آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 9 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تولد آراد جون

1393/9/23 15:31
نویسنده : کیان و نیکا
2,977 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه هفته گذشته دوست خوبم آراد جون به دنیا اومد.جشندلغکجشن آراد جون پسر دوست بابا و مامانه میشه، خوب طبیعی که دوست منم میشه. ببینید چه نازهبغل

عجله آراد جون برای دنیا اومدن از منم بیشتر بود. من 17 روز زود به دنیا آمدم ولی آراد جون بیست روز زود دنیا اومدراضی . افرین به این پسر زرنگتشویق. در ضمن جوفتمونم بریج بودیم. یعنی از همون تو شکمم مامانامون روی پای خودمون وایستاده بودیم.قوی باید به مامان بابای آراد جونم بگم که یک وبلاگ براش درست کنند تا شما بیشتر باهشون آشنا بشید. آراد اینقدر مامان و بابای خوبی داره که نگوآرام.

آراد جونو که گفتم حیفم آمد عکس دخمل دایی نازم رونیا جونو نزارم.

اینم رونیا جون تو لباس محلی:محبت

 

از دوستان که بگذریم خودم خیلی وقته که عکس نگذاشتم تو وبلاگ.متفکر کلی عکس همینطوری مونده . موندم معطل از کجا شروع کنم. خوب یک مقداریشو الان میگذارم یک مقدارم هم بعدا. باشه قبول.

اینجا رفتم حموم بوشو بوشو کنم تمیز بشم.زیبا دست مامان فخری هم درد نکنه که دو روز درمیون میاد منو میبره حموم.البته به مامانم که بگی من باید هر روز حموم کنم .ولی خوب نمیشه که کوچولوم خوب . ممکنه مرض بشم.زیبا

 

اینجا هم از حموم در آمدم دارم موهامو شونه میکنم:

 

البته بعضی وقتها از شونه بزرگترها استفاده میکنم:

 

اینجا هم فکر کنم چیزی به کلم خوردهگیج آخه مثل تو کارتونا همه چیز داره دور سرم میگرده. ملاحظه بفرمائید:

 

کلاهی رو که مامان بزرگ برام بافته بود  یادتونه . خوب اینم شالشه که آماده شده. یک برفی بیاد بریم بالا پشت بوم برف پارو کنیمخندونک:

 

خوب یک ژست خوشگل بگیرم حالشو ببرید:

 

سوتفاهم نشه این شیر مامانمه که ریختن تو شیشه اوقات بیکاری سرگرم باشم.تا حالا دیده بودید بچه سه ماه نیمه خودش باشیشه شیر بخوره. خوب ما اینیم دیگهخندونک:

 

دوتا عکسه همینطوری هم بزارم:

 

میگم تا حالا دقت کردید که لوپای من از مماخم جلو ترهتعجب:

 

خوب دیگه مطالب امروزم خیلی طولانی شد. برای امروز دیگه بسه. در پایان بدینوسیله (یعنی همین عکس زیر) از توجه شما تشکر به عمل می آید:

راستی نظرتون چیه این عکس آخری رو بزارم  رو پست ثابت وبلاگممتفکر

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان ریحانه
23 آذر 93 16:25
بازم آقا کیان و یه خبر تازه و یه عالمه عکس خوشمل آقا کیان ناز نازی تولد دوست جونیت مبارک به امید دوستای بیشتر آقا پسمل شال و کلاهتم مبارک چقدر به شما میاد شدی مثل ماه آون عکس تپل مپلیتم خیل خوشگله که بذاری برای پست ثابتت فدای اون خندت بشه خاله
کیان و نیکا
پاسخ
ممنون خاله
مامان روشا
23 آذر 93 17:14
واااااااااااااای خداجونم چقدنازه این پسرتوپولو موپولو بخداخودم هم واسه روشا هم واسه کیان جونم اسفند دودکردم آخه نه که نازن چشم میخورن البته خدانکنه چون روشای من همش مریض میشه ازبس بردمش دکتر خودم خسته شدم ترجیح دادم ازداروهای گیاهی واسش استفاده کنم مراقب گل پسرمون باش سرمانخوره ازطرف منم ببوسشششششششش این جوری محکم ولی دردش نیاد
کیان و نیکا
پاسخ
آره خاله داروی گیاهی بهتر عوارضم نداره
one
23 آذر 93 20:37
اخه عزیزم من عاشقت شدم چقده نازی تو اون عکسای همینجوریت منو کشته ینی تروخدا به مامیت بگو زود زود عکس بزاره من هرروز میام منتظر عکس جدیدت نفسم عزیزم خیلی دوست دارم
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله نظر لطفتونه. باید عرض کنم خدموتتون هیت مدیره وبلاک یعنی مامان و بابا و خودم به عنوان رئیس هیت مدیره، تصیم گرفتیم که تقریبا هفته ای یک بار وبلاگو آپدیت کنیم .
مامان شادمهر کوچولو
24 آذر 93 8:58
وای خدا عزیزمممممممممم هزار ماشالله... هزارهزار ماشالله فقط تو رو خدا کلی براش صدقه بزارین و اسپند دود کنین...من که ضعف می کنم میبینمش با اون لپاش البته من چشام شور نیستااااااا ولی خدایی خب نمیشه که همینجوری یه بچه تپلوووو رو عکسشو پخش کنین همه جا... اصلا بهش نمیاد سه ماه و نیمش باشه خدا در پناه خودش و زیر سایه بابا مامانش همیشه حفظش کنه آمیییییییین
کیان و نیکا
پاسخ
واییییییییییییی خاله اینقدر چوب کاری نفرماید بخدا الان کلم میخوره به سقف
مامان محمدطاها
24 آذر 93 11:48
سلااااااااااااام کیا تپولوی خودمآخه خاله قربون اون لوپات بره که آویزونن کیان کوچولو به مامان گلت بگو اینقد عکسای خوشگل موشگلتو میزاره چشم میخوریا، لااقل خودت دست به کار شو برای خودت یه اسفند دود کن راستی قدم دوست جونت مبارک باشه انشالله در آینده دوستای خوبی واه هم باشین
مامان بهی
24 آذر 93 12:42
ماشاالله خاله تپلي خاله ولي به نظرمن سه تا عكس قبل از اين عكسا بذاري با مزه تره خداييش عكساي باحالي ازش ميگيري دوستت دارممممممممممممممم
مامان شادمهر کوچولو
24 آذر 93 12:52
راستیییییییییییییییی یه چیزی یاااااااااااااااافتم ما علاوه بر اینکه همشهری هستیم همکارم هستیییییییییییم جناب آقای دکتر قجربیگی معاون محترم غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین هستن، منم تو معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشغول هستم ولی اسمتونو همکارای قدیمی هم یادشون نیومد وای نمیدونین چقدر دلم میخواد این آقای کیان و یه بار از نزدیک ببینمش بچلونمششششششششششش
کیان و نیکا
پاسخ
ایشالله می بینیمتون خاله
مامان مرمر
24 آذر 93 13:21
سلام کیان جون اگه بدونی تو خونه ما چه قد طرفدار داری مامان که اینقد ذوق میکنه .آیدا خواهرم عکست رو ثبت کرده تو تبلتش ایییییی قربون صدقت میره حسودیم میشه به خدا منم خیلی دوستت دارم راستی ما همه به عکس از آخر چهارمی رای میدیم انتخابش سخت بود چون خیلی نانازی
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله آرمان حون خیلی نازه
ehsan
24 آذر 93 14:11
عموجون قربونت برم.... باعث انرژي مضاعف ما هستي
مامان نینی
24 آذر 93 15:56
ماشالله چکار میکنی نینیت توپولوه به ما هم یاد بده شیر خشک اگه میدی چه مارکی اخه دختر من شیر خشکشو با میل نمیخوره لطف میکنی اگه تو وبلاگ خودم ج بدی
کیان و نیکا
پاسخ
چشم خاله
مامان جون
25 آذر 93 0:34
مامانی مراقب این کپل پسرمون باش..با افتخار لینکتون کردم
مــــــامـــــانی مهدیا
25 آذر 93 1:57
سلام گلم پسر نازم تپل و مپلم انشا الله همیشه شاد و خوشحال باشی عکس های جدیدت رو هم دیدم مثل همیشه جالب و جذاب دوست دارم راستی اون عکس نازم برای پست ثابت مناسب هست البته از نظر من
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله
مامان امیرعلی کوچولو
25 آذر 93 19:08
صدبار گفتم بازم میگم کیان فدایی داری هزارتا.....ماشال...چشم نخوری ایشال..
مامان محمدطاها
26 آذر 93 10:36
سلام به آقا کیان توپولو آخه من قربون اون لپات برم نمیگی اونجوری کساشو میزاری چشم میخوری لااقل خودت دست به کار شو واسه خودت یه اسپند دود کن مواظب خودت باش ، بوس بوس راستی قدم نو رسیدتون مبارک انشالله در آینده دوست جونای خوبی برای هم باشین
هما
26 آذر 93 13:21
وای تو رو خدا کم به خورد این بچه بدید. لپاش خیلی
کیان و نیکا
پاسخ
بخدا اصلا غذا نمیخورم فقط الکی لوپ دارم
nafase-man
26 آذر 93 20:20
سلام تولد اراد جون مبارک.خوبی کیان جون؟چقد توپولو تر شدی خوشگلــــم خدا حفظت کنه برای مامان و بابا
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی
حدیث
27 آذر 93 15:33
ماشالله چه پسر نازی خدا حفظش کنه ماشالله همه عکساش قشنگن
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی ممنون خاله
nafase-man
28 آذر 93 17:53
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد...... دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟ گله هارابگذار! ناله هارابس كن! تابجنبيم تمام است تمام!! مهرديدي كه به برهم زدن چشم گذشت.... ياهمين سال جديد!! بازكم مانده به عيد!! اين شتاب عمراست ... من وتوباورمان نيست كه نيست!! زندگي گاه به كام است و بس است؛ زندگي گاه به نام است و كم است؛ زندگي گاه به دام است و غم است؛ چه به كام و چه به نام و چه به دام... زندگي معركه همت ماست...زندگي ميگذرد... زندگي گاه به راز است و ملامت بدهد؛ زندگي گاه به ساز است و سلامت بدهد؛ زندگي گاه به ناز است و جهانت بدهد؛ چه به راز و چه به ساز و چه به ناز... زندگي لحظه بيداری ماست زندگی میگذرد. اولین یلدای زندگیت پیشاپیش مبارک کیان خوشگله
کیان و نیکا
پاسخ
ب به چه شعر قشنگی مچکرم