آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 8 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

هفته خیلی خیلی بد با ویروس رزلا

1394/3/26 10:02
نویسنده : کیان و نیکا
6,607 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته که گذشت هفته خیلی بدی بودغمگینشاکی اه اه اه اهههههههههههههه

خیلی خیلی بد بود. من همش مریض بودم و مامان و بابا هم بی خواب و درب داغون. اولش من یکم تب کرده بودم و بی حوصله بودم. مامان و بابا فکر کردن که دندون های بالای من هم داره در میاد و به همین خاطره که حالم خوب نیست، تا جایی  که حتی به آقای یوسفی هم که دندون پزشکه زنگ زده بودن و راهنمایی می گرفتند. تازه برام از اون پمادهای بی حسی هم گرفته بودند و به لثه هام میزدند. غافل از اینکه مشکل از جای دیگه هستشنه خوب دیگه بابا مامان بچه اولشونه هنوز ناشی هستند.گرچه الان اینقدر خسته شدن که حال ندارند به دومی فکر کنندخندونک. خلاصه ما فرداشبش هم خوب نشدیم و مجبور شدیم بریم پش دکتر مهیار و از اونجایی هم که تمام بچه های شهر خدارو شکر سالم و سر حال بودند دکتر بیچاره تو مطب بی کار نشسته بود و داشت چرت میزدخواب آلودوسر کچلش رو میخاروندبدبو. دوکی جون از دیدندرسخوان یک دونه مریض بسیار خوشحال گردید و به هوا بر خواستراضی. دکتر بعد از معاینه گفت که احتمالا ویروس رزلا وارد بدن من شده و در نتیجه من چند روز تب شدید خواهم کرد  و در روز آخر بدنم دوندونهای ریز ریز میزنه بیرون. همون هم شد و تب من شدید تر شد تا جایی که شبها منو پاشویه میکردند و از شدت گریه های من اهل محل همگی  بیدار بودند و در این شبها هیچ دزدی جرات آمدن به محله ما رو نداشتخندونک.

این هم چند تا عکس از این مریض بی نواغمگین:

 

اینجا هم روز آخری اگر با دقت مشاهده بفرمائید می تونید دون دون های ریز رو روی صورت من ببینید:

 

خلاصه با هر سخی که بود مریضی ما تمون شد ولی بعدش مامان و بابا از پا در آمدند و جفتشون مریض شدند. مامانی که پاش شدیدا در میکنه و هنوز نتیجه آزمایشاتش نیومده تا علتش مشخص بشه بابا هم حسابی بدنش ویروسی شده بود و تازه امروز داره کمی بهتر میشهغمگین

خوب از بیماری که بگذریم چند تا عکس از خوشحالی براتون بگذارم دلتون بازبشه:

اینجا من یک دونه هواپیمای شرکت ماهان رو پیدا کاردم و دارم مهندسی معکوسش میکنم تا ببینم علت اینکه این هواپیماها سقوط می کنند چیهدرسخوان:

 

اینجا هم دارم با خرسم بازی میکنم:

 

این جا رو ماشین نشستم و دارم به علتهای مریض شدنم فکر میکنممتفکر

 

وحالا دو عدد عکس سکسیچشمک

 

و دو عدد عکس سر بالایی:

 

الان هم خوب و سر حال هستم و براتون بوس پرت میکنمبوسبوسبوس

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

رومینا
26 خرداد 94 11:44
کیان جونم نبینم مریض باشی خاله . الهی عزیزم خدا رو شکر خوب شدی . . مامان بابای کیان جون متنی که از زبان خود کیان جیگر مینویسید خیلی بامزه هست کلی میخندم امیدوارم که همیشه سالم و خندون باشی یکی یکدونه من
زهرا
27 خرداد 94 7:09
خوب هر روز ميام وبلاگتو ميبينم كيان جان جانم ناراحت شدم مريض شدي بعد خوشحال شدم كه صحيح و سالمي قربون اون خنده هات برم خاله جوني خوب مامان كيان خداروشكر كه كيان ما سالمه ناراحت نباشين زندگي بالا وپايين داره بچه ها هم به اين راحتي بزرگ نميشند انشالله سايتون بلاي سرش باشه
مامان بهی
27 خرداد 94 7:23
واي خدا نكنه ديگه هيچ وقت مريض بشي
مامانِ نی نی
27 خرداد 94 10:18
عزیز دلم ان شاالله همیشه خوب باشی.
مامان ریحانه
27 خرداد 94 10:26
ای جااااااااااااااااانم کیان کوچولو آخه واسه چی شما مریض شدی اونم رزلا حتما روزای سختی و پشت سر گذاشتی بازم خدا رو شکر که الان بهتری و امیدوارم مامان و باباتم خوب بشن آره خاله جون سعی کن علت این سقوطا رو دریابی تا اخبار 20 و 30 اعلام کنه فدای عکسای خوشملت بشم من یه بوس جانانه به آقا کیان خوش خنده
مامان نازیلا
27 خرداد 94 10:41
خوشحالم که کیان جون خوب شدی. عکسات مثل همیشه قشنگن
فائزه
27 خرداد 94 14:19
الهی فدات شم من چرااا ملیض شدی خداااا خوب شدی خداروشکر چقد ملیض میشی دلم میگیره دیگه نشیا ملاقب باش خیلی خیلی ای خدا چگده دوست دارم کیان جونم بیقرار دلم اروم نداره دلم
مامان کورش
28 خرداد 94 19:00
از خدا می خوام هیچ وقت هیچ نی نی ای تو هیچ جای دنیا مریض نشه،چون هم خودش خیلی اذیت میشه هم پدر و مادرش
مامان امیرعلی
29 خرداد 94 0:20
وای وای مامانی رو درک میکنم هر وخ امیرعلی مریض میشه پشت سرش منم مریض میشم خیییلی سخته فداتون بشم
خاله امیرحسین
30 خرداد 94 12:51
خوشگل خاله نبینم مریض باشی جانم مواظب خودت باش خدارا شکر به خیر گذشته مامان و باباهم خسته نباشند انشا.. که دیگه پیش نیاد
ehsan
30 خرداد 94 14:30
عموجون از بس رفتي پارك و گردشها بيرون مريض شدي
مامان امیرحسین
1 تیر 94 14:48
عزیزم الهی بگردم.. ایشالا که دیگه هیچوقت مریض نشی گل پسر
شيدا
3 تیر 94 8:12
سلام عزيزم تازه با شما آشنا شدم چه پسر خوشگل و خوش اخلاقي ... اميدوارم هميشه شاد و خندون و سلامت باشي
کیان و نیکا
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
سیمین
4 تیر 94 3:22
1000ماشاالله چه گل پسری من امشب با وب شما آشنا شدم از ساعت1تا3صب نشستم وب شمارو خوندم واقأ حال اومدم ، کیان جون خیلی عشقی خیلی
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله سیمین
مامان محمد طاها
5 تیر 94 17:06
ای وای کیان جون ... عجب بد حالی شده بودی... خوشحالم که خوب شدی
zoya
9 تیر 94 11:34
الهي هيچ وقت مريض نشي عزيزم تو و همه كوچولوها
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله شما هم همیشه سلانت باشید
فائزه
10 تیر 94 12:07
سلام کیان جونم خوفی ما منتظریما ب مامی و بابات بگو دیر اپ میکنن وبلاگتو ما طاقت ندالیییییم فدات عزیزم دوست دارم
*مامان فرزانه*
10 تیر 94 13:12
سلام به آقاکیان گلخدا بد نده عزیزم.این چه ویروسی بودآخه.دیگه جا نبود اومد توی بدن توی فسقلی.الهی که هیچ وقت مریض نشی گلم و همیشه سلامت باشی
خاله مهتاب
10 تیر 94 19:20
اخییییییی...عزیزمممم..کیان تپلوی نازم، نبینم مریض بشی خدایی نکرده ایشالا همیشه سرحال و سالم باشی پسرک... بوووووس واسه کیان جوووونی
همراه رایانه
1 مرداد 94 15:39
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات رایانه ای و موبایل شماره تماس از طریق تلفن ثابت :9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir