آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

اسفند 96

1397/1/29 23:39
نویسنده : کیان و نیکا
900 بازدید
اشتراک گذاری

یک بار نوشتیم اینترنت ملی قطع شد همش پرید دیگه عصابمون نمیکشه دوباره بنویسم.عصبانیعصبانی بنا بر این خلاصه اش میکنمغمناک

عید امسال هم مثل هر سال کلی تو خونه تکونی عید کمک کردم:

 

ولی تو خرید لباس عید، بر عکس هر سال که خرید کردن برام آسون بود، امسال خیلی سخت شده بود. چون دیگه من خودم بزرگ شدم و خودم هم باید تصمیم بگیرم که چه لباسی بپوشمراضی

 

آخرشم شد این:

 

هوا هم که بهتر شده و میشه رفت پارک و کلی دوست جدید پیدا کرد:

 

اینجا هم رفته بودیم سرای سعد السلطنه برای خرید ظروف هفت سین. همونطوری که تو عکس پیدا هستش الان خلوته ولی وقتی تعطیلات شروع بشه اینقدر مسافر میاد اینجا که جای سوزن انداختن پیدا نمیشه:

 

این هم آخرین ورژن از ویتامینهای مکمل غذایی که استفاده میکنم. گرچه اینقدر بد غذا هستم که تمام اینهارو خنثی میشه.خندونک

 

این بود پایان سال 96آرام

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانمامان
3 اردیبهشت 97 14:32
دلم برات تنگ شده بود کیان جونبوس
خاله و امیرحسینخاله و امیرحسین
12 اردیبهشت 97 12:05
سلام کیان جان خوبی مامان و بابا خوبن عیدتان مبارک دلم تنگ شده براتمحبتبغل
مامان صدرامامان صدرا
15 اردیبهشت 97 22:28
عززززیزززز دلمی😙😙
مامان سبحانمامان سبحان
10 خرداد 97 2:33
سلام دوست عزیزم. امیدوارم خوب باشید. من تو مسابقه (نوشته محبوب) شرکت کردم، لطف میکنید 5 تا پست آخری منو لایک کنید؟  ممنون میشم از محبتت.محبت
مامانی گیتا جون و بردیا جون
22 خرداد 97 9:27
خوبی کیان جون کم پیدایی
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
26 خرداد 97 14:22
سلام با افتخار دنبال شدید. می شه لطف کنی و پست اخر منو لایک کنی. ممنون می شم.گل

16 تیر 97 10:04
سلام افتخار می دید که به وبم سر بزنید ممنون محبت