آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

دندونهای بالا و گفتن کلمه بابا

1394/5/8 8:45
نویسنده : کیان و نیکا
974 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

سرم شلوغه، وقت نمی کنم به سایت سر بزنسکوت

عرض کنم که بیشتر از یک هفته میشه که دندونهای بالایی اینجانب جوانه کرده و داره میاد بالا.سوال نه ببخشید داره میاد پائینخندونک. یعنی الان با چهار تا دندون میتونم هر چیزی رو گاز بزنمخوشمزه و بخورم.

ملاحظه بفرمائید:

 

و این هم از کاربردهاشقوی:

 

روز عید فطر با مامان فخری اینا و مامان عفت اینا رفتیم بیرون شهر که البته زیاد عکس نگرفتیم. 

 

من کلی اونجا شیطونی کردم و بهم خوش گذشت. مخصوصا وقتی سوار عمو احسان شده بودم:

 

یک شب هم که هوا خیلی خنک بود رفتیم پارک و خاله برام یک بادکنک دوست داشتنی خرید که البته عمر کوتاهی داشتچشمک:

 

این هم یک باد کنک دیگه که چند دقیقه بیشتر تو دست من دوام نیاوردراضی:

 

خوب حالا یکم از کارهام براتون بگم . البته الان یک مدلی شدم که بیشتر از کارهام فیلم میگرند تا عکس. چون فیلمهاش با مزه ترهمحبت. ولی خوب تو سایت مجبورم از عکس استفاده کنم که صد البته جذابیت فیلم رو نداره .  چاره ای نیت دیگهدلخور

 بعضی وقتا شیطونه گولم میزنهشیطان وقتی که مامان یا بابا میخوان پوشکمو عوض کنند یک دفعه فواره ام  رو  روشن میکنم و همه جارو آب یاری میکنمراضی. بعدشم وقتی بزرگ تر ها مستاصل میموند چه کار کنند من هم قه قه  بهشون می خندمخندهخنده. البته چون تو اون موقع عصبانی هستند، عکسی از لحظه وقوع جرم موجود نمی باشد ولی بابایی از اثرات جرم یک عکس به عنوان مدرک جرم گرفتهعینک که خدمتتون ارائه می کنم:

(البته اون پتو صورتیه هم راهی خشک شویی شدخنده)

 

دیگه عرض کنم خدموتتون که علاقه زیادی به باز و بسته کردن انواع در دارم.در جعبه، در کمد، در اتاق، در خونه، در پارکینگ، در دروازه در........

(در تعجبم چطوری این در به این عظمت با اراده من جابجا میشهمتفکر)

 

همچنین به خوردن کیف مامانی نیز علاقه زیادی دارم:

(تو این عکس موچمو گرفتیدبدبو)

 

و از اونجایی که هیچ کس پیدا نمیشه که باهام  کار کنه برای چهار دست و پا حرکت کردن خودم بصورت خود جوش به خودم آموزش میدمدرسخوان. به این ترتیب که ابتدا میمیم رو (پستونک) پرت میکنم یک جای دور و بعدش با تلاش برش میدارم و سپس خودم رو تشویق میکنمتشویقراضی

قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

(ناگفته نماند که این کار رو هزار بار تکرار میکنم )

 

ون این هم یک عکس هنری:

 

یک چیز جالب که یادم رفت بگم اینکه این هفته یاد گرفتم بگم: بابا

طفلک مامانی چند روز پیش هی بهم میگفت کیان جون بگو مامانمحبت 

من هم با شیطنت می گفتم: بابا    باباراضی

مامانی میگفت آخه کیان جون دلشکستهمن کلی زحمت شما رو میکشم. برات غذاهای خوشمزه درست میکنم. بگو مامان

من هم می گفتم:بابا باباراضی

خالاصه این شد که مامانی من رو به دست بابا سپرد و گفت شاکیاسم هر کس رو که صدا میکنی خودش باید از تو نگهداری کنه.شاکی پدر بیا این بچه تو تحویل بگیر.خندهخندهخندهخندهقه قههقه قهه

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

آرزوهای شیرین
8 مرداد 94 10:11
سلام دوست عزیز ما که به وبلاگتون سر زدیم حالا میشه شما هم آرزوهاتونو به ما بگید دو روش برای ثبت آرزو هست 1.بوسيله دادن نظر يا كامنت گذاشتن در خود وبلاگ 2.ارسال آرزو با ايميل به آدرس arezohayeshirin@gmail.com بعد ثبت هم بهتون خبر داده میشه منتظرتونم شاد و موفق باشید. یا حق
مامان روشا
8 مرداد 94 13:18
سلام آقا کیان رویش دندونای جدیدت مبارک منم یه ماهی هست که دندون در اوردم ولی مامان وقت نکرد تو وبلاگش درجش کنه احتمالا امشب بتونه پست جدید بزاره بیاببین خوشحال میشم
حدیث
8 مرداد 94 21:44
سلام کیان جون دونه دونه دندونات مبارکت باشه خوشگلم ان شالله باهاش غذاهای خوشمزه ای بخوری
مامانی
10 مرداد 94 15:25
ویییییییییییییییییییییی ای جانم مبارکش باشه...ببوس این پسمل توپولورو ...اگه پیشش بودم یه گاز ازش میگرفتم...پیش ماهم بیاید خوشحال میشیم..من شمارو لینک میکنم
مامان بهی
12 مرداد 94 11:22
قربون این پسر خوشگل برم با این دندوناش مبارک دندونای جدیدت و مبارک حرف زدنت
مامان مهسا
12 مرداد 94 15:58
سلام گلم خیلی از آشنایی با شما و پسر مثل ماهت خوشحال شدم دوستون دارمم خیلییی زیاااد مرسی که پیش ما اومدین
مامان محمد طاها
12 مرداد 94 16:34
سلام کیان جون ... خیلی وقت بود نمیشد بیام وبت برات نظر بزارم ... دلم خیلی برات تنگ شده بود پیشرفت خیلی عالی آخه وقتی کسی به فکرت خودت تلاش کن و به همه ثابت کن که تو میتونی در مورد بابا گفتنت هم از همه انتظار داشتم الا از شما کیان جون آخه واسه چی شما نی نی ها اولین کلمه ای که یاد میگیرین بابا
آنیتا
13 مرداد 94 18:52
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامانی
14 مرداد 94 21:22
مبارکههههه عسیــــــــــــــــــــــــــسم...
zakieh
18 مرداد 94 2:45
اي جونم عزيزم پسرمون داره كباب خور ميشه كم كم
مامان اعظم
22 مرداد 94 10:41
ای جانم چه ذوقی م کزده. خاله مرواریدای کوچولوت مبارک باشه.
شادمهر کوچولو
30 مرداد 94 14:52
سلااااااااام کیان دندونات مباااااااااااااارک آفرین که یاد گرفتی حرف بزنی هوراااااااااا