آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 8 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

نیمه اول شهریور 96

1396/7/9 21:48
نویسنده : کیان و نیکا
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان.

خوب یک خبر بد دارم و اون اینکه سمت بابایی توی شرکت عوض شده و در نتیجه سرش حسابی شلوغه و دیگه مثل سابق الاف و بی کار نیست که بشینه واسه من تو شرکت وبلاگ بنویسه غمناک در نتیجه از این به بعد وبلاگ من با تاخیر بیشتری آپدیت خواهد شد.دلشکسته

و اما یک خبر بدتر از اون اینکه اول شهریور مادر بزرگ مامان متینم فوت شد و به این ترتیم من یک دونه دیگه از جد بزرگوارامو از دست داد. به بابایی میگفتم : یعنی الان مادر بزرگ پرواز کرده رفته تو آسموناغمگین

خدا رحمتشون کنهدلشکسته

 

و اما از خبر های خوب اینکه با مامان فخری اینا یک سفری هم به شمال داشتیم و من اونجا کلی ماسه بازی کردم و حسابی بهم کیف داد.راضی

 

 

قایق سواری هم کردیم البته چون هوا خیلی دم داشت تو عکسها خیلی درب داغون بنظر میرسیمخنده

دایی خمید(دایی حمید) هم مدام به آقای ناخدا می گفت تند برو . بعدشم مامانی میترسید جیغ میزد میگفت نه آهسته بروخنده

 

یک روز هم رفتیم منطقه آزاد انزلی برای خریدو ولی خوب با بچه کوچیک خرید کردن زیاد حال نمیدهچشمک 

در ضمن قیمتهای جلفا که سری قبل رفته بودیم از انزلی بهتر بود.

 

کلی هم تو چمخاله گشتیم و تفریح کردیم:

 

کلی هم بارون آمد و نشد که ما زیادبیرون بریم ولی در عوض هوا فوق العاده لطیف و دلپذیر شده بود.

 

این هم عکس پایانی زیر بارون:

 

دفعه بعد با خبر های نیمه دوم شهریور ماه میام که همشون هم شاد شادهمحبت

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان الی
10 مهر 96 12:13
کیان عزیزم انشالله زیر سایه پدر و مادر عزیزت همیشه سلامت باشی و شاد
ehsan
10 مهر 96 12:26
عموووووووووجووووووون
مامانی گیتا جون و برديا جون
11 مهر 96 13:37
خدا رحمتشون کنه چقدر چهره ی مهربونی داشتن
شادمهر کوچولو
20 مهر 96 11:33
سلام کیان جون...خبر اول که در مورد کار مامان منم صدق میکنه چون هی وقت نمیکنه وبلاگ منو آپدیت کنه! برای جد بزرگوارتم ناراحت شدم تو آسمونا جاش پیش خدا خوب و راحت باشه ایشالله عکساتم قشنگ بودن همیشه به سفر و گردش باشی والا من و که این تابستون مامان بابام هیچ جا نبردن
مامان فرخنده
22 مهر 96 8:04
سلام داداش کیان گل سمت جدید آقای پدر را تبریک میگم امیدوارم موفق باشه خدا جدبزرگوار را هم رحمت کنه ما منتظر خبرهای خوب نیمه دوم شهریور هستیم به استان گیلان هم خوش اومدید همیشه به سفر وشادی کیان جووونم