آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

شش ماهگی

1393/12/3 12:07
نویسنده : کیان و نیکا
3,845 بازدید
اشتراک گذاری

هی گفتن شش ماه بشه، شش ماه بشه من فکر کردم چی می خواد بشهمتفکر. همین روز اولی منو برداشتن بردن مرکز بهداشت دوتا آمپول گنده به جفت پاهام زدند نامرداعصبانی. اینقدر درد گرفت که نگوگریهتازه شبشم که تب کردم مامانو بابا مجبور شدن که نصف شبی پاشویم بکنندخطا

ببینید جای آمپولش چقدر گندستشاکی:

 

منم لج کردم هرچی بهم میدادند فوت میکردمراضیآخه فوت کردنم بلدم. اینطوری:

 

البته اینم بگم بعد از شش ماهگی یک چیزهایی هم تغییر کرد مثلا شیر خشک کمکیم از سوپرامیل یک به سوپرامیل دو ارتقا پیدا کرد یا شربت کلسیم هم مارکش عوض شد

 

همچنین با توجه به اینکه استفاده از میکسر برای درست کردن سوپ نوزاد ممنوع می باشد(نمدونم چرا؟)

مامانی رفت برای یک دونه کوشت کوب برقی خرید و با اون برام سوپ درست کرد:

 

جاتون خای چه سوپ خوش مزه ای هم شد به بهخوشمزه. چون دفعه اولی بود که من سوپ مرغ میخوردم میخواستند که فقط چند تا قاشق بهم سوپ بدندخطا اما من اینقدر که جیقو داد زدم مجبور شدن که همه  کاسه سوپ رو بدند  من بخورمخندونکخندونک. منم همشو تا آخر خوردمسبز:

ببینید چه با حال می خورمخندونک

 

راستی ضمن خسته نباشید به مامان های عزیز و باباهایی که در امر خونه تکونی به مامانها کمک میکنندبغل (که البته شنیدیم بعضیها کمک نمیکنندنه) باید بگم که ما هم مشغول خونه تکونی هستیم و من هم در این امر سهیمم. میگید نه بفرما اینم عکس . رفتم بالای نوردوون، دست مال گرد گیری هم تو دستم:خندونک

فقط راستشو بخواد بد جوری وسوسه شدم دستمالرو بخورمشراضی

 

دیگه اینکه بعد شش ماهگی بی بی والکر هم سوار میشم.

خوب اول آینشو تنظیم کنم:

 

خوب فرمونشم که میزونه:

 

خوب اگه استارتشم پیدا کنم دیگه حرکت میکنیم:راضی

 

خوب اون که سوئیچش پیدا نشد بریم یکم ماشین سواری کنیم:

 

اصلا میدونید چیه از همه اینا باحال تر چیز سواریهخندونک یعنی همون بابا سواری خنده. میگید نه ببینید چه کیفی میده. به به به بهخندونکراضی

به به خدایش عجب چیزخندونک چشمک یعنی عجب بابایی پیدا کردمخنده

 

خدایش این بابایی تو خندوندن من خیلی پر تلاشه:

 

خوب حالا چند تا عکس بزارم حالشو ببرید:

آرنولد رو میشناسید من کیانشونمقوی

خدایشش بازو هارو داریراضی

 

این آقا پسر رو هم داشته باشید:

 

حالا دوتا عکس کارت پستالی:

قربونتون بشم همتونو دوست دارم بوس

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان ریحانه
3 اسفند 93 15:56
6 ماهگی آقا کیان گل مبااااااااااااااااااااارک ببین نی نی کوچولوی ما 6 ماهه شد ناز بشی تو خاله جون با اون خنده های نازت خاله ی فدای سوپ خوردنت بخور نوش جونت دست آقا کیانمونم درد نکنه که فرد مفیدی تو خونه تکونی بوده احسنت و مرحبا داره این شازده پسر عکسای نازتو قربون عسل طلا
مامی حنان(وبلاگ روچک)
3 اسفند 93 16:10
سلام ،6ماهگیتون مبارک کیان توپولو واکسنتون هم ایشالله مفید باشه براتون واسه سلامتیتون گوشت کوب برقیتونم مبارکه همش سوپ های خوشمزه بخوری گوشت بشه به تنت عزیزم عکستم نذاربندازن لختی بزارن آقاپسرچشم میخوری هاابگوبرات یه عالمه اسپنددودکنندازنوع خوبشخداباباتم برات نگه داره بیشتربخندونتت خداحفظت کنه ناز پسری
حدیث
3 اسفند 93 17:22
سلام کیان خوشگله شش ماهگیت مبارک نازناز از این به یعد برات عالی میشه کم کم چیزای خوشمزه میخوره ایشالله پای کوچولوت زود زود خوب بشه کیان خوشگلم حتما حتما به مامان بگو واست اسپند دود کنه ایشالله به سلامتی خونه تکونی کنید و زیر سایه بابا ومامان مهربونت همیشه شاد وخوشحال باشی
آبجی فاطمه
3 اسفند 93 17:52
قربونت برم.ماهم دوست داریم عزیزم .6ماهگیت مبارک.مامانه مهربون خیلی قشنگ از زبون کیان جون مینویسی.ادم لذت میبره از خوندن پست ها
♥ایدا♥
3 اسفند 93 19:27
ای جونم چه پسره خوشگلی به منم سربزنید اپم
محمد
4 اسفند 93 7:21
سلام بعضی جنسا قیمتی ندارن اما واقعا کاربردی هستن مثلا وسایل کاربردی آشپزخانه حراج نورورزی فروشگاه اینترنتی تلیپ آغاز شد.[ telip.ir ] تا 30 درصد تخفیف برای تمامی اجناس سایت بمناسبت نوروز
مامان هدی
4 اسفند 93 10:34
آآآآآخی. عزیز دلم. دختر منم امروز واکسن چهار ماهگیشو زد خوبه این پنتاوالان یه دونه شده. مردم برای پای تپلت عززززیزم. نوش جونت بشه اینجور می خوری خوشمل هزار ماشالله. راستی دکتر به ما تا حالا شربت کلسیم و از این شربت های تقویتی چرا نداده؟؟؟؟
زويا
4 اسفند 93 10:37
اي جوونم . نوش جونت پسر كاري مامانش . انشالله هرچي ميخوري گوشت بشه به تنت جيگري
مامان محمد طاها
4 اسفند 93 11:05
سلام کیان جونی، آخ الهی قربون اون پای توپولوت برم ولی اشکال نداره برات مفیده راستی بزار اول از همه موفقیتت رو تو گرفتن گواهینامه رانندگی تبریک بگم فقط سعی کن آروم رانندگی کنی دوتا عکس اخرتم خیلی نازن دوستت داریم ، فدایی داری آقا کیان
ehsan
4 اسفند 93 11:27
موش موشك جون عمو....زودتر بزرگ شو باهم كشتي بگيريم از نني سلطنتي تم عكس بزار
فائزه
4 اسفند 93 16:19
واااااااااااااااااای سلام کیان من پسلی خوجمل توفولوی من فدای اون پات شم که اخ شده 6ماهه شدی؟سلامت باشی 600ساله شی قربونت فدای اون موهات شم چگده نازه بخلت کنم ناست کنم لوست کنم ملاقب خودت باش عشقم عید دیدنی بیا پیشم بهت کادو بدم نفسم وای چقده دوس دارم هروز بنویسم برات هروز ببینمت خوش بحال مامی و ددیت بوووووس عزیزم چشم حسودم کور به مامی سلام برسون
melika
4 اسفند 93 18:37
الهی قربوووونت بشم کیان من داداش ندارم تو رو خدا داداشی من شو باشه عاااشقتم عمرمنی تو داداشیم دوست دارم هزارتاخیلی دوست دارم هم من هم مامانم..
مامانی
7 اسفند 93 20:11
6ماهگیت مبارک داداش کیان
مامان امیرعلی
7 اسفند 93 22:57
سلام گل پسرم ماشاالله پسری خوب داری بزرگ میشی والا مامان بابا یه عکسای از تو میگیرن که فک میکنیم داری میری باشگاه قربونت برم والا انگار پسر من خییلی کوچولو مونده تو کنترل 5 ماهگی 7600 بود! تو چن بودی؟؟خدا حفظت کنه بوووس
مامان شادمهر کوچولو
8 اسفند 93 21:50
شش ماهگیت مباااااااااارک کیان جووووووووووون الهی بگردم واست برا واکسن هات خیلی طفلکین این فرشته کوچولوها قفون گردگیری کردن و سوپ خوردنت بشه خاله ... شکموووووی تپلوی مااااا
مامانی رادین
9 اسفند 93 15:07
دورت بگردم کیان تپلی...6 ماهگیت مبارک واکسنت هم مبارک باشه ایشالا زود زود جاشم خوب میشه مامانی تو رو خدا عکس لخت ازش نزار چشم میخوره بچم ...حتما اسپند دود کن خیلی ناز میخندی کپلی من .دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممم.
مامان بهی
10 اسفند 93 9:35
كوتاهي موهات مبارك عزيزم الهي بميرم خاله كه دردت امد ديگه ميره تا 12 ماهگي بعدم 18 ماهگي و ديگه راحت ميشي عزيزم
کیان و نیکا
پاسخ
بابا دقت خاله بهی چه خوب متوجه کوتاه کردن موهام شدی
سپیده
12 اسفند 93 16:34
6ماهگیت مبارک عزیزم ایشالا 120ساله بشی
مامان فاطمهمامان فاطمه
14 اردیبهشت 98 16:01
ماشاللا عزیزم چقد شیرینه