آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

یازده روز در خونه خودمون

1399/3/1 23:57
نویسنده : کیان و نیکا
607 بازدید
اشتراک گذاری

بعد آمدن به خونه قرار شد که شبها من تو اتاق مامان و بابا بخوابم تا اونا بتونند از من مراقبت کنند. اما چون داداش کیان تحمل دوری من رو نداشت تونست با پافشاری بابایی رو از تو اتاق بیرون کنه و جای اون رو بگیره😁 به این ترتیب ما ستایی با هم روی تخت می خوابیدیم و بابایی بیچاره هم رو زمین اتاق بقلی می خوابید تا وقت نیاز بتونه به ما کمک کنه.😂

تا اون شب من برای خودم اسم نداشتم و همه منو دختر صدا می کردند تا اینکه فردا شد و بابایی در حالی که بارون شدیدی هم میبارید رفت به اداره ثبت احوال و برای من یک شناسنامه گرفت به اسم نیکا بصیرت:

شناسنامه

 

بعدش مامان فخری زحمت کشید و منو برد حموم تا حسابی خوشگل بشم:

حمام کودک

نیکا بعد اولین حموم😘

 

از اون روز که پای من به حموم باز شد تقریبا یک روز در میون حموم میرم طوری که خیلی ها لقب نی نی اردک رو به من نسبت دادن🤩

پس فرداش هم که من 4 روزه شده بودم رفتیم مرکز بهداشت و اونجا از پاشنه پای من برای آزمایش خون گرفتن. اونجا من خیلی دختر شجایی بودم و اصلا گریه نکردم.😉 خانم نصیری که اونجا اطلاعات منو ثبت می کرد گفت که وزنم 3400 گرمه و قدمم 50 سانتی متر😊

توی هشت روزگی هم بند نافم افتاد تا من یکم راحت تر باشم:

بند ناف نیکا

 

 

تا نه روزگی فقط می خوابیدم و بعضی وقتها برای شیر خوردن بیدار می شدم. ولی بعدش یکم دل درد گرفتم. فکر کنم قطره ویتامین آ د خیلی با من سازگار نبود. این شد که در روز نهم در حالی که بابایی سر کار بود با عمو احسان رفتیم پیش دکتر مهیار که یک دکتر قدیمی و بسیار با وجدانه خیلی هم مهربونه. آقای دکتر برام دوتا شربت به اسم دایمتیکون و پدیلایکت برام نوشت:

دایمتیکون پدلایکت

 

با خوردن این دارو ها یکم بهتر شدم ولی خوب کلا شربت دوست ندارم و همشو پورت پورت میدم بیرون😂

 

حلا چند تا عکس یهوی از این چند روز براتون بزارم:

 

ماجرای بعدی مون هم میشه رفتن به خونه مامان فخری😜

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)


2 خرداد 99 19:23
انشاالله بلا ازش دور باشه
کیان و نیکا
پاسخ
تشکر 😘
مامان حسنا
5 خرداد 99 11:42
سلام هزار الله اکبر به این دختر و پسر زیباااا رو. برای اینکه نیکا جون دل درد نداشته باشه. حتما حتما این توصیه رو انجام بدید. دو قاشق زیره سیاه،‌ دو قاشق زیره سبز، یک قاشق رازیانه و یک قاشق تخم گشنیز رو با هم مخلوط کنید و هر دفعه روی آخرین لقمه مامانش بریزه این پودر رو بخوره. بعد از هر غذا یک قاشق از این مخلوط رو بخوره. یعنی معجزه اس بخدا. این مورد رو یک خانم مشهدی به من گفت و من هم به همه مامان ها میگم اونایی که پسر دارن باید رازیانه رو حذف کنن.
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی ممنون به محض اینکه بابایی پیامتون رو خوند رفت عطاری و دستور شما رو تهیه کرد . واقعا مرسی تشکر 🙏
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
13 خرداد 99 14:05
جانم چشما و موهای دخترمون  هم که مثل داداشی روشنه
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 99 12:21
ای جاااان چه نازه 💋
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله