آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

نوروز 96

1396/1/17 12:50
نویسنده : کیان و نیکا
579 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک 

ما که امسال به خاطر اوخ شدن پای مامان فخری همش مریض داری میکردیم، آخه طفلکی بعد از عمل خیلی اذیت شد.ولی با وجود یک پسر شیطونی مثل من، ماشالله روحیه ها همه عالی زیبا هرکی بخواد غصه بخوره کافی که من بپرم تو بغلش، یکم شیرین زبونی کنم و بخندم. اون موقع دیگه تمام غصه هارو فراموش میشه و خنده به لبهاش میشینهبغلمحبتخندونک

یک مثال از شیرین زبونیهام بزنم: 

مثل رفتیم خونه مامان فخری. حالا می خوایم برگردیم خونه. 

مامانی: کیان بیا لباس بپوش بریم خونه

من: آخه نمیتونیم بریم

مامانی:چرا نمیتونیم بریم

من : چون مامان نخلی (فخری) نمیزاره ما بریم. میگه اینجا بمونیم

مامان فخری : کیان شما دیگه برو خونتون بزار من هم یکم استراحت بکنم

من: آخه نمیتونیم بریم

مامان فخری: چرا نمیتونید برید

من: گوش کن داره بارون میاد اگه ما بریم بیرون خیس میشیم .مریض میشیم بعدش باید بریم دکتر حبیبی آمپول بزنه 

خالاصه بعد از کلی کلنجار رفتن برای لباس پوشیدن وقتی میرسیم دم در میگم یکم صبر کنید. 

مامانی: باز چی شده

من: دایی حمید به من گفت تو شب اینجا بمون بریم طبخیه (طبقه) پائین بخوابیم. خوش گفتچشمک

هیچی دیگه تو جواب دادن هیچ رقمه کم نمیارم.خندونکخندونک

 

خوب حالا برین سر تعطیلات. قبل از عیدبا  بابایی رفتیم یک دونه درخت سرو و یک دونه درخت آلبالو خریدیم و توی حیاطمون کاشتیم. من هم حسابی کمک کردم:

 

بابایی هیچ سالی ماهی قرمز نمیخرید.(به خاطر رعایت حقوق حیوانات و از این جور جنگولک بازیهاسبز) ولی امسال بخاطر اینکه من خیلی ماهی دوست داشتم دو تا خرید. البته چند روز از عید نگذشته بود که رفتیم ماهی هارو ریختیم توی یک آکفاریوم بزرگ پر از ماهی قرمز تا خوشبخت بشندزیبا

 

این سفره هفت سین خودمونه:محبت

 

این هم سفره هفت سین شهرمونه که تو میدون ورودی قزوین گذاشته بودن:

میدان مینودر قزوین

میدان مینودر قزوین

 

این هم درخت هفت سین پیلوت خونمون:

 

امسال هم مثل هر سال  همه فامیل توی باغی تو هفت سنگان جمع شدیم. که البته عکسهاشو براتون خیلی نمیزارمخندونک

 

این هم هفت سین باغ:

 

مثل هر سال من هم آخراش خوابم بردچشمک

 

امسال چون من دیگه حسابی بزرگ شده بودم هرجا میرفتم کلی دوست جدید پیدا میکردم و با نی نی هاشون بازی میکردم. بزارید چند تاشونو براتون معرفی کنم:

این خانم ها کیانا و متفکرمتفکر فکر کنم رایکا هستند نوه دختر عمه بابایی:

 

آقا نیکان پسر پسر عموی بابایی:

 

رونیکا خانم سه ماه دختر پسر عموی بابایی:

 

نازنین و رضا بچه های دختر عموی بابایی:

 

ایشون هم که عرشیا پسر دایی بابایی هستند که با شمشیرم حسابی از خجالتش در آمدمچشمک

 

توی عیدی برنامه غذایی آدم حسابی بهم میخوره باید تا تونستی هرچی گیرت آمد بخوریخندونکخوشمزه

 

خوب بقیه عکسها باشه برای مطالب بعدی. فعلا با این عکس خوش خنده خدا حافظی میکنمبوس

بوسبوسبوس

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ehsan
19 فروردین 96 9:18
مامان هدی
19 فروردین 96 16:29
سلام. سال نو مبارک باشه آقا کیان هزار ماشالله به این شیرین زبونی. تیپ امسال عیدت هم واقعا خوشگل بود. سال خوبی برای تو کوچولوی دوست داشتی و مادر و پدر خوبت آرزو می کنم. انشالله توأم با سلامتی باشه براتون
ماماني گيتا جوني
20 فروردین 96 2:31
كيان جون سال نو مبارك ان شاا... تو سال جديد هم لبات پر باشه از خنده . شاد و خوشحال باشي
مامان فرخنده
20 فروردین 96 10:46
قربون شیرین زبونی گل پسر خب دوست داره خونه مامان فخری بمونه مگه چیه چه رسم خوبی دارید که اولین روز همه فامیل یکجا جمع میشید وهمدیگر را میبینید سفره هفت سین خونتون هم خیلی خوشگله دست مامانی درد نکنه آخ گفتی که عید از لحاظ تغذیه وخواب همه چی به مشکل برمیخوره قربونت بشم که اون مدلی داری غذا میخوری همیشه بخند کیان خوش تیپ
شادمهر کوچولو
21 فروردین 96 10:37
کیان جون سال نوت مبارک...خیلی عکسهات و سفره هفت سین ها و دوستات باحال بودن، سال خوبی داشته باشی دوست جونم
رومینا
23 فروردین 96 0:32
عیدت مبارک خوشگلممممم شیرین زبونم . کلی خندیدم .خخخخههههههها
زهرا
27 فروردین 96 12:43
سلام سلام نوی شما مبارک. ایشالا همیشه به خوشی و سلامتی
✿بهــــــــار مامان شایلین✿
29 فروردین 96 18:13
سلام سلام دوووست جووونی خووودم کیان جووونی آخ خاله عیدت مبارک شاهزاده کوووجووولوی خوووشگل شرمنده نتونستیم بهتووون سربزنیم مامانی اینا...! نی نی تو شکمم ورجه وورجه میکنه نمیزاره به سایت خاله اینا سربزنیم ببخشید عزیزم