آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

یک ماهگی

1393/6/30 9:28
نویسنده : کیان و نیکا
2,362 بازدید
اشتراک گذاری

خوب من پنج شنبه یک  ماه شدم. هوراجشن

البته خودم خبر نداشتم و بی خیال واسه خودم میچرخیدم .

و با خودم فکر می کردم که چرا مامان با خاله رفت بیرون و منو نبردمتفکر. منو گذاشت پیش مامان بزرگ

عصر که شد بابا با یک کیک آمد خونه. دلغک

و مامانم که صبح رفته بود برام یک لباس خوشگل خریده بود، آمد و اون لباسو تنم کرد.

ببینید چقدر خوشگل شدم.

بعدش فهمیدم که تولدمه و برام تولد یک ماهگی گرفتند.دلغکجشن

هوراااااااااااااااااااااااااااا

بعدش کیک خوردن. ولی من هرچی نگاه کردم به من کیک ندادن

بابا نا سلامتی تولد منه ها اون کیکم مال منه عصبانیگریه

منم دیدم بهم کیک نمیدند شیرمو خورم خوابیدم . اصلا شیرش خوشمزه ترهخندونک

این بود ماجرای تولد یک ماهگی من.بای بای

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ehsan
30 شهریور 93 16:17
جيگر طلا تولد يك ماهگيت مبارك
ehsan
30 شهریور 93 16:28
كپسول انرژي عمو
رومینا
3 مهر 93 9:40
1 ماهگیت مبارک باشه کبان جون عزیزم . کیان جونم به خورده که بزرگ تر شدی تلافی این روزها رو در میاری . اولین پاییز زندگیت هم مبارک باشه . . پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ اولین لحظه های پاییزت از نم نم باران خوشرنگ و من آرزومند آرزوهایت . . .
وبلاگ آقای نی نی
3 مهر 93 10:22
سلام اقا کیان، خوبی نی نی کوچولو، آدرس وبلاگ قشنگت توی وبلاگ آقای نی نی بود . آقای نی نی دوسالش کامل شده ولی خیلی خوشحاله که تو بهش سرزدی. ما هم اومدیم بازدید پس بدیم که دیدیم به به چه خبره ، چه نوشته های شیرین و جالبی و چه نی نی خوشگلیه . انشاله همیشه سالم و سلامت باشی آقا کیان که اگه یه کم بی تابی کنی و یا یک کم دمای بدنت بالا بره مامان جون دلش پر از غصه می شه .
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی وبلاگ شما هم خیلی خوشگل آقا رادین
مامان مرجان
5 مهر 93 21:13
سلام,خدا شما گل پسر رو حفظ کنه.خوشحال میشم به وب ما هم سری بزنید
کیان و نیکا
پاسخ
حتمی خاله
خاله ی ادیب
5 مهر 93 23:11
آقا کیان، خیلی ناز و با نمکی شما. شیرتو بخور که زود بزرگ شی بیای با ادیب ما بازی کنی