آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

از پارسال تا امسال

1398/9/28 22:18
نویسنده : کیان و نیکا
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینقدر که سر نزدم به پیجم که کلا وبلاگ نوشتن رو فراموش کردم . گفتم بی وفا نباشم بیام و یک خلاصه ای از عکسهای این یک سالی رو که گذشت رو تو پیجم بزارم . کلی هم پیغام جواب نداده داشتم که بخاطر بی جواب موندنشون از همه عزیزان پوزش می طلبم.

پارسال که تو شهر برف نیومد پس بنابر این ما مجبور شدیم بریم به دنبال برف😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شب عیدی (98) هم مادر بزرگ بابایی پرواز کرد رفت پیش بابا بزرگ بابایی. روحشون شاد:

 

اینم هنر نمایی بنده:

 

گل های زیبای حیاط به همراه گل سر سبد اصلی (خودم)😜

 

این چند تا عکس هم مال مشهده:

 

 

 

اینجا هم دارم میرم مهد:

 

این عکس هم مربوط به جشن آخر سال مهد می باشد:

 

اینها هم مربوط به عروسی پسر دایی بابایی آقا ایمان هستش:

 

 

و از همه مهمتر جشن تولد پنج سالگیم با تم تولد سگهای نگهبان:

 

 

 

 

 

 

اینجا هم دارم رانندگی میکنم. آخه بدجوری عشق ماشینم:

 

این هم روپوش پیش دبستانی بنده:

 

اینجا هم روز اول مهر هستش دارم میرم پیش دبستانی:

 

یک دونه دیگه از دندونها هم خراب شده بود رفتم پیش دکتر یوسفی برام درستش کرد.  همونطور که میبینید نه تنها گریه نمیکنم بلکه از اونجا دارم براتون بای بای هم میکنم.😱👍

 

تو این عکس آخری هم دارم بازی تمرکزی انجام میدم

 

این بود خلاصه ای از عکسهای پارسال تا امسال .

پست بعدی به امید خدا بعد از عید .

در ضمن یک سوپرایز هم دارم که بعد عید می بینید.😘

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانمامان
29 آذر 98 1:27
خیلی خوشحال شدیم از اینکه برگشتی آقا کیان گل👍😊❤  
مامان صدرامامان صدرا
29 آذر 98 20:39
سلام عزیز دلم چقد دلتنگتون بودیم روزگار به کامتون شیرین باشه تولد گل پسر هم مبارک شاد باشین دوستم❤❤❤
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
3 دی 98 13:14
سلام کیان جونم دلمون برات تنگ شده بود
مامان ریحانهمامان ریحانه
10 دی 98 2:05
سلام رفیق چه عجب بالاخره اومدی دلم واست تنگ شده بود ماشالله هزار ماشالله بزرگ شدیا😍 عکسات چه خوشگلن میگم فکر کنم فهمیدم سوپرایزت چیه  مامانت میخواد نی نی بیاره برات 
خاله و امیرحسینخاله و امیرحسین
4 بهمن 98 21:49
سلام کیان جان خوبی مامان و بابا خوبن کجایی دوستم خیلی دلتنگت بودم انشاا... همیشه شاد و سلامت کنار بابا و مامان باشی 😘