آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

بهمن 96

1396/12/18 11:43
نویسنده : کیان و نیکا
770 بازدید
اشتراک گذاری

زمستون رو دوست دارم چون وقتی برف میاد با بابایی میریم برف بازی خیلی کیف میده:

 

اینجا هم که دانشگاه مامانی می باشد:

 

این هم یک تصویر زیبا از زمستون:

 

تو بهمن خبر خاصی نداشتیم به جز اینکه بالاخره بعد مدتها فرصتی پیش اومد تا برای عمو احسان و افسانه خانم  یک مراسم پاگشاهگرفتیم. البته از مراسم پاگشا فقط اسمش مونده چون اصلش اینه که مراسم تو خونه باشه ولی این روزها همه بیرون مراسم رو میگیرند.راضی

بیشتر عکسهایی که از اونجا گرفتیم تار شد ولی بعضیهاشو براتون میزارم.

این از خودم:

 

اینم آقا پارسا پسر دایی افسانه خانم:

 

و تعدادی از مهمونا:

 

خودمم که اصلا معلوم نبود کجا بودم:

 

و دست آخر خاله مریم و مامانی:

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان صدرامامان صدرا
18 اسفند 96 18:56
عزیز دلم همیشه شاد باشین 😙❤ نمیدونی خاله جون چقدر دل تنگت بودم😙
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
21 اسفند 96 13:58
روزهای پیش روت پر از قشنگی کیان جون
ehsan
23 اسفند 96 17:59
محبتمحبت
مامان مهدیهمامان مهدیه
19 فروردین 97 15:31
سلام آقا کیان ماشالا چه مردی شدی.خوش باشی همیشه
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
29 فروردین 97 11:29
سلام کیان جون خوبی کجایی منتظرت عکسای بهاریت هستیم
**مامان ایلیار****مامان ایلیار**
26 اردیبهشت 97 11:36
سلام کیان جون ماشالله چقدر بزرگ شدی، خیلی خوشحال شدم گل پسر