آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تولد پارسا جون و شروع تغذیه کمکی

1393/11/5 10:59
نویسنده : کیان و نیکا
2,689 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چیز مفتخرم که با غرور اعلام کنم: 

اینکی سشو آر هم سوختخندونکخندونک. رقیب می طلبم نبودقوی.

البته چون بابایی از خریدن سشوآر خسته شده در یک حرکت تاکتیکی تصمیم گرفت که از صدای جویبار به جای صدای سشوآر استفاده کنه. این شد که من چند شبه  باصدای جویبار که تو موبایل ریخته شده می خوابم.خوابحالا از این به بعد تصمیم گرفتم که موبایل بسوزونم.خندونک سخته ولی ممکنهخندونک

(چهره پیروز میدان در حال استراحت پس از سوزوندن سشوآر)

 

در هفته ای که گذشت ما به دیدن پارسا جون که تازه به دنیا آمده رفتیم.محبتپارسا جون پسر خانوم منجم دوست و همکار مامانه. البته بابای پارسا جون یعنی امیر آقا هم دوست بابا می باشد.

این هم تصویر پارسا جون در نه روزگی. ببینید چقدر نازهمحبتمحبت:

 

این هم منو مامان به همرا پارسا جون و مامانش:

 

اینم من تو بغل امیر آقا: 

همان طور که ملاحظه میفرمائید اندکی قیافه گرفته ام . برای کلاسشچشمک

 

با توجه به این که من الان دیگه پنج ماهم تموم شده و دکتر گفته که میتونم غذای جامد بخورم این شد که مامانی برای من یک سری ظرف و ظروف مخصوص تهیه کرد:

 

صبح ها بهم فرنی میدند که خیلی حال میده.خوشمزهبه به

 

بعد از ظهر ها هم بهم سرلاک میدن که اونم خوبه ولی به پای فرنی مامانی نمیرسه

 

البته علاوه بر اینها من خیلی دوست دارم که اگه بشه این پامو هم بخورم ولی نمیدونم چرا مامانی نمیزارهسوال

 

از خوردنی که بگذریم در هفته گذشته یک ملاقات خیلی خوب با فاطمه خانوم داشتم محبت. فاطمه خانوم که زن عموی بابایی میشه به اتفاق مهشید خانوم عروسش و آریا جون محبت نوه خوشگلش آمده بودن خونه بابا بزرگ اینا که منم اونجا ملاقاتشون کردم:

آریا جون خوشگل شیطون بلا به همرا من تو بغل فاطمه خانوم ،مهربون خانومامحبت

 

چند تا عکس همینطوری هم بزاریمبغل

وقتی تو بغل مامانی دارم به مامانی نگاه میکنم:

 

وقتی دارم به چرخش عروسکها فکر میکنممتفکر

 

وقتی که بابایی میاد بالای سرم

 

وقتی که با چشمام دارم التماس میکنم که منو بغل کنیدبغل

تو رو خدا منو بغل کنید . تورو خدااااااااغمگینگریه

 

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

Kosar
5 بهمن 93 11:09
عزیزم چه ملوس شده
مامان ریحانه
5 بهمن 93 11:43
همیشه به مهمونی و اینجور چیزا آقا کیان گل میگما آقا کیان دستت درد نکنه خوب سشواررو کن فیکون کردیا فدای خوشگلیات بشه خاله کوچول موچولو
مامان بهی
5 بهمن 93 11:55
سلام اقا كوچولو ديگه مرد شدي غذا ميخوري مباركه غذا خوردنت من به جاي بغل ميخورمت عزيزم
غزاله
5 بهمن 93 12:55
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش و تولدش نزدیکه.میشه شما هم چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط چون وبم مشکل پیداکرده لینک کامنت های پست رو براتون گذاشتم ممنونم
کیان و نیکا
پاسخ
خاله من النجام وظیفه کردم ولی بعید میدونم بتونید به 1369 برسیدخاله
فائزه
5 بهمن 93 13:23
نفس من من هلاک اون التماس کردنتم بیا بخل خودم عشقم میبرمت تو گهوارم میزارمت تاب تاب میدمت ارووووم بشی وااااااای چقد ما دوریم از هم وگرنه میومدم میگلفتمت جاااانم چشم حسودم کوووور صلواااات
مــــــامـــــانی
5 بهمن 93 15:09
با سلام گلم مثل همیشه عکس های شما قشنگ هست خدا تو رو برای مامان و بابا و ما نگه داره انشاالله
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله
مامانی
5 بهمن 93 17:14
عزیزم چقدر نازی شما خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس نی نی سایت شرکت کرده نزدیک 50 تا رقیب داره اگه دوست داشتی بهش رای بده اینم لینکش ممنون http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
ehsan
5 بهمن 93 17:25
كيان جون فدات بشم..عموجون لباساي قشنگ قشنگ پوشيديعكساي نني جديدتوهم بزار
رومینا
5 بهمن 93 17:26
تبریک میگم عسل خاله دیگه شروع به غذا خوردن کردی کیان جونم من روزی 3 تا 4 بار میام عکساتو میبینم قربون صدقت میرم اخه خیلییییییییییییییییییییییییییییییی شما نفسی همه خونوادمون شما رو خیلی دوست دارن کلی سر سشوار سوخته خندیدم واقعا اون حرکت تاکتیکی حرف نداره چه ظرفهای مسی خوبی افرین به مامان بابای نمونه که به فکر کیان جونم هستن
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله شما هم نمونه اید خاله
رومینا
5 بهمن 93 17:30
کیان جونم به مامان بابا بگو واسه تغذیه تون تو این سایت برن www.professorsoltanzadeh.com/new/food/main.htm خیلی راهکار خوبی داره . من خیلی تونستم کمک بگیرم . نمی دونم شایدم قبلا ادرس رو داده بودم
کیان و نیکا
پاسخ
ممنون خاله پروفسور سلطان زاده که حرف نداره
مامان روشا
6 بهمن 93 13:42
سلام سلام نوش جونت بشه گوشت وبره تووجودنازت خاله فدای غذاخوردنت
مامان امیرعلی
7 بهمن 93 10:44
عزیزم انگار شمام مثل نی نی ما خوشقدمی...بعده شما همه دارن نی نی دار میشنا...دست مامان گلتم درد نکنه خییلی خوب بهت میرسه ها...انشال..قدرشونو بدونی...
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله شما هم همچنین
ماما شادمهر کوچولو
7 بهمن 93 15:19
سلام سلام کیان جون من شادمهرم تازه دنیا اومدم میخوام سعی کنم مثل تو پسر خوبی باشم و کلی تپل مپل بشم
کیان و نیکا
پاسخ
شادمهر جان حالا خیلی هم مثل من نبودی اشکال نداره چون من بگی نگی یک خورده زیاد مامان بابا رو اذیت میکنم شما ولی این کارو نکن
مامانِ نی نی
8 بهمن 93 8:50
سلام. غذای کمکی نوش جونت باشه. عزیزم. لپاتو بخورم. عاشقتم کیان
مامان محمدطاها
8 بهمن 93 17:04
سلام کیان جون عزیزم مثل اسنکه پقدمت خیلی خوب بوده چون دوست جونات یکی یکی دارن به دنیا میان ... راستی حالا که میتونی غذای کمکی بخوری سعی کن خوب بخوری مامانو اذیت نکنی... دوستت داریم ... فدایی داری آقا کیان
کیان و نیکا
پاسخ
]چشم خاله البته از امروز یاد گرفتم که غذاهارو فوت کنم بیرون
مامانی رادین
11 بهمن 93 12:01
سلام عزیز دل خاله دستت درد نکنه این سشوار هم سوزوندی نگران نباش تو میتونی موبایلم خراب کنی.ما به تو امید داریم مبارکه بالاخره اومدی قاطی غذا خورا نوش جونت تپلی خودم خیلی نفسی اون لپات منو یاد کوچیکی رادین میندازه ولی تو ادامه بده میتونی حفظش کنی لپای خوشمزه اتو کاش من اونجا بودم بغلت میکردم خوب میچلوندمت
پرنیان
12 بهمن 93 14:27
سلام خاله به قلبونت بره با خودم دوشت شو خاله جون من هنوز سینگلم جیگلم
کیان و نیکا
پاسخ
خاله صبر کن من خوب غذا مو بخورم بزرگ بشم بعدش میام باهات عروسی میکنم
یه دوست
14 بهمن 93 12:01
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه پسمل نازی من عاشق پسملم
عاطفه
16 بهمن 93 12:27
نه خاله ی گلم عیبی نداره منم بد برداشت نکردم خاله ماشالله به کیان آقا خیلی جیگرهههههههههه
مامان مرمر
17 بهمن 93 2:21
فندق پسته قرمزه قلقلی عاشق اون عکس آخرتم به خدا بیا بغل خودم
پرنیان
21 بهمن 93 0:28
سللللللللللللللللللام کیان جونم خوبی من چرا اخه انقد عاشق توام انقد دوست دارم هرروز به عشق تو میام وبلاگ مراقب خودت باش