آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

شیرینی عید هم پخته شد

1393/12/24 9:20
نویسنده : کیان و نیکا
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

در روزهای گذشته منو مامانی راهی خونه مامان فخری شدیم تا ترتیب پخت شیرینی های عید رو بدیم. آخه ما قزوینی ها رسم داریم که شب عید شیرینی سنتی میپزیم.البته امسال یک کمی هم نو آوری کردیم و یک کمی تغییرات تو شیرینی ها دادیم.

اول از همه از این شیرینی ها رو که نمیدونم اسمش چی چیه پختیم:

 

بعدشم دو مدل نخودی پختیم:

 

و سپس دو مدل اتابکی:

 

بعدشم شیرینی نونچای و شیرینی چرخی پختیم که فعلا عکسی ازش ندارم تا براتون بزارم.

 

به جز پخت شیرینی در هفته گذشته  مامان و بابا تو پاساژها می چرخیدند تا بتوند خریدهای شب عید رو انجام بدند. آخه این روزها جنس خوب خیلی بد پیدا میشهغمگین. دیشب هم منو با خودشون برده بودند که البته موقع خرید، بنده کلا تو فروشگاه تو بغل آقای پدر خواب خواب بودم خواب ای کاش یک عکس ازم گرفته بودند میدیدید چقدر باحال خوابیده بودم. این وسط ها هم خاله مریم یک دونه جی جی خوشگل برای من خرید. اینهاشش:

دو دستی گرفتم یک وقت در نرهخندونک

 

خوب حالا یک مقداری عکس از خودم در بکنم.

اینجا من رفتم حموم:

اینقده آب بازی دوست دارمبغل

 

اینجا هم یک کاری کردم مامانی داره منو میشورهقه قهه

 

یک عکس هم از جناب آقای پدر بگذاریم قبل از این که ریشهای مبارک رو بزنه یک یادگاری داشته باشیم:

 

و این هم یک عکس پروازی:

 

و حالا چند تا عکس از مسخره بازی ها ی اینجانب:

 

 

 

 

 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

پیشاپیش عید همتون مبارکمحبت

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

ehsan
24 اسفند 93 10:20
عموجون سال نوت مبارك
مامان هدی
24 اسفند 93 10:32
آفرین مامان با سلیقه چه شیرینی های خوشمممممممزه ای.حالا آقا کیان شیرینی خور نشده. اینا رو بخوره چی میشه قربونش بشم من هزار ماشالله به این گل پسرررررت
فائزه
24 اسفند 93 10:48
اووووف جیگر خاله فدات شم من کیان چگده نازی ینی تو حموم ادم دلش میخواد بغلت کنه فشارت بده طاقت ندارم دیگه دوریتو کیان راستی مامان کیان جواب اون سوالامو ندادین؟
حدیث
24 اسفند 93 12:44
سلام کیان خوشگل به به چه شیرینی های خوشمزه ای دست مامان جونت درد نکنه معلومه که خیلی خوشمزه ست مبارکت باشه کفشت نانازیوای وای چش میخوری لختی ای جونم ماشالله بهت نازی پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم ایشالله سال پراز سلامتی وارامش وخوشبختی پیش روی شما باشه
آبجی فاطمه
24 اسفند 93 14:40
پیشاپیش عید توهم مبارک عزیزم.چه خانواده هنرمندی داری.به به چه شیرینی های خوشگلی.معلومه که طعم خوشمزه ای هم داره.
رومینا
24 اسفند 93 15:34
به به عیدتون مبارک باشه . افرین به خانواده خوش ذوق . چه عالی چه شیرینی های خوشمزه ایی کیان جونم خیلی جیگری
امیرعلی
24 اسفند 93 21:14
عجب شیرینی هایی...چه رسم خوبی...منم از اونا دلم میخواد...مام بیایم عید دیدنی؟؟؟ ماشاالله پسری....چقد حموم میری ناز میشی...
مامان ریحانه
25 اسفند 93 1:30
پس حسابی شیرینی پزون داشتید خواهر خوش به حالتون میگما اون شیرینی اتابکیه روش نگینه تو خوردن چی میشه جی جی خوشگلای آقا کیان مباااااااااارک چه حمامی رفته پسر طلا چه لپاش گل انداخته عکسای جوجو کوچولو خیلی قشنگن مثل همیشه بووووووووووس واسه آقا کیان ملووووووووووووس
مامانِ نی نی
25 اسفند 93 8:59
به به چه با سلیقه. چه پسر زبون درازی.
مامان امیرحسین
25 اسفند 93 16:59
وااااای واااااای وااااااااای.. من عاشق این پسر خوشگل و شیرین و بانمک و همه چی تموم شما شدمم... خدا حفظش کنه براتون... مامانش صدقه یادتون نره ها ..کنار بذارید براش.. راستی این اولین باری نیست که اومدم اینجا..ولی خب تو دوبار قبلی خاموش بودم.. خلاصه اینکه اگه میشه مارو هم به دوستی بپزرید
کوثر
26 اسفند 93 12:11
ون و پنیر و سبزی میبوسمت بلرزی نون پنیر و گندم یادت تو قلبه مردم نون و پنیر و فندق لبت همیشه خندون نون و پنیر و رامک! کیان جون عیدت مبارک.
فاطمه & فائزه
26 اسفند 93 16:32
سلام ناااااااااازی چه لپی داره کیان جووون و عجب شیرینی هایی دلمون خااااااااااست به وب داداشی ما امین جون سربزنید نظر فراموش نشه اگه با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید بووووووس برا کیان
کوثر
27 اسفند 93 8:45
سلام اپم دوست داشتید بهم سربزنیـــــــــــــــــــــد.
مامان ریحانه
27 اسفند 93 12:02
آقا کیان من نظر گذاشته بودم نیست آیا؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمد طاها
27 اسفند 93 12:59
سلام کیان کوچولو ، به به عجب شیرینی هایی ، بابا دهنمون آب افتاد کفش نو مبارک، امیدوارم سال خوبی در کنار بابا ومامان پیشرو داشته باشی و تو سال آینده با پستای باحال ری بیای ما رو شاد کنیفدایی داری آقا کیان
سپیده
27 اسفند 93 17:23
به به چه مامان با سلیقه ای خوشبحالت چه شیرینی های خوش مزه ای چقد شما نازی کیان جون
پرنیان
28 اسفند 93 1:53
چه شیرینی هایی به به ..کیان دوست دارم
مامان ریحانه
29 اسفند 93 13:14
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… سال نو مبارک
مامان شادمهر کوچولو
4 فروردین 94 22:36
آفرین به این مامان هنرمند و ایولا به این آقا کیان آقا و دوست داشتنی😍 عیدتونم مبارک💋💙❤
مامانی رادین
5 فروردین 94 15:21
سلام خوبید؟ سال نو مبارک ایشالا سال خوبی پیش رو داشته باشید هزار سال زنده باشی
مامانی رادین
5 فروردین 94 15:23
وای وای چه شیرینیایی منم میخوام ولی این شیرینی تپلوت خوشمزه تره کاش پیشش بودم خوب میخوردمش
*مامان فرزانه*
7 فروردین 94 11:49
کیان جونم عیدت مبارک خاله.به به چه شیرینی های خوشکلیایشالله سالی پرازخوشی درکنارمامان و بابای عزیزت داشته باشی
KOSAR
7 فروردین 94 12:53
سلام خاله جون میخواستم بگم یه وب دیگه زدم.دوست داشتید بهش سربزنید.کبان جونموببوسید.
کیان و نیکا
پاسخ
باز هم بستنش
کوثر
13 فروردین 94 19:56
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
کوثر
15 فروردین 94 19:18
سلام خاله گلم.من اپ کردم ممنون میشم بیایید پست جدیدمو بخونید وبهش نظر بدید.تشکــــــر کوثــر گلی اها راستی میتونید به پست جدیدم جواب بدید.؟؟
مامان بهی
17 فروردین 94 13:00
عيدت مبارك عزيز دلم ماشالله روز به روز ناز تر ميشي افرين به اين مامان هنرمند
مامان فدیا
24 فروردین 94 13:21
وای چه مامان با سلیقه ای در ضمن شما هم خیلی شبیه باباییت هستی ها خیلی عکس بامزه ای بود
❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
23 شهریور 95 9:45
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون