آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تولد یک سالگی(2)

1394/6/4 12:09
نویسنده : کیان و نیکا
2,990 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آمدمجشن

و اما در ادامه کار یکم بازی شادی کردیم و بعدش هم کیک رو بریدیم:

کیک مینیون

 

این هم سهم منخوشمزه:

کیک مینیون

 

خوب حالا بریم سر کادوها.

این سه چرخه خوشگل رو مامان فخری برام گرفته. دستش درد نکنه:

 

این میز تحریر و صندلیش  هم هدیه عمو احسانه:

 

این تاب باحال هم هدیه خاله مریم:

 

این هم هدایای نقدی بابا و مامان و باباعباس که همشون روانه حساب بانکیم شدعینک

 

و دست آخر هدیه مامان عفت و بابارضا:

دست همشون درد نکنه مرسیمحبت

دست آخر هم بعد از اینکه بنده یک مقداری تو اتاق شیطونی کردم همگی راهی رستوران دربند شدیم برای خوردن شامخوشمزه

 

اونجا من کلی با فواره ها آب بازی کردم و کلی هم عکس انداختیم:

 

اینجا خاله مریم داره روی سماور زغالی برامون چایی دم میکنه:

 

زحمت ریخت چایی هم پای مامانی:

 

زحمت خوردنشم پای بزرگتر هاچشمک

 

اگه مرکز بهداشت بفهمه خاله داره به من نوشابه میده. وای وای وایخندونک

 

بنده کلی هم جلوی مامان بزرگها و بابا بزرگها شیرین کاری در آوردم و حسابی دلبری کردمچشمک

 

بعدشممتفکرمتفکر

چیزی به نظرم نمیاد همین دیگه چشن تولد تموم شد 

بای بای

 

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ریحانه
5 شهریور 94 11:51
چه عکسای خوشگلی چه کادوهای قشنگی مبارکت باشه کیان جونم معلومه حسابی بهت خوش گذشته همیشه خوش باشی عزیزم
مامان فدیا
5 شهریور 94 12:17
یه عالمه تولدت مبارک پسر قشنگ و ناز
حدیث
5 شهریور 94 16:48
سلام سلام به اقا کیان خوشگلم تولدت مبارک عزیزم ماشالله اقا شدی انشالله همیشه سلامت باشی وهدیه هات مبارکت باشه
مامان کورش
6 شهریور 94 12:58
تولدت مبارک قند عسل،ایشالا 120 ساله بشی گلم
محمدصادق
7 شهریور 94 8:23
سلام کیان جون. تولدت مبارک. میشه آدرس این رستوران رو بدی؟ البته منم قزوینی ام عزیزم
کیان و نیکا
پاسخ
بله البته اگه شما آدرسی بدید که من بتونم توش به شما جواب بدم
مامان آنیسا
10 شهریور 94 10:00
به به چه کادوهای خوب و خوشکلی خیلی پرکاربردن مخصوصا سه چرخه و تاب مبارکت باشه عزیزم
مامان محمدطاها
10 شهریور 94 14:02
سلام کیان جون تولدت مبارک چه کیک خوشکلی ... چه کادوهایی مبارکت باشه انشالله تولد 100 سالگیت
رومینا
11 شهریور 94 18:49
کیان جونم قربون دست زدنت چه کادوهای خوبی دستشون درد نکنه . راستی اون پیغام دوستمون رو دریافت کردم ممنونم از لطفتون .
مامان هدی
12 شهریور 94 10:18
خدااااااااااااااااااااااااا اصلا باورم نمیشه کیان جونی ی ساله شده. مامان و باباش تبریک می گم. خیلی خیلی تبریک می گم. انشالله سالیان سال در کنارش باشین و شاهد قد کشیدن و موفقیت هاش باشین. وای هنوز واکسن شش ماهگیش که عکس پای قشنگش رو گذاشته بودید تو ذهنم مونده. خدا براتون حفظش کنه
زهرا
14 شهریور 94 6:55
تولد تولدت مبارك كيان ئزيز خاله الهي هزارساله بشي ئزيزم دلم جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامانِ نی نی
16 شهریور 94 12:59
ای جون منی تو
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
22 شهریور 94 12:30
سرت را بر شانه های خدا بگذار ... تا او با نوازش های دست مهربانش , قصه ی عشق را چنان زیبا برایت بخواند که دیگر نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص آیی ؛ نه از نداشتن چیزی غصه بخوری و نه ازنداشتن کسی... خدایـــــــــــــا ! من ایمان دارم ... ایمان دارم به این که هر که دلش هوایی تو شود تو هوایش را داری
محمدصادق
25 شهریور 94 13:32
همین زیر آدرس بدین نمیشه؟ چون من وبلاگ نی نی ندارم خب؟ ایمیلم ندارم.یا آدرسش خیلی محرمانه هستش
کیان و نیکا
پاسخ
چرا نمیشه عزیز دلم از میدون مینودر (غریب کش) یک مقدار بری سمت شهر صنعتی درست دست چپت قرار داره. یک زمانی خیلی برو بیا داشت ولی از زمانی که قلیون ممنوع شده کار و بار اونها هم حسابی کساد شده.
مامان کوثر
26 شهریور 94 19:41
عزیز دلمممممم چه گل پسری تولدشم با تاخیر مبارک باشه خیلی خوشحال شدم مطالب مربوط به کیان جونو خوندم و عکسای خوشکلشو دیدم فدا مدا!!! به گیتای منم سر بزن
مامانی
7 آذر 94 1:07
کیان قشنگم شاهزاده زیبا تولدت مبارک . دلم خیلی برات تنگ شده بود