواسم هست بابایی سرش از تی وی بر نگرده. تا تکون بخوره سرش رو راست میکنم میگم بابا اخبار گوش کن . بابا اخبار گوش کن اِیییییی. نه آخرش بابایی میگه کیان جان، پسرم غلط کردم بسه دیگه شما همون کارتونتو ببینخستهخندهقه قهه

خوب حالا بریم سر عکسها. این روزها کارتن زیاد نگاه میکنم چاره ای هم نیست با سرد شدن هوا زیاد نمیشه از خونه بیرون در آمد. ولی خوب باید یک فکری به حالش کرد وگرنه مشکل ایجاد میشه. قبل ترها فقط توتی تو دوست داشتم ولی الان همه کارتونهارو دوست دارم . بابایی هم خیلی به کارتن تیتانها به پیش  علاقه داره آخه همش دارند خل بازی در میارنمحبت

تیتانها به پیش

 

اینجا هم کلم خورده به میز گریه دارم یخ میزارم روش که دردش خوب بشه. وقتی اوخ میشم زودی گریه میکنم و میگم مامان بغل مامان بغل. ولی اگه مامانی اونجا نباشه زیاد به روی خودم نمیارم. میدونید باید یک ناز کش باشه تا آدم براش ناز کنه دیگه.چشمک 

این می می هم که تو دهانم میبینید آخرین عکسیه که ازش دارم .آخه می میم پاره شده و دیگه قابل استفاده نیست. ولی با این وجود شبها که می خوام بخوابم می می رو دستم میگیرم بهش نگاه میکنم و میگم می می جون خراب شده  خرابغمگینغمگین. بعدش میزارم کنار بالشم تا خوابم ببره.

 

 

جدیدا عادت کردم شبها قبل از خواب مسواک میزنم تا دندونهام خراب نشه . شب که میشه میگم: کیان مسواک بزنه. دندون خراب نشه.خندونک 

 

معمولا جمعه ها با بابایی میریم بیرون گردش. یک هفته رفتیم باغ وحش شهرمون. مامانی هم کلی به من نون داد تا به حیونا بدم. اونجا گوزنها و آهو ها کلی با من دوست شده بودن و هرجا میرفتم از پشت حصار دنبالم می اومند . آخه کلی بهشون غذا دادممحبت

باغ وحش قزوین

از اونجایی که من از شلوغی خوشم نمیاد. هر وقت دور برم خیلی شلوغ می شد به بابایی میگفتم : بابا دیر شد بریم خونه مامان تنهاسچشمک. هر وقتم دوربرم خلوت بود بابایی میگفت کیان بریم خونه. من می گفتم: نه دیر نشدخندونک

 

یک جمعه هم رفتیم پارک ملاخلیل و به اردکها غذا دادیم:

پارک ملاخلیل

پارک ملاخلیلا

 

ایجاها هم همون توی پارک هستش که به شکل کوچه باغ درست کردن:

 

خوب این هم از آبان ماه راستی بچه ها تا یادم نرفته هوا خیلی سرد شده مواظب خودتون باشید لباس گرم بپوشید به حرف مامان بابا ها گوش بدید تا سرما نخورید. 

فعلا خدا نگهدار:

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ehsan
1 آذر 95 16:14
مامان فرخنده
3 آذر 95 8:28
سلام به دادش کیان گل به گل پسر که قبل از خواب میره دندوناش را مسواک میزنه ملیسا هم عاشق شبکه جم جونیور هست عزیززززم میز چرا توراندید که باعث شد کله ات بخوره به میز مواظب خودتت باش عزیززززززم
نازی
5 آذر 95 23:37
هزار ماشالله به این پسر شیرین و خوردنی اسپند فراموش نشه
zakieh
7 آذر 95 0:25
سلام ای جونم عزیزم چقد تو ماهیییییی گلم
شادمهر کوچولو
7 آذر 95 9:51
سلاااااام کیان جوووووون دلم برات تنگ شده بووووود هی هی میام به وبلاگت سر میزنم ببینم چیکارا می کنی... مرسی که سلام مامان ما رو دریافت کردین... کارات خیلی باحاله خوشمان آمد شاید وقتی منم یاد بگیرم چون هیچ شیطونی ای از زیر دست من در نمیره من یه کم سرماخوردم تو مراقب خودت باش ایشاالله از این سرما به سلامتی بیرون بیایم
ماماني گيتا جون
9 آذر 95 7:49
عزيزم هزار ماشاا... چقدر بزرگ شدي 😍 افرين به اين گل پسري كه اينقدر هواي ماماني رو داره 😉
بابا حمید
9 آذر 95 10:19
سلام ممنون از لطف ومحبت شما برای شما و خانواده محترم آرزوی سلامتی و سعادت دارم موفق باشید
مامان ويهان جون
18 آذر 95 9:57
خدا حفظت كنه كيان كوچولوي نازنين