آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 11 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

مرکز بهداشت و تولد آقای پدر

1393/7/12 10:18
نویسنده : کیان و نیکا
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه من 45 روزه شدم . این بود که آقای پدر سرکار نرفت تا منو ببرند مرکز بهداشت، برای اندازه گیری قد و وزن و از این جور جنقولک بازیهادرسخوان. البته میوه و شیرینی هم باید می خرید آخه فردا جمعه یک مهمونی به افتخار اینجانب در تالار یاقوت برگزار می گردد.جشن.

در نتیجه صبح منو که مثل همیشه همه رو بیدار نگه داشته بودمراضیخندونک تازه می خواستم بخوابم رو برداشتن بردنند مرکز بهداشت.

اونجا وزنم کردن و گفتند که 4.600 وزن دارم یعنی حدودا روزی 30 گرم وزن اضافه می کنم . قدمم 56 سانت بود. البته خانومه گفت 57 سانت ولی راستشو بخواید من خودم یکم قد بلندی کردمچشمک

بگو ماشاللهچشمک

بعدش منو بردن پرت کردن خونه مامان عفتگیج و خودشون دونفری رفتن بیرون تولد آقای پدر رو جشن گرفتن.

ما هم هیچی دیگه نقش بوق رو بازی میکردیم این وسطقهر

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله سانی
12 مهر 93 15:36
سلام دوست خوبم مرسی که به وبلاگ ما سر زدین..اخییییی چه کوچولوی نازی دارین هزار ماشا.. خدا حفظش کنه ای جووونم ایشا.. شما هم از آب و گل درومدی میری با مامان و بابا با اجازه لینکتون میکنم
ehsan
12 مهر 93 18:15
ماشاالله..
مامان روشا
13 مهر 93 21:03
سلام خداحفظت کنه انشاالله 120 ساله شی
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی