آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 8 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

عکسهای جدیدم

1393/8/21 9:49
نویسنده : کیان و نیکا
2,326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی وقت بود چیز جدیدی ارائه نکرده بودم گفتم بیام چنتا عکس از خودم در وکنم حالشو ببریمچشمک

از همین جلو شرع میکنیمآرام

اینجا از خواب بیدار شدم دارم به شما نگاه میکنمدرسخوان

 

اینجا منو لخت کردن  که فیگور بدنسازی براتون بگیرمراضی

 

وقتی منو میترسونند چشمام اینطوری میشهتعجب

 

اخیرا می تونم بعضی چیزها رو با دست بگیرم. ببینید چه محکم میگیرمقوی

 

من اینقدر بچه با کلاسیم وقتی شیر می خورم دور دهنمو با دست مال پاک میکنم . به این صورتخندونک

 

میتونم پستونکمو بزارم تو دهانم

 

البته نمیدونم چرا بعضی وقتا میره تو چششششششمخندونکخندونکخندونکخندونکخندهخندهخندهخنده

 

وقتی میرم حموم سرحال می شم. اینطوری می شم

 

 اگه مامانو بابا به هم نزدیک بشند بخوان که همدیگرو بوسمحبتبوس کنند.عصبانیعصبانیاینجانب به عنوان پلیس امنیت اخلاقی وارد عمل میشمممممم

مامانی فقط مال خودمهشاکی

قه قههخندهخندهقه قهه

 

وقتی شیرمو میخورم تو بغل مامانی اینطوری مستو ملنگ میشمگیج

 

بنده به تماشا کردن موزیک ویدئو علاقه وافری دارم و میتونم زمان طولانی بدون پلک زدن تلویزیون تماشا کنمآرام

 

اینجا بابائی داره مشت و مالم میده. اینقده بهم کیف میده خیلی باحالهخوابآدم خوابش میبره

 

این کلاه رو مامان فخری برام بافته. ببینید چقدر بهم میادزیبا

 

این کفش دوزک جونمو خیلی دوست دارم محبت.آخه پارچش خیلی لطیفه وقتی نازم می کنم خیلی قلقلکم میاد

البته گاوی جونمم خیلی دوست دارم . باهم عکس یادگاری انداختیم

 

خوب دیگه من خسته شدم اگه کار ندارید برم بخوابمبای بای 

    

 

ببینید من چقدر ناز خوابیدمخوابشما هم برید بخوابید شب بخیررررررررررررربوس

خدایشششششششششششش این عکس آخری 10000000 تا لایک داشتبوس

 

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان محمدطاها
21 آبان 93 10:25
خدا این گل پسرو حفظش کنه
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خدا محمد طاها رو هم برای شما نگه داره
مامان ریحانه
21 آبان 93 11:00
خدای من چه پسمل بلایی شده این آقا کیان ناز نازی عکساش چه با حاله خداییش این آخریشو خوب اومدی خیلی ناز و قشنگ قربون اون صورت تپلیت بشه خاله که انقدر به دل میشینه مامانی از طرف من هزار تا بوس کن این کیان خوشمله رو
ehsan
21 آبان 93 11:38
فسقلي شما همرو ميزاري سركار
مامانی رایان
21 آبان 93 20:18
ماشالله به کیان جون چه عکسایی10000000 لایک مامانی ترو خدا براش صدقه بده
کیان و نیکا
پاسخ
]چشم خاله
مامانی
21 آبان 93 22:10
قسم نخور داداش کیان ماقبولت داریم...ازطرف منم هزارتا دیگه لایک کن
مامان محمدطاها
22 آبان 93 16:45
سلام عزیزم از اینکه اومدین برامون نظر گذاشتین خیلی خیلیییییییییی ممنونم از حرفاتون انرژی مثبت گرفتم ، خیلی خوشحال میشم بازم بیاین بهمون سر بزنین ، من لینکتون کردم عزیزم ، خدا آقا کیان کوچولو رو براتون حفظش کنه
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله فقط آدرس وبلاگتون سیو نشده تا من دوباره بتونم بهتون سر بزنم
حنانه
22 آبان 93 21:05
چقدر چاقه.ادم چندشش میشه
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی که نظر دادی حنانه جون ایشالله خدا یک دونه لاغرشو نصب شما کنه خیلی دوست داری
مامانی
24 آبان 93 11:45
ای جان دلم ... از چشم بد دور باشه الهی . از حالا زیر سر گرفتمش برای ناز ترمه ام
کیان و نیکا
پاسخ
بابا ما هنوز کوچولوایم خجالت میکشم خوب
مامان محمدطاها
25 آبان 93 0:27
عزیزم اینم آدرس وب ما
مامان مرجان
25 آبان 93 23:19
سلام عزیز خالهببخشید که با تاخیر جواب سوالت رو دارم میدم اون موقعی که داشتم عضونی نی وبلاگ میشدم قبل از بارداریم بوذ و در اصل خبری از مهدیارم نبود. اسم مهرسا (مانند ماه,زیبارو)رو بخاطرمعنایش انتخاب کردم 71 و 64 نشون دهنده سال تولد من و پدر مهدیار است.میخواستم ی ساختار جدید و متفاوت باشه.امیدوارم متوجه دلیل انتخابم شده باشید.
کیان و نیکا
پاسخ
بله
مامان شادمهر کوچولو
26 آبان 93 9:37
واااااااای عززززیزمممممممم چه پسل تپل مپل گل پسلی خیلی نانازززززه هزار هزار ماشالله خدا کنه شادمهر منم مثل کیان انقده خواستنی بشه خدا حفظش کنه این عروسکو آدم دلش میخواد حسسسابی بغلش کنه بوسش کنه
hanieh
27 آبان 93 19:51
اوخی کیانو نیگا چه ناز شدهههههههههههههههه تپلی من
خاله سانی
28 آبان 93 22:41
ای جانم عزیزم همه ی عکسات هزار تا لایک داره اینقدر خوردنی هستی هزار ماشا..
رومینا
2 آذر 93 18:50
هزا رماشاالله یه کیان جونم . اخه من بالای 20 بار اومدم عکساشو دیدم و رفتم . سیر نمیشم . کیان جون ما خیلی دوست داریم همه عکسات لایک دارن
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله
nafase-man
11 آذر 93 21:24
یعنــــــــی الهی من قربونت تپلــــــــی
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی ممنون چشماتون خوشگل می بینه