آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 7 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

رویش اولین مرواریدهای کیان

1394/2/28 11:34
نویسنده : کیان و نیکا
2,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

همون طوری که قولشو داده بودم امروز میخوام راجع به دندون در آوردنم براتون بنویسم اما قبلش یکم از کارهایی که بلدم انجام بدم براتون بگم:

بلدم دسی بدمخندونک. بای بای بلدمبای بای. نیناش ناش بلدمجشن. وقتی هم میگن لوثی بشو چشمامو کوچیک میکنم شکلک در میارم. این شکلی:

 

یا اینطوری:

 

واما.... در هفته های گذشته به دلیل بی تابیهای بندهخطا مامانو بابا متوجه شدند که من دارم دندون در میارم . کلی طول کشید تا خدای مهربون دوتا مروارید سفید و خوشگل توی دهان من قرار دارد:

الیته پدر بابایی در آمد تا تونست این عکس نصفه نیمه رو از دندونهای من بگیرهچشمک

 

این شد که مامانو بابا تصمیم گرفتند که برام یک جشن کوچولو بگیرند. اول برام سفارش کیک دادند و بعدش یک سری گیفت درست کردند:

 

بعدش مامان فخری زحمت کشید و برام آش دندونی درست کردخوشمزه. بابایی هم ظرفهای آش رو به همراه یک دونه گیفت بین فامیل تقسیم کرد:

 

پنج شنبه شب هم که شد مهمونا آمدند و یک مهمونی کوچولو گرفتیم:

(در خونه کیان ایناچشمک)

 

من هم کلی خوشحالی کردم:

(همان طوری که میبینید من هم خودمو لوثی میکنمخندونک)

 

(مامان و خاله هاش)

 

(این هم جد بزرگوار کنار مامانمحبت)

 

(اینجا هم دارم  کادوهایی رو که گرفتم بررسی میکنمخندونک)

 

و دیگه اینکه یک عروسی هم رفتیم که عروسی دخمل دائی مامانی بود. توی سالن اینقدر صدای موزیک زیاد بود که آخرش مامانی یک دستمال کاغذی برداشت چپوند توی گوشهای منخنده. به این صورت که در بغل خاله مریم مشاهده می فرمائید:

 

همچنین در هفته گذشته یک شب آسو جون اینا به همراه خواهر جدیدش نهال جون آمدند خونه ما مهمونیمحبت. آسو جون همسایه قدیمی ما بود، ولی نهال نههههههههههه تعجب. چون آخه اون موقع نهال جون دنیا نیومده بودخنده

 

خوب حالا چند تا عکس یهویی هم براتون بزارم حالشو ببرید:

بوسبوسبوسبوسبوس

بای بایبای بایبای بای

بای بای

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان کورش
30 اردیبهشت 94 9:48
عکسات مثل همیشه خوشگل بودن
مامان آیهان
30 اردیبهشت 94 9:54
عکساتون خییییییلی نازه . پسر تپل مپل هم که ماشالله خیلی شیرین و نازه. خدا حفظش کنه
مامان ریحانه
30 اردیبهشت 94 10:03
رویش اولین مروارید قشنگت مبااااارک آقا کیان گل فدای لویی شدنت عکسات چه خوشمل شده قلبون ژستات برم من عززززززیزم
فائزه
30 اردیبهشت 94 11:43
عزیزدلم مبارکه بسلامتی ایشالا همیشه دندونات سالم باشه برق بزنه اوووف فدات شم چقده مودبی تو من فدات شم قربونت برم کیان جونم نفس من ایشالا همیشه سلامت باشی قربونت
کیان و نیکا
پاسخ
خاله فائزه هرکاری میکنم نمیتونم تو وبلاگتون نظر بدم
آبجی فاطمه
30 اردیبهشت 94 13:15
ای جاااااانم عززززیزم قربون خنده های قشنگت باهوش.مبارک باشه مرواریدهای خوشگلت.
مامانی
31 اردیبهشت 94 23:05
مبارکه داداش کیان...ایشالله اش دانشگاهتو بخوریم
حدیث
1 خرداد 94 16:12
سلام کیان جون دندونیت مبارک عزیزم دیگه جزء کباب خورا شدی الهی
مامان بهی
2 خرداد 94 7:32
مبارك باشه دندوناي خوشگلت عزيزم ورودتا به جمع كباب خورا تبريك مي گم عزيزم
زهرا
2 خرداد 94 10:30
سلام ئزيز خاله هم رويش دندونات هم عروسي رفتني هم شيرين زبونيت مبارك خاله فدات بشه ئزيزم
مامان محمد طاها
2 خرداد 94 10:54
سلام کیان جون ، دلم واسط تنگ شده بود خاله راستی اول از همه (کیان جون رویش اولین مرواریدهایت را تبریک میگوییم ) از طرف خانواده محمدطاهای نازنازی این بنر تبریک از طرف ما عزیزم راستی خودمونیم ها آش دندونیتو تنهایی خوردی اشکالی نداره اومیدوارم به سلامتی و راحتی برات باشه عزیزم فدایی داری آقا کیان
خاله امیرحسین
2 خرداد 94 12:33
ای جان انشا.. همیشه خوش بخندی کیان جان اعیاد شعبانیه بر شما مبارک و همچنین همینطور دندان درآوردنت تبریک میگم شاد باشی
فاطمه^فائزه
2 خرداد 94 18:25
کیان جون سلام مبارکه رویش اولین مرواریدت به سلامتی
*مامان فرزانه*
2 خرداد 94 21:16
سلاممرواریدات مبارکه کیان جون.حالا شدی جزو کباب خورهاان شالله به راحتی بقیه دندونات هم دربیان آخه مامانش چرا دستمال میکنی توی گوش بچه گناه داره ها
کیان و نیکا
پاسخ
ببخشید خاله من نمیتونم به وبلاگ شما سر بزنم چون تا روش کلیک میکنم از من پسورد می خواد
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:49
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
خاله مهتاب
7 خرداد 94 17:03
ای جونم مش لپ الله دندون در اورده...عزیزم...مرواریدت مبارک گل پسری.....
مامان روشا
9 خرداد 94 1:20
سلام عزیزم رویش مرواریدات مبارک انشاالله دندونای بعدیت به راحتی در بیاد من الان چهار تا دارم باهم در میارم البته در نهایت سختی چون واقعا درد داره همش دارم تب میکنم ، تازه وقتی لوس میشی خیلی نازمیشی موش بخوردت بووووووس
ایدا .نیکتا.عاطفه
12 خرداد 94 13:01
عزیزم ما یک وب مسابقه داریم..الان هم یک مسابقه کاملاجذاب گذاشتیم...اگه شرکت کنی و جواب درست رو بدی...///اگه گفتی؟؟؟جایزه میگیری...حالا جایزه چی هست؟؟ 10 تا نظر!!!