آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 8 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تخت فوری

1393/8/14 14:49
نویسنده : کیان و نیکا
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

پری روز بابایی رفت از تو انباری یک رادیاتور خیلی گنده آورد بالا. درسخوانمی گفت چون به خاطر کیان شبها باید روی زمین بخوابیم و روی زمین سرده، بهتره که یک رادیاتور گنده ببندیم تو اتاق کیان که اتاقش از اتاقای دیگه گرمتر باشه.

محبت مامانی هم گفت: حالا این چه کاریه می خوای همه جارو داغون کنی که رادیاتور عوض کنی. اگه یک تخت کوچولو هم سطح تخت خودمون میدادیم نجار درست می کرد می گذاشتیم تو اتاق خودمون شبها کیان پیش ما می خوابید بهتر بود.

متفکراین شد که بابایی گفت اطاعت سرورم الانی یک تخت درست میکنم. اجی مجی لا ترجیاجازهبعدش رفت بالای پشت بوم و از بقایای یک میز تلوزیون ام دی اف که دیگه استفاده نمی شد در عرض یک چشم بهم زدن یک تخت درست کرد و آورد گذاشت کنار تخت خودشون.جشن

اینم عکسش ببینید چه قشنگ شد

به این میگن تخت خواب فوری.کاشاز خدا یک چیز دیگه می خواستمخندونکچشمک

بعدش شب که شد منم رفتم توش کنار مامانی خوابیدم خیلی هم کیف داد.

آخه جدیدا نیاز نیست روی پای مامانی بخوابم. سشوآر که روشن باشه خودم خوابم می بره.

فرداشم که از خواب بیدار شدم خیلی سر حال بودم. اینم عکساش

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

hanieh
14 آبان 93 15:26
سلام وبلاگ زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
مامانی
15 آبان 93 3:13
آفرین به این مامان و بابا باسلیقه
مامان امیرعلی
15 آبان 93 17:21
منم تخت یه نفره خودمو از خونه مامانم آوردم گذاشتیم کنار تختمونو .....!!! من اصلا شیر خشک نمیدم شبامو 4 بار اینا بلند میشم شیر میدم ولی خداروشکر وزنشم خوب میره جلو دفعه قبلم دکتر گفت روزی 60 گرم رفته جلو...!! همه جام باخودم میبرمش کار فوری داشتم خوب سیرش میکنم میدم مامانم زودی برمیگردم
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله نظر دادید ولی ای کاش آدرستونو بزارید مام بتونی بشما سربزنیم بلاخره هر آمدی یک رفتی هم داره
مامان ریحانه
15 آبان 93 18:44
وای عزیزم چه جالب شما همه فن حریفیدا راستی همسری نجاره اگه باشه که خوش به سعادتت دیگه مثل من نمیشی که چند وقته لولای لنگه در کمد دیواری در اومده و کنار اتاقه و شوهری تقریبا بلد نیست درست کنه خوش به حال کیان جون با این تختش کیان جونو ببوس
کیان و نیکا
پاسخ
همه فن حرف که چه عرض کنم بابایی مدام دنبال یک وسیله میگرده باهش وربره یک چیزی درست کنه. بی کار باشه انگاری رو میخ نشسته
مامان ریحانه
17 آبان 93 17:00
سلام عزیزم کیان نانازی چطوره ممنون از اظهار لطفت عزیزم من با اجازه شما رو لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
hanieh
18 آبان 93 14:54
سلام عزیزم مرسی که نظر دادی آخه نی نی وبلاگ بی خودی وبلاگ حذف می کنه من خودم سه دفعه درست کردم هر سه دفعه هم حذف کرد. دیگه منم تو بلاگفا درست کردم. امکاناتشم از نی نی وبلاگ بیشتره
مامانی رایان
18 آبان 93 22:07
سلام خوبی کیان کوشولو.شرمنده ام عزیزم از اینکه به شما رمز نداده بودم آخه میدونید رایان ما اینروزها هم بد غذا شده هم بد قلق منم این جور مواقع یا دکوراسیون خونمونو تغییر میدم یا وبلاگمونو در واقع خاله جون قاطی میکنم
مادر
21 آبان 93 9:44
سلام خوبی کیان جان من آرمین هستم پسر خاله مهدیا من شما رو لینک کردم شما نی نی نازی دارید
افسون
21 آبان 93 20:11
سلام عزیزم . چه پسمل خوشگل و نازی داری . ماشالله . خدا حفظش کنه برات . وبلاگت هم خیلی قشنگه . ممنون که به من سرزدی .
رومینا
2 آذر 93 18:48
خوش به حال کیان جونم چه مامان با بای خوبی که انقدر به فکر کیان جون ما هستن . افرین