آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 9 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

اسباب بازی جدید

1393/8/29 10:08
نویسنده : کیان و نیکا
2,334 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی منصوره جون(زن دایی جون) یک اسباب بازی باحال بهم داده که خیلی باحاله اینقده دوستش دام که نگوزیبا

با دقت بهش نگاه میکنم تا ازش سر در بیارم

تازه باهش آوازم میخونم آووووو    آوووووووو......

 

با لگد که بهش میزم هم آفتاب گردونش بهم میخنده هم برام آواز میخونه هم چراغاش چشمک میزنه .

و بدین سان من فهمیدم که تو زندگی باید به همه چی لگد بزنممممممممم

خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان ریحانه
29 آبان 93 11:10
اسباب بازی جدیدت مبارک نفس خاله دست زندایی جون درد نکنه که آقا کیان ما رو مشغول کرده کیان جون خاله همیشه بخند تا دنیا بهت بخنده پس به افتخار این حرف خاله یه لگد دیگه به آفتاب گردونه بزن قربونت بره خاله دلم میخواست بودم و بغلت می کردم ویه عالمه بوست می کردم
ehsan
29 آبان 93 12:24
اواواواوا...آوآوآوآووووو...آآآآآوووو....وووووو يه گفتگويي بود بين من كيان
مامان امیرعلی
30 آبان 93 14:05
خوشبحالت کیان توپولی. ..ماشال...گل پسر...آن شال..همیشه شاد و سرحال و توپول موپولم باشی...لینک شدی تو وبلاگ امیرعلی دیگه تا بزرگ شین باهم دوست میمونین آن شال...
خاله سانی
30 آبان 93 21:31
ای پسر شیطوون مبارک باشه اسباب بازی جدیدت
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله به اسباب بازیهای بنیتا جون که نمیرسه. از طرف من بنیتا جونو ببوسید
مامان شادمهر کوچولو
1 آذر 93 9:43
عزیییزم مبارکت باشه بالاخره پسری گفتن قندعسلی گفتن باید لگد زدن و یاد بگیره با اون پاهای کپلش هزار ماشالله
کیان و نیکا
پاسخ
تازه جیق هم میزم کار میکنه خاله
مامان محمد طاها
1 آذر 93 13:48
سلام کیان کوچولو دلمون واست تنگ شده بود عزیزم راستی اسباب بازی جدید مبارک مشخصه خیلی باهاش حال میکنیا این بوسا هم از طرف من ومحمدطاها به اون لپهای نازت
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خانوم ارشادی . شما هم محمد طاها را از طرف من ببوسید
مامان
2 آذر 93 7:58
چرا از مهمونی جدیدت تو شانی عکس نذاشتی گل پسر؟
کیان و نیکا
پاسخ
چون عکسهاش دست خانوم رحمانی مهره. هروقت باره چشم حتمی میزارم
one
2 آذر 93 18:42
چقده نازه عزیزم بووووووس
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی
رومینا
2 آذر 93 18:53
قربون پسر نازمون بشم که کلی دل ما رو میبره .
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی
مامان کیان
3 آذر 93 12:56
افرین به کیان شیطون که انقدر کنجکاو و با هوشه و لگد زدنم یاد گرفته
مامان نی نی
3 آذر 93 20:53
کیان خوشگله اسباب بازی جدیدت مبارک باشه.
کیان و نیکا
پاسخ
تولد آقا کورش هم مبارک
مامان بهی
4 آذر 93 8:59
سلام مبارك باشه اسباب بازي جديدت گل پسر خوشگل
مامانِ نی نی
4 آذر 93 9:06
سلام. خیلی قشنگ می نویسید . لینکتون کردم. راستی کیان جون لپات خوردنین.
hanieh
4 آذر 93 19:38
ای خدااااااااااااااااااااا ماشالا چه پسر نازیههههههههههه خدا حفظش کنه
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله
مامانی
8 آذر 93 0:39
ای قربون این پسر خوشگل . خدا حفظت کنه کیان جوون
مامانی
12 آذر 93 2:06
قربون اون نگاهت عزیزم . خدا حفظت کنه ایشالا
مامان فدیا
15 آذر 93 14:03
عزیزم ماشالا به تو با اون نتیجه گیری باحالت از لگد زدن ما این ایگه
هليا
22 بهمن 93 15:41
سلام به وبلاگ منم نظر بدين