آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

ورود نیکا خانم به منزل

1399/2/28 17:47
نویسنده : کیان و نیکا
369 بازدید
اشتراک گذاری

بعد دو شب زیستن در بیمارستان حالا وقت رفتن به خونه بود. جایی که همه بی صبرانه انتظار منو میکشیدن و منتظر بودند که منو ببینند و اولین عکس یادگاریشون رو با من بندازند. 😍

بریم یک گزارش تصویری با هم ببینیم.😀

ورود به خانه

 

 

این لحظه ورود اینجانب به منزل می باشد که به علت برداشتن عکس از فیلم یک مقداری کیفیت تصویر پائینه😊

در لحظه ورود یک عدد گوسفند زبان بسته نیز به طرز فجیعی  به قتل رسید که به دلایل اخلاقی از پخش تصاور آن معذوریم. اونجا بود که همون اول کار به خودم گفتم چه خوب شد من آدمیزاد متولد شدم. اگه نوع دیگه ای از خلقت بودم چی؟

و اما این هم لحظه باشکوه دیدار من و داداش کیان:

 

همانطور که مشاهده می فرمائید داداشی از خوشحالی سر از پا نمیشناسه. قربونت برم داداشی که اینهمه مهربونی😘

 

این هم باز یک تصویر دیگه در پیلوت خونه:

 

بعد از اون رفتم به ملاقات اعضای خانواده:

من و بابا رضا

 

من و بابا عباس

 

من و خاله

 

من و دائی حمید

 

من و بابایی

 

و دست آخر داداش جونم😘

 

این بود گزارش از ورود و آشنایی من با خانواده😜

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هدیمامان هدی
29 اردیبهشت 99 12:24
واااااااااااااااااااااای خدای من. خیلی خیلی مبارک باشه قدمش. نیکا جون خوش اومدی به جمع خانواده و زمینی شدنت مبارک. خیلی خیلی خوشحال شدم. واقعا ی دونه بچه هیچ لطفی نداره. وقتی دوتا میشن و ی کم بزرگ تر میشن افسوس می خوریم که چرا زودتر دوتایی نشدن. چقدر هم شکل داداشی جونه
کیان و نیکا
پاسخ
دقیقا درست می فرمایید👏

1 خرداد 99 22:39
وای خدا چه نازی شما نیکا خانوم🤗
زمینی شدنت مبارک😍😍😍
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله