آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 2 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

یک ماه گذشت

1399/3/16 12:23
نویسنده : کیان و نیکا
520 بازدید
اشتراک گذاری

مامان و بابای عزیزم 14 خرداد، دقیقا یک ماه که من رسیدم خدمتون. گرچه تو این یک ماه حسابی پدرتون رو در آوردم و بعد از این هم بیشتر در خواهم آورد. 😁. ولی خوب در عوض کلی زندگیتون رو شیرین کردم و کاری کردم که تموم مشکلات بیرون رو فراموش کنید. 😉 الان دیگه کمکم میتونم باهتون ارتباط بر قرار کنم و وقتی با من حرف میزنید بهتون نگاه میکنم. از این به بعد هر روز بانمک تر میشم و بیشتر خودمو تو دلتون جا میکنم. بریم یک سری عکس از این یک ماه ببینیم.

خوب این کیک یک ماهگیمه: 

کیک یک ماهگی

 

 

اینها هم مربوط میشه به روزهای اول زندگانی:

 

 

من و داداشی خیلی با هم حال می کنیم:

من و داداشی

 

خاله مریم هم خیلی منو دوست داره:

 

ما خانواده باحالی هستیم. مخصوصا بابایی که با تمام مشغله های کاریش باز هم یک وقتی برای من پیدا میکنه تا وبلاگمو بنویسه.😘

خانواده با حال

😘😘

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
17 خرداد 99 14:36
خدا حفظشون کنه😊
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 99 12:24
ماهگردت مبارک کلوچه ی دوست داشتنی 💜😙