آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

انتظار شیرین

1399/2/23 23:42
نویسنده : کیان و نیکا
422 بازدید
اشتراک گذاری

خوب حالا می خوام از شیرینی های دوره بارداری براتون بنویسم.

بعد از خبر باردار شدن، دومین خبری که خیلی خانواده مارو شاد کرد نتیجه آزمایش نیفتی (nifty) مامانی بودکه اواخر آبان ماه مشخص شد.

چرا شاد شدیم؟ به این دلیل:

مطابق آیتمی که تو عکس مشخص کردم،جنسیت من دختر تشخیص داده شده بود. از اونجایی که توی فامیل بابایی حتی یک دونه دختر هم وجود نداشت، همه فامیل آرزو داشتند که یک دختر به جمعشون اضافه بشه و اون یک دونه دختر هم کسی نبود جز اینجانب نیکا خانوم.😍 یادی هم کردیم از مامان بزرگ بابایی که همیشه آرزو داشت که یک همچین روزی رو ببینه ولی خوب قسمتش نشد😔. مامانی هم که همیشه دلش دختر می خواست و داداش کیان هم گفته بود فقط من یک دونه خواهر می خوام و اصلا حوصله داداش ندارم. هیچی دیگه اون شب وقتی بابایی جواب رو گرفت ، نتیجه آزمایش رو تلفنی به مامان نگفت تا یکم هیجان و استرس بالا بره. بعدش با یک دسته گل و شیرینی آمد خونه و همگی جنسیت منو جشن گرفتند.💐🍾

بعد از اینکه جنسیت من مشخص شد حالا دیگه وقت خرید کردن بود.

 

بعدش نوبت تخت و کمد بود که به دلیل کرونا یکم به تاخیر افتاد ولی با وجود این به موقع آمد:

 

والبته باید توش رو هم پر سیسمونی و اسباب بازی می کردیم:😁

 

این تخت و صندلی هارو هم که بابا بزرگ رضا برام درست کرده:😘

 

کالسکه و کریر و روروک رو هم که نیازی نبود بخریم، چون از زمان داداش کیان بلا استفاده مونده بود.😊

 و اما یک کار خیلی خوب دیگه ای رو هم که مامان و بابا انجام دادن بستن قرار داد با موسسه رویان برای ذخیره سلولهای بنیادی بند ناف در بانک خون بود. البته امید وارم که هیچ وقت نیازی نباشه که ازش استفاده کنم ولی خوب آدم باید همیشه آینده نگر باشه.🙂

 

این هم روزهای آخر که همه سخت ثانیه شماری می کردن تا من بیام . بخصوص داداش کیان که مدام میپرسد باید چند شب بخوابیم تا دختری بیاد.

داداش کیان در حال بوس کردن من از رو شکم مامان متین

چقدر خوشبختم که یک همچین داداش خوبی دارم😘

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ریحانهمامان ریحانه
24 اردیبهشت 99 2:17
مبارک باشه آبجی دار شدنتون 😍😍
حالا دعا کن مثل من نباشه ی آبجی خوب باشه برا شما من که دست رو دل داداشم بزاری خونه از دست من
کیان و نیکا
پاسخ
شما که ماهی ریحانه خانم😘
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
24 اردیبهشت 99 3:21
مباركه نيكا جون دست مامان و بابا درد نكنه
سیما خاتونسیما خاتون
24 اردیبهشت 99 11:19
خواهردار شدنت و تبریک میگم آقا کیان🎈🎈
خوشحالم که به آرزوت رسیدی عزیزم🎂🎂
​​​​​​سیسمونی نیکا خانوم هم بسیار زیباست
انشاالله سراسر زندگیتون پر از شادی و خوشبختی باشه🌹🌹
کیان و نیکا
پاسخ
تشکر خاله ممنون😍