آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

تولد آقای پدر

1394/7/25 11:37
نویسنده : کیان و نیکا
2,330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

البته تولد آقای پدر ده مهر می باشد، ولی به دلیل تنبلی تازه امروز ثبت خاطره می گرددچشمک

عرض کنم خدمتتون که این کیک تولد آقای پدر بود.

 

این هم کادوی تولدش بود که مامانی براش خریده بود:

کت و شلوار

(من هم کت شلوار دامادی می خوامگریه)

 

از آنجایی که امتیاز این وبلاگ مربوط به اینجانب می باشد.  بنابراین بنده ترجیح میدهم که از خودم تعریف کنم تا از تولد آقای پدرعینک

اول عکس یک دونه شکوفه آلبالو براتون بزارم حالشو ببرید.

شکوفه آلبالو

اشتباه نکنید ها این عکس واسه بهار نیست بلکه همین الان یهویی تو شرکت باباس. یعنی درختاشون پائیز رو با بهار قاطی کردند. حالا شما فکرش رو بکنید که آدمای اون شرکت چقدر قاطی دارنخندهخنده (با عرض پوزش از آقای پدرخجالت شوخی کردمچشمک)

 

عرض کنم که بنده این روزها خیلی استقلال رای پیدا کردم و کلا حرف حرف خودمه و زورم هم به همه میرسه. مثلا اینجا سر شیرینی خوردن با خانوم مامان دعوام گرفتهمتفکر

 

و صد البته که من برنده میشمراضی

 

اینجا هم دارم با آقای پدر سر گرفتن سیم برق مبارزه میکنم:

 

(جان من ولش کنگیج)

 

به صدای بلند نیز هم علاقه زیاد دارم و هر وقت تو ماشینم میشینم اول صدای آهنگ رو زیاد میکنمجشن ولومش هم اینجا سمت راسته. ایناهاشراضی

ماشین کودک

 

اگر هم وسیله صوتی پیدا نکنم، صوتم رو برمیدارم و شروع به گرفتن خطا میکنم:

 

والبته گردش در منزل هم همچنان ادامه دارد:

(اینجا چه باحالهخندونک)

 

(بابا به خدا این سیماش در آمده بود، آمدم این پشت درستش کنمخندونک)

 

اینجا هم داریم با آقای پدر تاتی تاتی تمرین می کنیمقوی

 

وقتی هم که خسته بشم خودم میرم ملافه ام رو برمیدارم میرم می خوابم:

 

خوب همینسکوت

آخرش هم دوتا عکس خوشگل بزارم حالشو ببریم:

 

قررررررررررررررررررررررررررررررربون همتون

بوسبای بایبوسبای بایبوسبای بای

 

 

 

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامانی مینا
26 مهر 94 12:53
کیان جووووووووووونم هر روز با نمک تر میشی عزیزدلم،خیلی دوستت داریم. تولد پدر عزیزت هم.مبارک باشه.
مامان حسام
26 مهر 94 23:03
عزیزم تولدت همسرت مبارک انشالله سالیان سال سایه ش بالا سر شما و کیان جون باشه چه فضول شده کیان بلا.بووووووووووووووووس واسه کیان جوجه طلایی
مامان آنیسا
28 مهر 94 10:25
سلام به تپلوی خوشکل خاله اول از همه تولد جناب پدر مبارک بعدم خدا به داد مامانی برسه که از حالا زورش به شما نمیرسه آخه وروجک چه جوری رفتی اونجا نشستی ؟؟ کلی از دیدن عکسات حال بردیم عزیزم
مامان مريم
28 مهر 94 12:35
الهی فداش بشم خیلی بانمک و خواستنیه اسپند واجبه کیان خان ما نگارشت هم خیلی عالیه حتما لینکت میکنم عزیزم
مامان آیهان
28 مهر 94 13:19
سلام مامان کیان تولدتون مبارک. همیشه به شادی و خوشی ایشالله. چه کادوی خوشگلی. دستتون درد نکنه. کیان توپولو هم حسابی تو تولد بابایی حال کرده ها
خاله امیرحسین
28 مهر 94 15:37
مامان زهره
28 مهر 94 17:16
سلام کیان جونم تولدت بابایت رو تبریک میگم امیدوارم سایه اش 150 سال رو سرتوومامانیت باشه کادوی شما هم حرف نداشت مامان کیان جون امیدوارم تمام روزهاتون پرشادی وجشن باشه وما همچنان شاهد زورگویهای کیان جون وشیطنت هاش باشیم دوستت دارم کیان عزیز
مامان لیدا
29 مهر 94 3:26
سلام چه آقا پسر شیرینی خدا حفظت کنه عزیزم
مامان فدیا
29 مهر 94 10:17
وای قربون اون استقلال رایت بشم من خاله جون که با این استقلالتون پدر ما مامانو رو در اوردین ادرین که خیلی جدی برمیداره و میگه ادین !!!(یعنی مال ادرین )
زويا
29 مهر 94 10:52
سلام عزيزم - مامان كيان جون نميدونم اين پسرت رو ميبينم كلي انرژي ميگيرم . خدا حفظش كنه .
رومینا
29 مهر 94 18:09
کلوچههههههههههههههههههههههههههههههههه خوردنی من قربون نگاهای خوشگلت قربون شیطونی هات پسر جستجو گر و کنجکاووووو. شکوفه های شرکت حححححححححححححححححححححححح بابای کیان جون تولدتون مبارک
فائزه
3 آبان 94 11:37
سلام خاله خوبی فدات شم دلم خیلی تنگته همیشه میام سرمیزنم اما وقت نمیشد نظر بزارم خاله داره واست دوتادوست میااااره دعا کن سالم باشن و مث خودت تپل مپل و خوشگل شن اووووف عشق منی تو
زهرا
4 آبان 94 7:23
تولد اقاي پدر را به خودشان وشماها تبريگ ميگم وبرايتان دعا ميكنم كه هميشه دركنا رخوب خوش خرم باشيد وسايه پدر هميشه بالاي سرتان باشد وانشالله دامادي كيان گلم
شادمهر کوچولو
6 آبان 94 10:14
سلام دوست جونم تولد باباییت مبارک... چقدرم شیطونی هات شبیه خودمه منم مامانم بهم میگه سیم خوار از بس میرم پشت تلویزیون و سیم ها رو میکشم بیرون و میخورم
zakieh
11 آبان 94 20:12
سلام عزيزم تولد بابا جونت مبارك باشه
مامان حلما
12 آبان 94 0:21
جانم به این پسملی تولذت اقای پدر هم مبارک انشالله زیر سایه پدر مادر بزرگ بشی گلم
مامان محمدطاها
13 آبان 94 19:27
سلام کیان جون تولدت آقای پدرتون مبارک آفرین به مامان عجب کادویی خوبی برای بابا خریده بوســــــــــــــــــــــــــــــ واسه اون لپای قشنگت
رضا
23 دی 95 19:46
سلام مطالب وبلاگ برام خیلی جالب بود میخواستم دقیق تر با هدف و فواید این کار آشنا بشم.
کیان و نیکا
پاسخ
ممنون از لطف شما به آدرس جی میلی که داده بودید یک میل فرستادم. که امید وارم ملاحظه گردد.