آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

خونه مامان فخری

1399/3/11 21:28
نویسنده : کیان و نیکا
369 بازدید
اشتراک گذاری

14 روزه که شدم گفتم برم خونه مامان فخری رو هم تجربه کنم ببینم چطوریه. پوشک و لباس هامو برداشتم رفتن خونه مامان فخری، چند روزی شیر خوردمو خوابیدم.😏. 

17 روزه که شدم دوباره رفتیم مرکز بهداشت برای اندازه گیری قد و وزن. البته به جز من قد و وزن بابایی رو هم گرفتند و قرار شد که بابایی یکم کمتر بخوره😁. اون روز قدم 52 سانت بود و وزنم بدون لباس 3600 گرم که نسبت به دفعه قبل 300 گرم اضافه شده بودم. 😍

الان اینجا خونه مامان فخری می باشم:

من هر وقت چشمامو باز میکنم دهانمم باز میشه. انگاری باز شدن چشمام رابطه مستقیمی با گرسنگیم داره😀

 

و اما این عکسی که می خوام بزارم داستان داره:

بابایی از سر کار برگشت خونه  یک نگاه به من کرد و گفت چه باحال شده. تعجب چشمهاشم که بازه. برم گوشیمو از پایین بیارم از نیکا یک عکس بگیرم. تا اینو گفت داداش کیان هم از جا پرید و فرار کرد. وقتی بابایی گوشیش آورد و خواست عکس بگیره دید که داداش کیان خیلی سریع با موبایل مامان متین برای من صدای رودخونه گذاشته و میگه بابایی نیکا دیگه خوابش برد نمیشه ازش عکس بگیری.😱😲 این شد که بابایی کلی خندید و برای اینکه داداشی ناراحت نشه از ما یک عکس دو نفره گرفت.😘

عکس دو نفره

 

این هم یک عکس دونفره دیگه. یکی نیست بگه آخه بابا بچه رو نمیدن دست بچه، گردنم شکست😖

ولی خدایشش معلومه داداش کیان خیلی دوستم داره😍

 

اینجا هم نیمه شب دارن تلاش میکنند با صدای دریا منو بخوابونند:

 

اینجا هم دارم خواب میبینم که قهرمان شدم:

قهرمان

 

و آخرین عکس هم مربوط میشه به حموم رفتن در خونه مامان فخری😋

حمام نوزاد

عافیت باشه نیکا خانم😘

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
13 خرداد 99 13:59
جانم چشمای دخترمون هم که رنگیه
کیان و نیکا
پاسخ
البته امید واریم بعد رنگش تیره نشه😉

15 تیر 99 2:11
الهییی...چه چشمای خوشرنگی دارن نی نی خوشگلتون!😘😘 چشم نخورن خوشگل خانوم😘😘 اگه چشای نی نی تیره شد،رنگ تیره هم خیلی خوشگله😍😍☺