آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

آبان 96

1396/9/22 22:25
نویسنده : کیان و نیکا
686 بازدید
اشتراک گذاری

ماه آذر هم داره تموم میشه و ما تازه می خوام خاطرات آبان رو آپلود کنیم. واقعا کهشاکی

تازه هیچ کدون از پیغامهامون رو هم نشده بخونیم. واقعا با عث خجالتهخطا

خوب اول از همه از عکس ویتامینهای مکملم شروع میکنم. دلیلشم اینکه بعدها بدونم در چه سنی چه نوع مکملهایی رو استفاده میکردم. 

 

بعدش عکسهای آخرین روزهای گرم پاییز رو میزارم که می شد رفت پارک دوچرخه سواری کرد.

 

ایشون هم آقا ماهان هستند پسر دختر عموی بابایی که فوق العاده پسر خوبیهمحبت

 

و یک رنگین کمون زیبا در روز های پاییز. من هم به بابایی گیر داده بودم باید منو ببری پیش رنگین کمون تا روش سرسره بازی بکنمخنده. هرچی هم بابایی میگفت نمیشه . من میگفتم حالا تو یکم منو ببر نزدیکتر تا ببینم چطوریهخنده

 

واما اخیر با یک آتلیه عکس آشنا شدیم که تخصصشون گرفتن عکس از کودکان در فضای باز بود. بابایی هم رفت یک روز هماهنگ کرد باهشون رفتیم بیرون شهر و کلی عکسهای قشنگ قشنگ از من گرفتن.

این عکس گروه عکاسی منه که خیلی پسرهای خوبی بودن. آتلیه شون هم تو پاساژ آبادگران بود.

 

من هم اونجا فوق العاده بودم و درست مثل یک مانکن حرفه ای رفتار میکردم. بیش از سه ساعت عکاسی داشتیم و مامان و بابا اصلا تصور نمی کردن که من تا لحظه آخر با وجود اینکه حسابی خسته شده بودم ولی باز هم عالی همکاری کنم.تشویق

آفرین به خودمتشویق

و نتیجه این همکاری شد عکسهایی که در ادامه براتون میزارم:

 

 

این هم عکسهای خوشگل پاییزی من بود که قبلا قولشو داده بودم. البته به دلیل اینکه رومون نشد فایل اصلی عکسهارو از آتلیه بگیریم عکسهایی رو که تو وبلاگ گذاشتم چندان کیفیت نداشت. چون همه رو با موبایل از روی عکس اصلی گرفته بودیم.

ولی با وجود این فکر میکنم قابلبوس قبول باشه.محبت

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

zahra
25 آذر 96 0:36
بسیاااااااااااار عالی!! همیشه خوش بیپ، شاد و سلامت باشییییییی
شادمهر
26 آذر 96 13:21
سلام کیان جون خیلــــــــــــــــــــــــــــــی عکسات قشنگن
مامانی گیتا جون و برديا جون
2 دی 96 13:05
عکسات خیلی نازه کیان جون
ناهید
4 دی 96 8:38
عالی بودی خاله جون...ماشاالله
مامان فرخنده
5 دی 96 9:10
سلام داداش کیان عکسهات فوق العاده قشنگ شده آفرین به شما که سه ساعت همکاری کردی
کیمیا
17 دی 96 12:49
بی نظیر بود عکسااااا
مامان صدرامامان صدرا
24 دی 96 11:58
خدا میدونه چقد دلتنگت بودیم بغل عکسا خیلی عالی همینطور استایل پسر خوشتیپمون