آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

چهل روزگی و تولد مامانی

1393/7/7 9:48
نویسنده : کیان و نیکا
2,310 بازدید
اشتراک گذاری

من شنبه چهل روزه شدم. یعنی کم کم دارم برای خودم مردی می شم قوی. این بود که مامان فخری منو برد حموم و با یک کاسه عجیب و غریب که از توش یک دست در آمده بود و کلی هم کلید داشت روی سر من آب ریختن و یک سری جیزهای هم برام خوندن که البته من زیاد سر در نیاوردم سوال. فقط فهمیدم که اسم اون کاسه چهل کلیده . حالا کیه بیاد اونهمه کلید رو بشموره.

بعدش من خسته شدم و یک چورت خابیدم .خواب بدین صورت

بعدش بابا آمد که من و مامانو از خونه مامان بزرگ ببره خونه خودمون. آخه منو مامان یک ماه که اینجا کنگر خوردیم لنگر انداختیمخندونکدیگه مهمونی رفتنم حدی داره.

خلاصه موقع برگشتن مامانی که دلش واسه مامان بزرگ تنگ می شد. کلی گریه کردگریه. مگه اون اشکهای مامانی تموم می شودگریه ماشالله هرکی میدید فکر می کرد من یک کاری کردم همه جا خیس شدهخندونک

بعد از برگشتن به خونه با چشم های اشکالود مامانی با صحنه قشنگی مواجهه گردید. متنظربابا برای روز تولدش یک کیک خریده بود گذاشته بود اونجا. دوتا گلم یکی برای من و یکی هم برای مامانی گذاشته بود. یک دونه موبایل باحالم برای مامان خریده بود کادو کرده بود گذاشته بود کنارش. و دست آخر هم یک موزیک زیبا برای ورود ما گذاشته بود. تصورش رو بکن وقتی مامان وارد خونه شد چقدر همه چی باحال بودمتنظرجشنمحبت

اون گل کوچیکه منم اون بزرگترم مامانهخندونک

این کیکه  که لت پار شده

و به این ترتیب مامانی اشکاشو پاک کرد و منو بابا و مامان زندگی سه نفرمونو آغاز کردیممحبت

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الی
8 مهر 93 14:17
ایییی جانممم عزیزم چه نینیه نازی هستی شما. چه خوشل و راحت خوابیدی تولد مامیت هم مبارک گل پسر
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی
مامانی
8 مهر 93 22:07
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک ایشالله که زیرسایه پدرمادرش بزرگ شه ...چقدم نازه خاله قربونشبازم بهت سرمیزنم ..لینکت هم میکنم ..
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی
مامان
19 مهر 93 9:52
سلام عزیزم . قدم نو رسیده ات مبارک. همه رو خوندم از اول تا اینجا بمون سر بزن اگه دوست داشتی تا تو لینک دوستان هم باشیم.خوب معلومه که دوست داریم خاله