آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 12 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

مهمونی به افتخارآقا کیان

1393/7/16 11:13
نویسنده : کیان و نیکا
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه به افتخار اینجانب مامان و بابا یک مهمونی تو تالار یاقوت ترتیب داده بودن که به دلیل شلوغ بودن سر بابا(یعنی همون تنبلیچشمک ) تازه امروز عکس هاشو آپلود می کنیم.

جاتون خالی خیلی خوش گذشت و منم پسر خیلی خوبی بودم و اصلا مهمونارو اذیت نکردم .البته اینم بگم خیلی کسی رو تحویل نگرفتم. همش خواب بودمخواب. با مهمونا هم چنتا عکس گرفتم که البته چنتاش که کیفیتش خوب بود رو براوتون تو وب میزارم . از اونایی هم که عکسشون نیست پوزش می طلبم آخه بعضی از عکسها زیاد خوب نه افتاده بودخجالت. عمو احسانم که کلا تو عکسها نبودمتفکر یعنی بودا، ولی پشت صحنه بود .اون پیرهن زرده که اون پشتا واسه خودش می گرده عموجونهچشمک

اول خود مامانی

بعدش خاله با مامانی

بعدش بابا بزرگام

بابا رضا و بابا عباس

بعدشم مامان بزرگام

چون مامان عفت خوب تو عکس نیوفتاده یکی دیگه میزاریم

و حالا معرفی می کنم دختر دائی عزیزم رونیا

رونیا

اینم منو رونیا و مامانو باباش یعنی حمید دائی و منصوره جون

اینم یک تعدادی از مهمونایی عزیزمون

(بنده بغل جده بزرگوار می باشم)

کلا بغل همه رفتم بغل

این گل دونم فرزانه اینا دختر دایی مامانی آورده. خیلی خوشگله خوشم اومد. یکم که بزرگتر بشم همه گلاشو پرپر میکنم کیف میدهراضیخندونک

قصه مهمونی ما هم به این ترتیب تموم شد

در روزهای آینده می خوام چنتا عکس بامزه از خودم بزارم.

برمی گردم حتمیچشمک

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ehsan
16 مهر 93 11:58
فسقلي همش شما خواب بودي
خاله سانی
18 مهر 93 16:44
ایشا.. همیشه شاد باشید عزیزم..عکساتون هم خوشگل بودن
کیان و نیکا
پاسخ
میسی خاله
ehsan
20 مهر 93 10:49
عموجون من توي سه تا از عكسات هستم
مامانی
20 مهر 93 11:40
با اینکه همش خواب بودی ولی خیلی خوش عکسی کیان جون...من لینکت کردم توام منو بلینکمرسی خاله مرتضی جونم خیلی نازه ماشالله
Kosar
1 بهمن 93 18:25
جیگر -چه خانواده صمیمیه
کوثر
26 اسفند 93 13:45
مثل ماهی پر ویتامین مثل سبزه پر از کلروفیل مثل سمنو پر از قند مثل سنبل پر ازرنگ مثل سیب پر از خاصیت و مثل سکه پر از قیمت هستم! اینا خصوصیات شخصی بنده بود! فرستادم تا در جریان باشید