آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

کیان با سواد و نیکای کنجکاو

1399/9/21 15:41
نویسنده : کیان و نیکا
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که داداش کیان دیگه مدرسه میره دیگه حسابی عاقل شده، با ادب شده و کلی هم چیزی میتونه بنویسه. تازه نویسنده هم شده و یک دونه کتاب هم نوشته. اسم کتابش هم هست بتمن.

😎

مدرسه کیان

این هم چند تا عکس از کتابی که داداش کیان نوشته:

کتاب بتمن

کتاب بتمن

کتاب بتمن

این هم منو داداشی:

و اما یکم از خودم براتون بگم و از کنجکاوی هام. البته مهمترین ابزار من برای شناخت اطرافم، دهان مبارک می باشد. به این ترتیب من هرچی رو که دستم برسه می خورم و هیچ چیز از دست من در امان نیست. یعنی خدا به داد داداشی برسه چند ماه دیگه که راه بیوفتم تمام دفتر، کتاب، مداد، پاک کن، و هرچی رو که داره رو من نابود خواهم کرد.😂

الان اینجا این خانم خوشگل و خوردنی که میبینید من هستم در حال بررسی وسایل روی کابینت آشپزخونه. همونطور که میبینید دیگه بلدم بنشینم😁

نیکا

موبایل می خوریم:

نیکا

عینک بابا می خوریم:

نیکا

عروسک می خوریم:

نیکا

نیکا

تلفن می خوریم:

نیکا

گوشت خام گوسفند می خوریم:

نیکا

مجسمه چینی می خوریم:

نیکا

دیگه بیشتر از این نگم براتون، دیگه خودتون شرایط رو دیدید. بقیه عکسهای هفت ماهگیمو تو پست بعدی میزارم.

این هم یک عکس از منو بابایی که تا میبینمش از خود بی خود میشم و با ناز و ادا دل بابایی رو حسابی می برم.😍

من و بابایی

😘😘

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان هدی
22 آذر 99 10:47
اااااااااااااااای جانم. هزار ماشالله. خدا براتون ببخشه. دختر شیرین میشه واسه باباجونش. حالا بزارید دلبری هاش مونده. آدم غش میکنه. هزار ماشالله به آقا کیان باهوش و کتاب قشنگی که نوشته. انشالله که موفق باشه گل پسرمون.ی ذره بود اون موقع که عکس هاشو می دیدم با اون لپ های پرتقالیش. الان با سوادم شده آقا
کیان و نیکا
پاسخ
بله خاله همین الانشم دل بابایی رو حسابی بردم😜