آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

غذای خود را چگونه میل کنیم

1394/5/18 13:38
نویسنده : کیان و نیکا
2,068 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه وارد بحث غذا بشیم دو تا عکس از تو شهر بازی براتون بزارم:

اولش سوار این ماشین خوشگل شدم که خیلی باحال بود خندونک. بعدش رفتم سوار یک ماشین دیگه شدم که اون هم با حال بود. ولی بعدش بابایی رفت و به اون آقاه پول داد و اون آقا هم آمد و یک کاری کرد که ماشینه هی تکون تکون میخوردسبز. خوب اگه می خواد پیاده بشم مثل آدم بگید پیاده شو چرا هی ماشینو تکون تکون میدیدقه قهه نخندید خوب هی ماشینه تکون تکون میخورد من هم دوست نداشتمعصبانی.

 

بعدشم که عباس دائی همه فامیل رو مهمون کرده بود جاتون خالی به همه خیلی خوش گذشت ولی خوب به من که چیز زیادی نرسید. فقط چند تا پاتک کوچولو به میز غذا زدم. یک مقداری هم آب کباب نوش جان کردمراضی

 

واما غذای خود را چگونه نوش جان کنید:

من بیشتر وقتا پسر خوبی هستم و غذامو خیلی خوب میخورم. اینجا دارم به بابایی میگم بده بده بده:

 

به به به چه سوپی مامانی درست کردهخوشمزه

 

دست آخر هم که سیر میشم اینجوری میشه:

(یکی بیاد دور دهن منو پاک کنهسبز)

 

بعضی وقت ها هم دوست دارم خودم غذا بخورم:

 

که در نهایت یک همچین وضعیت هولناکی بوجود میادتعجب:

 

ولی بعضی وقتها لج میکنم و اصلا چیزی نمیخورم. هرچی رو هم که بیارن جلوم یا میزنم زیرش یا اگه زورم نرسه با دهنم فوت میکنم روی لباسهامراضی بعدشم که موفق به گرفتن حال مامان و بابا شدم بهشون میخندمقویخندونک:

 

و نتیجم  اینکه وقتی هفته گذشته رفتیم پیش دکتر حبیبی برای چکاب. بهمون گفت که من خیلی خوب وزن نگرفتم و برای همین هم دوتا آمپول گنده ویتامین دی برام نوشت ترسوبه علاوه کلی شربتهای جور واجور که بعضی هاشم بوی ماهی میدهخطا.

تازه خانمان سوز هم هست . چون اولا من دوستشون ندارمخندونک. دوما وقتی میزنم زیر قاشق و اون شربته که شکل ماهی داره میریزه رو فرش کل خونه بوی ماهی میگیره و مامانی از بوی ماهی خفه میشهخندونکو سوما بابایی برای خریدن این شربتان جفت کلیه شو داروخونه گرو گذاشتهخندهقه قهه

 

نتیجه اخلاقی: اجازهبچه های خوب غذا هاتونو خوب بخورید و مامان بابا ها رو اذیت نکنید وگرنه مثل من مجبور میشید آمپول گنده بزنید  و هی شربت بخوریدزیبا

 

دفعه بعد با خبر های دست اول از تولدم میاد جشنجشن

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان صدرا
18 مرداد 94 15:49
چه خوشگلی عروسک
مامان حسام
18 مرداد 94 16:28
ای جونم ماشالله به آقا کیان توپولی.نگران نباش مامانی انشالله به وزن دلخواه میرسه.خدا قند عسل و براتون حفظش کنه
سپیده
19 مرداد 94 3:41
کیان جون پیشاپیش تولد مبارک دوست جونم
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله
مامان آنیسا
19 مرداد 94 7:16
عزیزم نگران نباش همه بچه ها همین جورین یه رورایی خوب میخورن یه روزایی هم هر کاری بکنی نمیخورن تازه کیان جونم اینجور که میگی خوش غذاست چرا انقدر تقویتی دکتر براش نوشته ؟
مامان بهی
19 مرداد 94 9:07
عزیزم ااقا کیان گل چرا مامانی اذیتش می کنی خوب دوست نداره بعضی مواقع غذا بخوره خوب چرا امپولش زدین
ehsan
19 مرداد 94 14:24
مامان اعظم
22 مرداد 94 10:37
سلام مامان کیان وای الهی من قربون این توپولوی خوردنی بشم. ماشالله هزار ماشالله خییییییییییییلی خوردنیه از طرف من روی ماهشو ببوس
مامان اعظم
22 مرداد 94 10:38
چه ژستای نازی گرفته. مخصوصا اونی که مشتش رو بالا گرفته
فائزه
22 مرداد 94 18:19
عششششقم دوست می دارم کیااان نازم
خاله مهتاب
22 مرداد 94 23:11
ای جووووونم چه بزرگ شده ماشالا این گل پسر..جیگرتو نازنینم
نیلوفر
23 مرداد 94 0:33
من خواننده خاموش وبلاگتونم، پیشاپیش تولد کیان خان رو تبریک میگم و همچنین 4امین روز از 4امین ماهِ 4امین سالگردِ ازدواجتون رو
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله معلومه که خیلی نکته سنج هستید
زهرا
24 مرداد 94 8:30
كيان جون ئزيز م خاله سلام خوبي ئزيزم هزار ماشالله هزار ماشالله براي خودت مردي شدي ئزيزم حاله قربون اون لپلت بره ئزيزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله امیرحسین
25 مرداد 94 10:08
سلام کیان جان ای جان انشا.. همیشه به شادی و مهمانی باشی عزیزم میبوسمت پسر خوشگل
مامان رها
26 مرداد 94 17:34
خیلی دوستت دارم کیان جون
مامانِ نی نی ها
27 مرداد 94 8:51
عاشقتم وقتی سیر می شی.
مامانِ نی نی ها
27 مرداد 94 8:52
تولدتم پیشاپیش مبارک.
مامان ریحانه
27 مرداد 94 10:11
آقا کیان ناز تولد شما و نازنین امروزه تولدت مباااااااااااااااااااااااارک عزیز دل خاله
مــــــامـــــانی
27 مرداد 94 10:50
با سلام کیان جان تولدت مبارک ان شاء الله همیشه کنار پدر و مادر مهربانت زندگی کنی ان شاء الله تولد صدسالگی از عکس های ملکه زنبور ها مهدیا عسلی هم دیدن کن عزیزم
zakieh
27 مرداد 94 23:43
اي جونم عزيز خاله نوش جونت تولدت مبارككككككك
رومینا
1 شهریور 94 23:55
این کیان خوشگل من با کارهاش دل رو اب میکنه دلم میخواست از اون لپای خوشگلت یه کوچولو گاز میگرفتم . یه دونه اییی کیان جونم . دردونه ایی کیان جونم .