آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 2 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

واکسن چهار ماهگی نیکا خوشگله

1399/6/27 0:43
نویسنده : کیان و نیکا
404 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره نوبت من هم شد یکم از خودم بگم. عرض کنم اینقدر دارم با سرعت خودمو تو دل همه جا میکنم که حد و اندازه نداره. بابایی اینقدر منو دوست داره که همه بهم حسودی میکنند. خوب آخه از قدیم گفتند که دخترها بابایی میشند و پسرها مامانی. 😁 حدود دو هفته پیش چهار ماهگی بنده تموم شد و روز شنبه 15 شهریور بعد از مراسم مدرسه داداشی رفتیم مرکز بهداشت برای واکسیناسیون. البته خوشبختانه این سری مثل دفعه قبل خیلی درد نکشیدم و تبم هم خیلی زیاد نبود. شاید به خاطر اینکه دختر خیلی قوی هستم. اونجا مشخص شد که با خوردن شیر مامانی تونستم 62 سانت قد بکشم و 6600 گرم هم وزن بگیرم که خیلی هم عالی و رضایت بخش بود.👍 الان تنها مشکلی که دارم اینکه وقتی بقیه دارن چیزی می خورند من دست پاهام می لرزه و بد جوری براشون قاطی میکنم تا یکم هم به من بدن بخورم، اما چکنم که مامانی میگه زوده باید تا شش ماهگی صبر کنم. یک مقداری هم تقصیر بابایی که یواشکی میوه میگذاشت دهانم مزه مزه میکردم. من هم از اون به بعد فهمیدم که به جز شیر و انگشتهای دستم چیزهای زیاد دیگه ای هم هست که میشه خورد.🤗

یک عکس با داداشی براتون بزارم تا بریم یکم از خصوصیات دیگم براتون بگم:

کیان و نیکا

عرض کنم که اینقدر خوش خنده هستم که حد و اندازه نداره:

نیکا

حتی تو خواب هم میخندم:

نیکا

میدونید کلا بچه های اول و دومم سیستمهاشون با هم فرق میکنه. برخلاف داداش کیان که شبانه روز بیدار بود من کلا خوابم و هر از گاهی بیدار میشم یکم شیری می خورم  بعدش رو مامان و بابا شیر خالی میکنم، کمی پی پی میکنم، یکم آواز می خونم برای خودم آآآآآآآآآآآ بعدش می خوابم.

یک مقداری هم فضول تشریف دارم:😜

وقتهایی که بیدارم کلا دهنم بازه. انگاری می خوام همه رو بخورم😂

یک طوری به داداشی نگاه میکنم که همه میفهمند بد جوری عاشقشم:

در آخر هم یک عکس از مانی پسر دختر عموی بابایی براتون بزارم که بد جوری به دل داداش کیان نشسته بود و بر خلاف بچه مهمون قبلی مون که اتاق کیان رو بهم ریخته بود، داداشی کلی از  مانی  تعریف میکرد و میگفت وای چه پسر با ادب و خوش اخلاقی بود. 

😍😍

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)