آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تولد دخمل دایی

1393/8/6 15:41
نویسنده : کیان و نیکا
834 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش تولد یک سالگی دخمل دایی عزیزم رونیا جون بود جشن. این بود که لباسای خوشگل خوشگل تنم کردن و با مامانی رفتیم تالار جشن تولدتشویق

در ضمن بابایی رو هم نبردیمممممممممممخندونک. دلم خونک شد یادته منو عروسی نبردی. اینم عوضشحسود.

تم رونیا جونم زنبور عسل بود و همه چی رو زردو مشکی درست کرده بودند. خیلی خوشگل شده بود

 عکس رونیا جونم

اونجا کلی منو تحویل گرفتن و همه با من عکس انداختند.

خاله منصوره کلی زحمت کشیده بود و به من دوتا گیفت خوشگل داد که روش عکس رونیاجون بود

آخرای مهمونی هم من خسته شدم خوابم برد خواب

به این صورت

گیفتامم  گذاشتم بالای سرم کسی نبره خندونکخواببم برده

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان راحله
6 آبان 93 16:22
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█
مامانی رایان
6 آبان 93 18:02
سلام مامانی کیان جون.خوبین؟مطلب کوروش آسوده بخواب رو که میخوندم هم خنده ام گرفته بود هم یاد خودمون افتادم.پسر منم خوابش تنظیم نبود.اما این جور بچه ها بعد شش هفت ماهگی خوشخواب میشن.حجم شیر خوردنشون زیاد میشه مدت بیشتری سیر میمونند و دلدردشون کمتر میشه.یه کاری که من کردم زمانی که پسرم دو ماهش بود چند روز با وجودی که شب قبل نخوابیده بودم تو نور غیر مستقیم خورشید گذاشتمش تا ساعت بیولوژیکی بدن بچه تنظیم بشه و چراغها خونه روشن گذاشتم تلویزیونم روشن خودمون هم سعی کردیم نزاریم روز بخوابه باهاش حرف میزدیم. دوست دارید تبادل لینک داشته باشیم؟من شما را به لیست دوستان اضافه کردم
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله از راهنمایی هاتون
مامان جون
6 آبان 93 20:06
همیشه به جشن قند عسل
کیان و نیکا
پاسخ
میسی
مامان مرجان
7 آبان 93 10:32
کیان جونم مبارک باشه جشن تولد دخمل داییتون.انشاالله جشن تولد یکسالگی خودت عزیزم. ممنونم که به وب مهدار جونم سر زدی و نظر گذاشتی.
ehsan
7 آبان 93 13:32
كيان جون توهم كه هر جا بري مهموني. ميگيري ميخوابي...بعد شب ها نميخوابي
مامان ریحانه
8 آبان 93 0:56
سلام عزیزم خاطرات تولد کیان جونو که خوندم دیدم وای چه جالب دختر منم قرار بود شهریور به دنیا بیاید اما 90/5/27 به دنیا اومد یعنی دقیقا روز تولد کیان جون عزیزم نی نی نازی داری و نوشته هات هم به خیلی به دل میشینه موفق باشی
مامان امیرعلی
8 آبان 93 20:44
توم مثل پسر من جلو مهمون و غریبه و دوست آشنا ساکت بشین بعد رفتی خونه همشو سر مامان بابا خالی کن اره شیطون بلا؟؟؟ آن شال..تولد خورت عزیزدلم
مــــــامـــــانی
11 آبان 93 10:49
با سلام دوست عزيز نی نی باحالی داريد انشاالله زير سايه پدر و مادر بزرگ شود اميدوارم فرزند شما باعث افتخار شما و جامعه قرار گيرد به اميد ديدار دوباره بازم بهتون سر می زنم مامان مهديا
کیان و نیکا
پاسخ
[لبخندمرسی
Kosar
1 بهمن 93 18:23
عزیز خاله چه خوشمل شده