آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

شب یلدا و ملاقات با آراد جون

1393/10/7 10:02
نویسنده : کیان و نیکا
2,379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قبل از هر چیز باید چهار ماه ده روزگیمو به خودم تبریک به گم. جشن آخه همه همیشه به مامان و بابا می گفتند وقتی بچه چهار ماهو ده روزش تموم بشه، دیگه همچیش میزون میشه و از اذیت و آزار خبری نیست.  مامان بابا هم بی صبرانه منتظر بودن ببینند این چهار ماهو ده روز که میگن کی میادمتنظرمتنظر. خلاصه این تاریخ فرا رسید و من به همین مناسبت دیشب تا خود صبح با تمام توان جیق و داد میزدمگریهگریهگریهگریه فکر میکردید چهار ماه ده روز بیاد معجزه میشه . نخییر عزیزان . به قول معروف :

خندهخندهیک قرون بده آش به همین خیال باشخندهخنده

 

بگذریم در آخرین روز پائیز که اتفاقا روز تعطیل هم بود صبح از خواب بیدار شدیم:

 

بعدش بابایی گفت طبق رسوم قدیمی که آخر پائیز جوجه هارو میشمورند منو باید بشمرند. این بود که منو شمردند.............. یک یک یک یک

همون یکی بودمخندونک اما یک کلفتقه قهه

بعدش کلی بازی شادی کردیم و من تو اتاقم پرواز کردم:

 

بعدش پوشکمو عوض کردن:

 

لباسامم عوض کردن رفتیم نهار خونه مامان عفت

 

خوانندگان عزیز همان طور که مشاهده می فرمائید من تحت هر شرایطی دست از دست خودن بر نمیدارمخندونک

متاسفانه یادم رفت اونجا عکس بگیرمخجالت

بعد از ظهر هم تیپو عوض کردیم:

 

رفتیم خونه مامان فخری یک بار دیگه اونجا هم شب چله گرفتیم:

ببینید چه پسر خوبیم اگه دستم به خوردنیا نرسه اصلا بهشون دست نمیزنمخنده

آفرین کیان آفرینتشویق

 

به من هندونه انار نمیدیدعصبانی به به هر حال من که دست دارم . خیلی هم خوشمزس قهر اصلا من دست خودمو میخورم.عصبانی

 

این بود شب یلدای من که البته سهم من از انار و هندونه هیچی نبود عصبانیبابایی میگه باشه طلبت سال دیگه.

بزک نمیر بهار میاد هندونه با خیار میادقهر

 

واما پریشب رفتیم خونه آراد جون تا آراد جونو برای اولین بار زیارت کنیم . تیپ زدیم خوشگل کردیم رفتیم خونه آراد جونمحبت

ببینید قبل رفتن بابایی چه عکس هنری انداخته درسخوان

 

آراد جون چون یکم زود دنیا آمده بود باباش یکم نگران بود که وزنش پائینه اما ماشالله آراد جون تو این چند روزی حسابی رشد کرده بود و بزرگ شده بود. البته هنوز زود بود که بخواهیم بوسش کنیم .این بود که فقط از راه دور بوسش کردیمبوسبوس

آفرین آراد جون آفرینتشویقبغل

 

منم یکم رفتم بقل عمو حمید

 

من اولای مهمونی حسابی آبرو داری کردم ولی آخر مهمونی که کلافه شده بودم شروع کردم به دادو بیداد:

 

خونه که رسیدیم دوباره شروع کردم به خوشحالی کردن و کلی هم عکس انداختم:

این آخری که دیگه خیلی ستمهقه قهه

عصبانیبابا یکی منو از این لا بیاره بیروننننننننننننننننعصبانی

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان پارسا
7 دی 93 10:34
وااااااااااااااااااای خدا چه پسر تپل مپل نازییییییییییییییییییی. سلام دوست عزیز، پسر نازی دارید خدا حفظش کنه. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان کورش
7 دی 93 10:54
کیان تپلی مثل همیشه بامزه و دوست داشتنی،راستی عکس آخرت خیلی بامزه بود .
one
7 دی 93 12:04
عشق منی تو عاشقتم چشم حسود کووووور
کیان و نیکا
پاسخ
ممنون که به ما سر میزنیدو نظر میدید کاش یک آدرسی هم داشتید که ما هم میتونستیم به شما سر بزنیم
مامان محمدطاها
7 دی 93 15:25
سلام کیان جون شب یلدات با چند روز تاخیر مبارک
کیان و نیکا
پاسخ
ممنون
ehsan
7 دی 93 16:19
جوجه طلايي عموشب چلت مبارك باشهعكس سايت تم خيلي قشنگه
مامان ریحانه
7 دی 93 20:40
قربون تو وروجک بره خاله با اون خاطرات خوشگلت
مامان روشا
7 دی 93 23:39
وای خداجونم ماشاالله هزارماشاالله توچه نازی فدات
مامی حنان(وبلاگ روچک)
8 دی 93 16:56
سلام گل پسری ایشالله همیشه به مهمونی.صدشب یلدا درکنارباباومامان عزیزت سلامت باشی
حدیث
8 دی 93 19:01
ای جانم کیان خوش خنده وبامزه خدا حفظت کنه
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی
مامان بردیا اریایی
9 دی 93 1:14
وای خاله جون تو همه عکس ها ماهی ماشالله با اون لپات که جون میده واسه ماچ کردن واسه خودت اسپند دود کن گلم
مامان بهی
9 دی 93 7:17
عزيز دلم تپلي خاله كه حسابي داري پوست مامان و باباب را مي كني يلداتم با تاخير مبارك
مامان شادمهر کوچولو
9 دی 93 8:34
وای خدا عزیزدلم...هر دفعه بیشتر از دفعه قبل عاشقت میشم خاله...خیلی ماااااااااهی هزار ماشالله یلدات هم مبارک، 50 روزگیت هم مبارک قفون لپات برم جوجه تپلوووووو
رومینا
9 دی 93 17:11
کیان جون قشنگم بهت تبریک میگم 4 ماه و 10 روزگیت مبارک باشه . کیان جون تا میتونی شیطونی کن این رو از زبون دوستت رادوین گفتم دوستت رادوین میگه هکس دوسم کیان رو بلام بزال ببینم (عکس دوستم کیان رو برام بزار ببینم ).
مامانی
10 دی 93 20:42
قربون اون شکل نازش . اسپند یادتون نره برای این شازده پسر
مامان کیان
11 دی 93 13:44
وای که اگه دستم بهت برسه میخورمت خوشمزه
❈ کوثر❈
11 دی 93 14:59
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان امیرعلی
11 دی 93 21:07
سلام پسرگلم...وای وای اینجور که میبینم تا اخر عمر گرفتاریم چه4ماهی.....فدایی داری عزیزم
مــــــامـــــانی
13 دی 93 2:17
با سلام خاله جونی من تو مسابقه جشنواره شرکت کردم اگر امکان داره خاله جون به من رای بدید ممنون خاله جونی
کیان و نیکا
پاسخ
رایم میدیم عزیز دلم
مامانی رادین
13 دی 93 2:29
ای جون دلم چه عروسک قشنگی هزار ماشالا هزار ماشالا خدا براتون نگهش داره ببوسینش از طرف من. من با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشیم شما هم به ما سر بزنید
مامان فدیا
13 دی 93 11:59
به به چه پسر خوب و خوش خنده ای خوشحالم که اومدی و به وبلاگ من سر زدی امیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم کیان جون
مامانی عسل
14 دی 93 21:26
سلام دوست خوبم.یکی یه دونه من عسل در جشنواره شرکت کرده و چیزی به پایان جشنواره نمونده و به حمایت و رای شما نیاط داره. خوشحال کی شم که به دخترمون رای بدی و 90 زو به 1000891010 پیامک بزنی .از هر خط فقط یک رای ثبت میشه لطفا اگر می تونی رای بیشتری بهش بده.ممنون دوست عزیز
♥ایدا♥
15 دی 93 10:30
واییی چه قدر خوشگه کوچلوی ناز خیلی دوست دارم عسلم به ما هم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید؟
پرنیان
10 بهمن 93 11:06
خیلی خوشگل خداحفظش کنه