آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

یلدای 99

1399/10/21 21:41
نویسنده : کیان و نیکا
353 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم مثل سالهای قبل به دلیل آلودگی هوا ناشی از دود نیروگاه، باز هم تو شهر خیلی برف نیومد. این شد که داداشی برای برف بازی رفت به کوهستان. ولی من باهش نرفتم. آخه میدونید برف بازی تو حیاط خونه کجا و برف بازی توی سرمای کوهستان کجا.

اینجا دارم اولین برف زندگیمو تماشا میکنیم:

اولین برف

این هم داداشی که داره خودشو تو برف میکشه😁:

اولین برف

امسال یک هدیه جالب در شب یلدا گرفتیم که هم غیر منتظره بود و هم جالب. و اون اینکه از طرف مدرسه داداش کیان آمدن در خونمون و یک هدیه کوچولو به داداش کیان به مناسبت شب یلدا هدیه دادن:

مدرسه حکمت

شب یلدایی هم شب رفتیم خونه مامان فخری اینا و یک جشن کوچولوی خودمونی اونجا گرفتیم:

این عروسک فینگلیهارو هم که میبینید رفتن زیر کرسی، دختر خاله مامانم درست کرده بهمون هدیه داده:

از یلدا که بگذریم یک عکس باحال از خودم بزارم که خاله ناخنهامو همیشه برام لاک میزنه خوشگل میشم:

از اونجایی من عاشق حموم و نظافتم، وقتی آب میبینم از هیجان قاطی میکنم و شیطنت از چشمام می باره. این هم یک عکس در هنگام نظافت:

و دست آخر یک عکس در فضای باز:

😘😘😘

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
22 دی 99 22:05
یلداتون مبارک😊خدا حفظشون کنه براتون❤
خاله و امیرحسینخاله و امیرحسین
7 بهمن 99 20:36
ای جانم انشاا.. همیشه دلشاد و خندان کنار هم باشید
کیان و نیکا
پاسخ
تشکر امیر حسین جون
مامان هدی
20 بهمن 99 18:27
فسقلی آخه لاک برای چی میزنی ضرر داره!!!! چقدر دلمون از اون شیرینی های قزوین خواست ما دوبار اومدیم و خریدیم هر بار هم پشیمون شدیم که چرا کم خریدیم. هر چقدر بخریم زود تموم میشد.آخرین بار کیلویی 45 اینا بود خریدیم. فکر می کنم چهار سال پیش بود. الان چقدر شده خدا می دونه. قنادی نمونه بود اسمش فکر می کنم.