آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

دندونهای آسیاب

1394/8/20 14:45
نویسنده : کیان و نیکا
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

بگم براتون که اخیرا مامان و بابا تازه متوجه شدن دندونهای آسیاب من داره در میاد. این در حالیه که یک دونش حسابی بزرگ شده و بقیه در حال سر باز کردنهخندونک.در نتیجه الان دیگه میتونم بشینم سر سفره و با شما بزرگترها غذا میل بنمایم. البته به دلایل امنیتی و حفاظت از سفره غذا این اتفاق نمی افتهراضی و من معمولا به این صورت غذا میخورمخوشمزه

و البته در هنگام تماشای تلویزیون هم غذا می خورم:

 

البته میتونم مثل آدم بزرگها با قاشق هم غذا بخورم که البته در این حالت کمی از غذا وارد شکم من میشه و بیشتریش نثار لباس، شلوار، تاب، زمین، فرش، دیوار، سقف، خونه همسایه و....... میشهخندهقه قهه

خوانندگان عزیز اگه دقت کرده باشید قاشق رو هم با دست چپ میگیرم. حالا دست چپ بودن خوبه یا بد نمیدونهسوال

 

بازی اثر انگشت:

اخیرا یک بازی جدید اختراع کردم به اسم بازی اثر انگشت که یک بازی بسیار مهیج و جالبیه و به همه نی نی های یک سال به بالا توصیه میکنمراضی. بازی به این صورته که من توی اتاق به صورت پیوسته حرکت میکنم و هرجا که بتونم از خودم اثر انگشت به جای میزارم و پشت سر من مامانی حرکت میکنه و شروع میکنه به پاک کردن اثرات انگشت من. هرکس که زود تر از پا بیوفته و کم بیارهکچل طرف مقابلش برنده میشهخندونک. نی نی های عزیز توجه داشته باشید که میزهای شیشه ای، میز تلویزیون  توی حال و پذیرایی امتیاز بالاتری داره و هر پنج تا اثرانگشت یک کاپ داره و در نهایت با سه تا استار میرید اتاق بعدی.خنده

یک نمونه از کارامو برات بزارم که خوب یاد بگیریددرسخوان

راستی هر وقت که دیدید ماماناتون عصبانی شدن عصبانیسریع فرار کنید و برید یک جا مخفی بشید تا آبها از آسیاب بیوفتههیس

 

اگه گفتید الان کیان کجاستچشمک

 

دالی. من اینجامبغل

 

 

اینقدر دوست دارم برم تو کمد بشینم و وسایل داخلش رو مورد بررسی قرار بدمدرسخوان


 

به مرتب کردن وسایل کشو هم علاقه دارم. هر روز میرم وسایل داخل کشو رو میریزم بیرون و بعد مرتبشون میکنیم و دوباره میریزم توی کشو به این صورت:

 

متفکرفکر کنم مامانمم هم از من تقلید میکنه چون هر وقت من این کار رو میکنم اون هم دوباره میره سر کشو و لباس ها رو یک بار دیگه مثل من میریزه بیرون و دوباره میچینه تو کشو. راستش دلیل این کارشو نفهمیدممتفکر

 

کلا من خیلی خوب لباس تا میکنم باور کنیدخندونک

حالا این دفعه نشد بزار یک بار ایگه امتحان کنم:

 

مامان بابا های عزیز توجه کنید با توجه به رسیدن فصل سرما بهتره که شبها تو اتاق بخور روشن کنید تا سینه ما نینی ها به خش خش نیوفته و سرما نخوریم. حالا یک دونه پریز به من بدید تا اینو براتون روشن کنمخندونکخودم از تو کمد پیداش کردمراضی

 

خیلی وقتها من و بابایی از خونه میزنیم بیرون تا مامانی یکم نفس بکشه و بتونه خونه رو مرتب بکنه. وچون که هوا خنک شده من همیشه لباسهای گرم میبوشم تا سرما نخورم. با این عکس از شما خدا حافظی میکنم.بوس بوس بوس.

بوسبای بای

پسندها (22)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

رومینا
21 آبان 94 21:51
یک ربع دارم میخندم از دست این کیان خوشگلم نفس خاله عاشقتتتتتتتتتتتتتتتم . رادوین هم مثل شما اثرات انگشتش همه جا هست . مامان بنده خدا همش باید تمیز کنه مروارید خوشگلت مبارک باشه
مامان صدیقه
23 آبان 94 7:31
عزیزممممم.ماشالا چه خرابکار شده
مامان زهره
23 آبان 94 13:07
ای جون کیان جونم مبارک باشه دراومدن دندونات جیگر.به امید رویش جونه های دندون تو150 سالگیت خوشگلم دوستت دارم کیان جون
**مامان ایلیار**
24 آبان 94 21:52
پست هاتون جالب و بامزه ان، مرسی کیان بالا
مامان حلما
25 آبان 94 10:33
ای جان پسر ناز
zakieh
25 آبان 94 15:13
سلام به وروجك خاله اي شيطون بلا
مامانِ نی نی
26 آبان 94 0:03
چه پسر مرتبی هستی شما. منم بازی اثر انگشت رو دوست دارم.والا...
شادمهر کوچولو
26 آبان 94 12:18
سلام کیان جون دندونهات مبااااااااارک...من که فعلا دوتا دارم باهاش همه کار میکنم دیگه اونای دیگه در بیان چیکار می کنم راستی تو هم بازی اثر انگشت و بلدی؟! منم کار هر روزمه و همیشه هم من برنده م مامانم عرصه رو خالی میکنه به نفع من
نیلوفر
26 آبان 94 14:52
میخوووووووورمتاااااا لپ لپووووووووووووو دووووووووسسسسست داااارم کپلییییی
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله
خاله امیرحسین
26 آبان 94 14:56
سلام کیان جان خوبی ممنونم از لطف و محبتت شرمنده خاله اینقدر هنر مند نیست اینها قالبهای آماده هستند که با گذاشتن عکسها و آپلود میتونیم عکسهای زیبا درست کنیم اگه تو منو پیوندهای روزانه نگاه کنی 2 تا لینک زیباسازی عکس وجود داره از قالبهاش استفاده کن البه خاله دلش میخواد میتونست بهتر از این واسه پسرش کار کنه اما خوب بلد نیست کیان جان موفق باشی
✿ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ✿
27 آبان 94 0:28
مبـــآرکه مروارید هات خوشگل پسر خیلی دوست دارمممم مامانی از طرف محکم بوس محکـــــم لطفا البتههه از لپاش نهه ..دستهای تپلی و خوردنیشش
مامان آنیسا
27 آبان 94 8:43
آخ آخ دندونای آسیابی چقدر آنیسا اذیت میشد بابت هر دندون یه پروژه تب بالا و اسهال درمانی داشتیم ایشالا که کیان جونم اذیت نشه بابت دندون در اوردن چه باحال من عاشق دست چپ ها هستم حیف که آنیسا نشد ایول به کیان جونم که دست چپه خواهر چه اعصابی داری که مرتب اثر انگشتاشو پاک میکنی
مامان حسام
27 آبان 94 23:22
به به جوجه طلایی بازم در حال شیطنت چه قشنگم لباساشو تا میکنه آفرین از الان هوای مامانشو داره
פֿـاطرہ ماماטּ امیر مهـבے
28 آبان 94 17:53
ماشالله عشق من
پارمیس
30 آبان 94 18:24
وای جوونم عزیز دلم ..دلم ضعف کرد برات خوشگلم ایشالا به سلامتی دندن های نازت بیرون بیان مرسی که به ما سر میزنید لیانا 20 آبان به دنیا اومد
مامان ریحانه
3 آذر 94 18:27
دندونهای آسیاب مبااااااااااارک آقا کیان چقدرم لذت داره دیگه میتونی غذاهای آدم بزرگا رو بخوریا البته نه دیگه اونجوریم که شما میل می فرمایید نصف بیشترشو میدی به فرش و دیوارو خونه ی همسایه میگم راست میگیا این بازی خیلی مهیجه منم با اینکه چهار سالمه اینکارا رو هنوز میکنم مامانم مدام هی میگه این کارو بکن این کارو نکن چند وقت پیشم دست اناریمو زدم به کابینت مامانم چنان جیغ بنفشی زد منم که انگار نه انگار که اتفاقی افتاده این کشو بیرون ریختن و خونه رو ریخت و پاش کردنم که خوراکمه بی خیال غرو پرای مامانم خوشم میاد نقاط مشترک زیادی با هم داریم رفیق