آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 9 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

کپی برابر اصل

1393/8/5 11:27
نویسنده : کیان و نیکا
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خوام یک عکس جدید بهتون نشون بدم

بیندگان عزیز همانطور که مشاهده می فرمائید من رفتم بغل بابا بزرگم عکس انداختمبغل

متفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکر

چیه چرا با تعجب نگاه می کنید؟متفکرمتفکرمتفکر

چی؟؟ چرا بابا بزرگ 35 سال جونتر شده؟

اجازهخوب معلومه دیگه من این عکسو 35 سال پیش انداختمچشمکخندونک

تشویقآفرین درست حدس زدین اونی که تو بغل بابا بزرگه من نیستم. بابا پیمانهچشمک ولی انگاری که خود منم. به خاطر همینم میگم کپی برابر اصل ایگه . تازشم اخلاقشم به من رفته. بابا بزرگ بهش میگه بالا رو نگاه کن ولی بابا پیمان پائینو نگاه میکنه. کلا، اصلا مثل اینکه لج بازی تو خون ماهاست. ارثیهخندونک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سیما
6 آبان 93 1:28
واااااای عزیزم چه شباهتی ماشالله نازپسری
ehsan
6 آبان 93 12:22
عموجون...مثل عموت كم خواب هم هستي