آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 11 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

آخرش منو سرما دادید

1393/7/20 13:26
نویسنده : کیان و نیکا
961 بازدید
اشتراک گذاری

شاکی آخرش اینقدر منو دست به دست کردید تا سرما خوردم.

البته خوب، چیزی که عوض داره گله ندارهسوال.اجازهحالا بگو چطوری؟ آهان به اینصورت که الان میگم. اصولا من اصلا از زمین موندن خوشم نمیاد. چون پائین حال نمیده. من دوست دارم همش تو بغل باشم بغل. بغل خیلی خوبه هر وقتم منو میزارند زمین داد و بیداد میکنم تا منو بردارند. و همچنین دوستم ندارم که مامان و بابا تنها غدا بخورن، ممکنه دلشون واسم تنگ بشهراضی. اینکه هر وقت می خوان غذا بخورند من باید حتمی رو پای مامان حضور داشته باشم . وقتی هم مامان غذا درست میکنه من دوست دارم تو بغلش باشم ببینم یک دستی هم بلده غذا درست کنه یا نه؟خندونک

در چنین شرایطی مامان و بابا از پا در می آیند و مریض می شوند و چون من خیلی بچه با مرامی هستم سبزو دوست ندارم در چنین شرایط سختی ( یعنی مریضی) از بغل مامان و بابا بیرون بیام ، اینکه منم مریض می شم. اینجاست که میگن چیزی که عوض داره گله نداره.

خلاصه این شد که دیشب بنده بعد از اینکه مامان و بابا رو راهی دکتر کرده بودم خودم هم راهی دکتر شدم. توی مطب دکترمهیاردرسخوان می گفت ماشالله چه پسر خوشگل و خوش اخلاقیه، چقدر آرومه. و بابا هم هر چقدر تلاش کرد که به دکتر بگه نه بابا این پسر کلکه، حقه بازه شیطان هر وقت غریبه می بینه تریپ با کلاسی میاد ولی توخونه پدر در میاره، دکتر باور نکرد که نکردقوی

بگذریم چنتا عکس از خودم بزارم حالشو ببرید.چطوره خوبه؟

اینجا منو بردن حموم دخمل شدمدلخور

به به

چنتا شکلک براتون در بیارم

خوشتون اومد

اینجا هم کم کم خوابم میاد

اینجا هم خوابم برده

اینجا هم خواب هواپیما می بینم

خوب فکر کنم دیگه بس باشه. تا یک روز دیگه و یکسری عکسهای دیگه بایبای بای

راستی نظر بدید   حتمیییییییییییییییییییییییییییییی مرسی

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان
22 مهر 93 8:32
ای جانم شیطون خاله بابایی تلاشش به نتیجه نرسید بگه تو گریه میکنی. عزیزم پسر بزرگم اسمش مهزیار و دومی انشاا... سامیار
ehsan
22 مهر 93 9:59
مامانی
23 مهر 93 14:28
ای خدا نگاش کن چه عروسکی شده...ماشالله خدا براتون حفظش کنه
الی
25 مهر 93 23:57
اییییی جانمممم چه شکلکایی ام درمیاری گل پسر. قوبونت برم که اینقده ناز میخندی شما یاد ِ نی نی گیای نینیه خودمون افتادم. دقیقا مث ِ شما هواپیمایی میخوابید. الانم خعلیی وقتا همینجور میخوابه
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی نینی شما همخیلی چشماش قشنگه