آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

دایی مصطفی هم پرواز کرد به سوی خدا

1394/8/3 11:49
نویسنده : کیان و نیکا
915 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی یک دایی خیلی خوب و مهربون داشت به اسم دایی مصطفی . دایی مصطفی که دایی کوچیکتر مامانی بود همیشه لبخند به چهره داشت. دایی خیلی مرد آرومی بود. همیشه همه رو میخندوند و کسی تا حالا صدای بلند دایی رو نشنیده بود. تو سختی ها هیچ وقت اعتراض نمی کرد و خیلی مظلوم و صبور بود. وقتی هم که من به دنیا آمدم دایی مصطفی آمد و در گوش من اذان گفت. آخه دایی مصطفی خیلی مرد با خدایی بود. تازه چند روز بود که دخترش رو فرستاده بود خونه بخت که دکترها به دایی گفتند یک غده کوچولو تو سرش تشکیل شده که باید درش بیارند. دایی هم رفت که اون غده رو از تو سرش در بیاره. رفتن همانا و چشمهای ما به انتظار بازگشت دایی باز موندن همانا. دایی به سوی خدا پرواز کرد و چشمهای ما پر از اشک شد. رفتن زود به هنگام دایی همه ما رو بهت زده کرد. غمناک

روحش شاد و یادش گرامیبی حوصله

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

حدیث
3 آبان 94 17:30
تسلیت میگم بهتون .خدابهتون صبر بده.چه قدر سرطان زیاد شده و ناراحت کننده ست 21 مهر خاله شوهرم که خیلیم جوون بودن هم با همین بیماری دایی خدا بیامرز شما فوت شدن .خدا همه رو رحمت کنه و به شما صبر بده
مامانِ نی نی
4 آبان 94 0:13
روحشون بهشتی و صبر پیشکش شما.
زهرا
4 آبان 94 7:20
سلام ناراحت شدم خدايش بيامرزد ودر اين ماه ئزيز سر سفره حضرت اباعبدالله الحسين مهمان باشد كه حتما هست خوشابه سعادت اين مرحوم كه دراين ماه سفركرد وخوشا به سعادت همچنين خانواده هايي كه دراين ماه ئزيزانشان با ياران ابا عبذالله الحسين به معبود خود ميشتابند
زويا
4 آبان 94 10:34
سلام عزيزم واقعا ناراحت شدم . تسليت ميگم . خدا به شما و خانواده محترمشون صبر عنايت كند و آن سفر كرده رو قرين رحمت بفرمايد . آمين
مامان مهدیه
4 آبان 94 12:07
تسلیت میگم.روحش شاد
مامان وبابای پارمیسا
4 آبان 94 23:13
عزیزم تسلیت می گم خیلی ناراحت شدم
مامان ریحانه
5 آبان 94 0:52
تسلیت میگم دوست عزیز غم از دست دادن دایی عزیز و بزرگوارتونو انشالله که روح بلندش در این ایام همنشین سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین باشه خدا به شما و بازماندگانش صبر بده روحش قرین رحمت الهی
مامان بهی
5 آبان 94 1:10
خدا رحمت کنه دایی تون را خیلی ناراحت شدم از صمیم قلب تسلیت می گم
رومینا
5 آبان 94 16:22
مامان بابای کیان جون فوت دایی مهربونتون رو تسلیت میگم خیلی ناراحت شدم . تو کوچه بلاغی که داشتم میرفتم اتفاقی اعلامیه دایی مصطفی رو دیدم خیلییییییییییی ناراحت شدم بنده خدا جوان هم بوده
کیان و نیکا
پاسخ
منون خاله
مامانی مینا
5 آبان 94 17:00
مامان کیان عزیزم تسلیت میگم. متین جان غم آخرتون باشه.
مامان شادمهر کوچولو
6 آبان 94 10:10
خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت شدم نمیدونم چرا مرگ این روزها همش دنبال جوانها میگرده
مامان فدیا
6 آبان 94 10:28
تسلیت میگم همیشه ادمهای خوب زود بی سروصدا بر میگردن پیش خدا امیدوارم دیگه هیچ غم و غصه ای تو دل کوچیکت جا نگیره
مامان صدیقه
6 آبان 94 12:46
سلام عزیزم تسلیت میگم.خدا رحمتشون کنه.من همیشه مطالب شما رومیخونم.ماشالا پسر بامزه ای دارید.خوشحال میشم به وب منم سر بزنید
زهرا
6 آبان 94 14:31
خدا داييتان را رحمت كند ومارا در غم خود شريك بدانيد وخدا صبرتان دهد
بابایی
9 آبان 94 7:44
سلام تسلیت میگم بهتون غم اخرتون باشه همیشه ادمای خوب زود ترکمون می کنن و قتی هم که از پیشمون میرن تازه میفهمیم که کی رو از دست دادیم . روحش شاد.
فائزه
10 آبان 94 17:54
سلام تسلیت میگم غم آخرتون باشه روحش شااااد
zakieh
11 آبان 94 20:11
خدا رحمتشون كنه روحشون شاد
مامان حلما
12 آبان 94 0:16
خدا رحمتش کنه روحش شادتسلیت میگم
خاله امیرحسین
12 آبان 94 14:41
سلام کیان جان خیلی متاثر شدم از شنیدن این خبر انشا.. خدا رحمتش کنه و صبر بده به خانواده
مامان محمدطاها
13 آبان 94 19:23
روحشون شاد خیلی ناراحت شدیم
مامان زهره
14 آبان 94 11:30
سلام گلم خدا دایی تون رو بیامرزه تسلیت میگم امیدوارم غم آخرتون باشه
مامان آیهان
16 آبان 94 12:19
ببخشید من این پستو دیر دیدم بهتون تسلیت میگم عزیزم
مامان فدیا
16 آبان 94 14:38
به به چه بابایی هنرمندی داری چه واکر باحالی واست درست کرده پس شما هم بهتره تنبلی رو بذاری کنارو شروع کنی راه رفتن تا مامان و بابایی کیف کنن
مامان ساناز
17 آبان 94 9:54
سلام تسلیت عرض میکنم خدا بهتون صبر بده
مامان
19 آبان 94 9:17
خدا رحکتشون کنه روحشون شاد
maman arezoo
14 دی 94 19:49
تسلیت میگم عزیزم ایشالا روشون شاد باشه
(hamid(sogand
11 شهریور 95 10:44
سلام خدا رحمتشون کنه خداوند به شما صبر بده ماشالله کیان جان خیلی ناز و خوشکل خدا حفظش کنه آخر هفته خوبی برای شما آرزومندم روز خوش