آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

اولین برف

1394/9/23 9:16
نویسنده : کیان و نیکا
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی: کیان 6+4 چند میشهمحبت

کیان: ده هخندونک

مامانی: کیان 7+3 چند میشهمحبت

کیان: ده ه خندونک

مامانی: کیان 2 ضرب در5 چند میشه محبت

 کیان: ده ه خندونک

سلام

خوانندگان عزیز همانطور که مشاهده کردید ریاضیات اینجانب بسیار قوی می باشد و هم اکنون من هم جمع بلدم و هم ضرب درسخوانخندونک

آفرین کیان آفرینتشویقتشویقخنده

در ضمن در کارهای خانه نیز به پدر و مادر خود کمک میکنم.

مثلا بابایی میگه کیان برو از مامانی دست مال بگیر می خوام آینه دستشویی رو پاک کنم. من هم زودی میرم آشپزخونه و با داد و هوار به مامانی میفهمونم که دست مال می خوام بعدش دست مال رو شبیه پیشی میگیرم دهنمخنده(که البته نشد عکشو بگیریم) و بعد چهار دست و پا میام پیش بابایی دست مال رو میدم.

یا مثلا هرکس میره حموم من میام دم در وایمیستم، هر وقت آمد بیرون لباسهاشو میدم دستش که تنش کنهتشویق

بابایی میگه کیان برو یک پوشک بیار پوشکتو عوض کنم من هم میرم یک پوشک میارم میدم بابایی. حالا بگذریم از اینکه بعضی وقتها همه پوشکها رو با جاش میارمخنده

 

خوب از تعریف و تمجید از که خود بگذریم هفته گذشته یک برف خیلی خوشگل آمد و من و بابایی از مامانی اجازه گرفتیم و رفتیم توی حیاط برف بازیجشن

اولش من خیلی هیجان زده شده بودم آخه تاحالا برف ندیده بودم:

 

من خیلی از برف خوشم آمد و کلی با بابای برف بازی کردیم. اونقدر که تموم دستام از شدت سرما قرمز شدترسو

اولین برف

اولین برف

 

بابایی میگه کیان تا حالا بارون دیدی، تگرگ دیدی، برف دیدی، گلهای بهاری رو دیدی، برگهای پائیزی رو دیدی . دیگه از این به بعد هرچی که ببینی همش تکراریه ولی خوب طبیعت تکرارشم قشنگهمتنظر

 

چند روز پیش بابایی می خواست بره خونه حمیده خانوم دختر عمه خودش . من هم گفتم باهش برم اونجا پارسا جون رو ببینم. این شد که باهش راهی شدم. پارسا جون حدود یک سال از من بزرگتره و خیلی پسر خوبیه. بوس ماشینهاشم آورد و ما با هم کلی بازی کردیم:

پارسا

(راستی پارسا جون کپی باباشهچشمک)

 

اینجا هم پارسا جون با دوربین باباش داره از من عکس میگیره:

دورین عکاسی

کلا پارسا جون دستی هم در هنر داره و آثار هنری اون بر روی تمام دیوارهای خونه دیده میشهتعجب حیف که یادمون رفت عکس بگیریم ولی میگفتن خطوط کشیده شده روی دیوار خیلی شبیه خطوطی هست که پیکاسو تو بچگی هاش رو دیوار خونشون میکشیدهخندهقه قهه

 

اینجا هم من و بابا داریم حاضر میشیم بریم پارکمحبت

من و بابا

من و بابا

 

یک شب  که رفته بودیم پارک الغدیر، دیدیم که اونجا شرکت پاک وش یک مسابقه برگزار کرده. این شد که ما هم تو مسابقه شرکت کردیم که البته عکسی ازش ندارم:

من هم اسممو نوشتم که روی صورتم عکس موش موشی بکشند، ولی چون هوا سرد بود و ما می خواستیم که زودی برگردیم خونه نوبت به من نرسید. ولی در عوض اونجا به من یک بادکنک پرسیل جایزه دادنجشن

پرسیل

 

خوب یکم از شیطونیام براتون بگم. اینجا دارم تلاش میکنم که آینه رو بندازم پائین ولی حیف که بابایی آینه رو به دیوار رول پلاک کرده و نمی افتهشاکی

آینه

 

کلا به جاهای غیر قابل دست رس علاقه زیادی دارمخندونک

 

اگه میتونیدبیاد منو بگیریدخندونک

 

اینجا مثل جنگل میمونه . گم نشم خوبهخندونک

 

آییییییییییییی سرم خورد به سقفش گریهگریهگریه 

بابایی به جایه اینکه هی چپ راست عکس بگیری بیا کله منو بوس کن دردش خوب بشهعصبانیعصبانیعصبانی

 

راستی عکسهای یک سالگی آتلیه من هم آماده شده. از این به بعد هر از گاهی چند تا عکسهاشو براتون میزارممحبت

آتلیه

 

دوستای خوبم با این بوس خداحافظی میکنممحبت

 

پیوست: راستی یادم رفت بگم الان دیگه 12 تا دندون دارمخندونک

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

ehsan
23 آذر 94 18:30
مامانی
24 آذر 94 1:46
آخه این پسر یک عشقه واقعیه . ایشالا از چشم بد دور باشه
مامان
24 آذر 94 8:01
ای جونممممممم عشق خودم
نیلوفر
24 آذر 94 11:45
سلااام عزیییزم وااای چ3در عکسات قشنگ شدن مثه مااااه افتاااادی میبوووسمت کپل لپ لپوووو
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی خاله شما هم یک آدرس وب بدید بهتون سر بزنیم
مامان صدیقه
24 آذر 94 13:20
عزیزمم کیان کوچولو خیلی نازه.ماشالا به پسرمون
مامان سونیا
24 آذر 94 22:11
الهی فدات شم کیانم واسه عکسات کلی ذوق کردم مامانی زیاد منتظرمون نزاریاااااااااااااااااااااااا
کیان و نیکا
پاسخ
خاله متاسفانه نمیتونم وبتون رو باز کنم
مامان کورش
25 آذر 94 6:10
عزیز دلم چقدر بزرگ شدی
زويا
25 آذر 94 10:32
سرما نخوري خاله جوني گريه نكني ما عادت نداريم اشكات رو ببينيم عزيز خاله فداي اون بوس كردنت
مامانه شایلین
25 آذر 94 19:44
سلام گلم .خوووبی؟؟ آدرس وب جدیدمووونه نمیدونم کدوم احمقی اوونو حذفید
کیان و نیکا
پاسخ
خاله جون متاسفانه وبلاگ جدید هم کار نیکنه اون .com ش رو هم عوض میکنیم و ir. میکنیم باز هم اشتباهی میره تو وبلاگ بیبی انیشتن
مامان حسام
27 آذر 94 10:34
آفرین پسر زرنگ همینطور ادامه بدی ریاضی دان میشی ای جونمممممممم فضول خان قیافه شووووووووووووو چلوندییییییییییییییییییییییییی مرواریدای خوشگلتم مبارکت باشه
رومینا
28 آذر 94 0:32
به به کیان جونم قشنگم قربون تعجبت بشم که برف دیدی هزاران بوس تقدیم کیان جونم
【p】【a】【r】【y】【a】
28 آذر 94 15:13
سلام ماشالا کوچولوتون خیلی نازهジ خوشحال میشم به وب منم سر بزنین و اگه با تبادل لینک موافقین تو بخش نظرات بهم بگین ممنون میشم
✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
28 آذر 94 19:59
وااای چه گل پسر باهوشی داریم ماا جمع و ضرب بلدهه ...من که همینجور موندم ماشالاا ماشالله به این قند عسل فدای تو عزیزم که انقد نازی .معلومه کلی از برف لذت برده چه وروجکی هم هست این عزیز ِ دل دوستت دارم پسر طلا ..
مامان ریحانه
29 آذر 94 1:45
بابا ریاضیدان از حالا معلومه یه پا خوارزمی میشیا ایندفعه حسابی ترکوندیا آقا کیان اون از حساب و کتابت اینم از کمک کردنات منم این ماموریتا رو داشتم حالا که بزرگ شدم دیدم چقدر الکی انرژیمو هدر می دادم تازه کلی ذوق هم می کردم ولی حالا وقتی میگن نازنین یه چیزی بیار میگم به من چه خودتون بیارید به همین راحتی بذار بزرگ شی تجربه می کنی آقا کیان جونم خوش به حالت چه برف بازیی کردیا چه تعجبیم کردیا خوشم میاد شیطناتم مثل خودمه یه جورایی کپی برابر اصل منی از این روزا لذت ببر دوست عزیز عکس آتلیه ایت خیلی قشنگ شده
مامان نفیسه
29 آذر 94 8:07
عشقمی کپل خوشمزه
مامانِ نی نی
29 آذر 94 8:33
سلام کیان. از وبلاگ چهارقلوها خبر داری؟
مامان زهره
29 آذر 94 10:40
سلام کیان جونم روزهای برفیت خوش عزیزم مبینم حسابی بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه همینطور شاد وسلامت باشی خیلی دوستت دارم مراقب خودت تو سرما باش بیادتم
مامانِ نی نی
29 آذر 94 16:18
مرسی عزیزم. لطفا آدرسو میدی؟ چهارقلوها خودش وبلاگشو حذف کرده. من تازه داشتم باورش می کردم.
مامان آنیسا
30 آذر 94 11:23
خوش به حالتون برف د ارین ما که اینحا بارونم نمی یاد دیگه چه برسه به برف ای بگردم کیان جون خوشکلمو که ریاضیاتش عالیه
مامان آنیسا
30 آذر 94 11:24
من که یه موقع هایی میگم کاش آنیسا نمیخواست کمک کنه بسکه اذیتمون میکنه با کمک کردناش ولی انگار کیان جونم اذیت آزادی نداره
مامان آنیسا
30 آذر 94 11:25
خوش به حالتون برف دارین ما که اینجا بارونم نداریم چه برسه به برف ای برگردم این ریاضی دان کوچولو رو
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 19:44
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
خاله امیرحسین
2 دی 94 15:17
سلام کیان جان خوبی مامان و بابا خوبن انشاا.. همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم
شادمهر کوچولو
7 دی 94 9:29
وااااااااای خیلی برف قشنگی بووووووووود کاش بازم بیااااااااااااد منم اولین بار بود از پشت پنجره برف میدیدم...برای سرت غصه نخور منم همش دنگ دنگ کله م میخوره اینور اونور
مامان نسرین
9 دی 94 18:07
سلام مامان کیان جونی از نحوه روایت خاطراتتون از زبان کیان جونی خیلی خوشم اومد.کیان کوچولو خیلی دوست دارم
maman arezoo
14 دی 94 19:39
ماشالا خیلی شیرینه اسفند براش دود کن عزیزززم
مامان فدیا
16 دی 94 11:23
به به چه مامانی با سلیقه ای امیدوارم یه عالمه شبهای شاد کنار هم داشته باشید