آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 10 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

قضیه از اینجا شروع شد

1393/6/12 14:10
نویسنده : کیان و نیکا
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

قضیه از اینجا شروع شد که در اولین روزهای زمستون 92 من اعلام وجود کردم.

این اثر هنری توی عکس پائین متعلق به منه. یعنی دقیقا اون خط صورتی رنگو کنار حرف T من کشیدم.

بعد از اون مامان و بابا خیلی خوشحال شدندجشن. چون با اومدن من فصلی جدید در زندگی اونا آغاز شد فصلی که با تموم سختیهاش و دلواپسیهاش بسیار شیرین و دل چسبه. از فردای اون روز کار مامان و بابا شروع شد. ابتدا باید یک دکتر خوب برام پیدا می کردند. خانوم دکتر سوزان ناصری انتخاب اونا بود که واقعاً دکتر خوب و دلسوزی بود. از همینجا بهش سلام میکنم وتشکر بخاطر اینکه از مامانم مواظبت کرد تا من بیام.

نه ماه انتظار آغاز شدمتنظر.

بعد دیگه کار مامان و بابا این بودکه هر روزبرن دکتر چکاپ، سنوگرافی ، سرچ تو اینترنت، اینو بخور اونو نخور(طفلک مامان از خوردن پیتزا محروم شد) و.....

راستی اینم اولین عکس بده

والا میگن این منم ولی راستش خودم هیچی سر در نمیارممتفکر .

به هر حال فکر میکنم خیلی خوش عکسمخندونک

پسندها (0)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)