آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

شب یلدای 94

1394/10/3 10:16
نویسنده : کیان و نیکا
2,409 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان قبل از اینکه از شب یلدا براتون بنویسم بگم که ما دیشب پیش یکی از دوستای نی نی وبلاگیمون یعنی رادوین جون بودیمجشن

چند روز پیش مامان رادوین جون تو وبلاگشون نوشته بود که یک فروشگاه پوشاک کودکان توی ملاصدرا افتتاح کردن. این شد که ما دیشب تصمیم گرفتیم برای تبریک گفتن بهشون یک سری بریم اونجا.محبت و از قضا خاله رادوین به همراه بابابزرگ و مامان بزرگ رادوین هم اونجا بودن. بابابزرگ رادوین جون دوست و همکار سابق بابایی هم هست و از دیدن حسن آقا (بابابزرگ رادوین) بابایی خیلی خوشحال شد.محبت من هم با بابابزرگ و مامان بزرگ رادوین یک عکس یادگاری انداختم:

ملاصدرا

 

رادوین جون اینا اون شب خونشون مهمون داشتند به خاطر همین رادوین جون زودی رفت خونشون و نشد با هم عکس بگیریم ولی در عوض یک عکس خوشگل از عکس روی دیوار فروشگاه گرفتیم:

فروشگاه رادوین

 

و اما شب یلدا .

خوب با توجه به اینکه همیشه رسم بر این بوده که شب یلدا همه به خونه بزرگترا میرند و ما مونده بودیم که شب یلدا خونه کدوم یکی از مامان بزرگا بریممتفکر این شد که مامانی پیشنهاد داد اجازهکه بزرگترها رو خونه خودمون مهمون کنیم و به این ترتیب شب یلدا رو در خونه خودمون برگزار کردیم.

این سفره یلدا مون بود:

سفره یلدا

 

و این هم خودم:

سفره یلدا

 

جاتون خالی هندونه ما هم خیلی شیرین از آب در آمدخوشمزه که البته چون بابایی دل درد داشت هیچی نتونست بخورهخندونک. ولی من تا تونستم همچی خوردمسبز

هندونه شب یلدا

 

و حتی امان نمیدادم که یک دونه عکس بگیرنخنده

شب یلدا

 

و دست آخر مجبور شدند من اینطوری کت بسته نگه دارندعصبانی

 

ولی من دست از تلاش برای رسیدن به میز خوردنیها بر نمیداشتمقویعصبانی

شب یلدا

 

و این شد که مامان بزرگها و بابا بزرگها نتونستند با من عکس یادگاری بگیرندراضی

برای شام هم یک شیرین پلوی خوشمزه داشتیم که باز هم بابایی به دلیل داشتن دل درد نتونست بخودهراضی

شیرین پلو

 

در هفته گذشته بابایی چند تا از عکسهای آتلیه من رو به دیوارهای خونه زد که البته من هم بهش کمک کردمراضی

باباییعصبانی: کیان تو روی زمین صاف نمیتونی راه بری اون وقت هی از این نردبان می گیری میری بالا. آخرش میوفتی پائین کچل

کیان:گیج

 

این هم حاصل تلاش ما:

 

اینجا هم خسته شدم رفتم روی ماشین کمی استراحت کنم:

ماشین

مامانی: کچلکیان کار خطر ناک نکن میوفتی پائین

کیان:گیج

 

با دوتا عکس خط کش به دست به مطلبمون خاتمه میدیم:

خط کش

بوسبوسبای بای

 

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

خاله مهتاب
3 دی 94 13:19
ای جوووونم به این گل پسر..ماشالا هر روز بانمک تر میشه قند عسل..مامانیش شما هم کیان جونو از طرف منو آدی جون ببوس
【p】【a】【r】【y】【a】
3 دی 94 20:47
یلداتون مبارک خود را نگران آنچه می دانی یا نمی دانی نکن نه به گذشته بیندیش نه به آینده فقط بگذار دستان خدا هر روز ، شگفتی های اکنون را برای تو بیاورند.
مامان حسام
3 دی 94 20:58
وای خداااااااااااااا یعنی میخوام کیان و درسته قورت بدم عزیزممممممممممم خیلی جیگره قیافش خیلی با مزه سهر وقت میام وبلاگش با دیدن کاراش و قیافش خنده رو لبم میشینه
مامان فرهام و فرناز
4 دی 94 16:54
ای جااااانم چه قند عسلیقربونت برم کیان جون خیلی نازو بانمکی خدا هرچی نمک بوده ریخته روی توهمیشه سلامت باشی عزیزم
aylar
4 دی 94 18:35
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
مامان
5 دی 94 11:03
ای قربونش قند عسل راه افتاد کیان جون بسلامتی؟؟
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 دی 94 12:15
سلام عزیزم یلداتون مبارک. خوشحال میشم به وب داداشم سر بزنین.
مامانی گیتا جون
5 دی 94 12:38
کیان جون خیلی ناز و بانمکی
【p】【a】【r】【y】【a】
5 دی 94 13:17
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ Love It! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ســــلام خوبــــــی گلـــــم مرســی بهم سرزدی ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ منتـــظــر حــــضـــور گرمت تو وبلاگم هستم ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥´¨) ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨) (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿ *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤
مامان حلما
6 دی 94 1:38
پسر شیطون بلای ناز شیرین خاله خطکش میخوای چکار مهندسی شما ایا خاله جون مهندسی خیلی بهت میاد بزرگ شدی مثل من معماری بخون که خیلی شیرینه بهتم میاد دختر کش هم هست مهندس کیان
مامان فرخنده
6 دی 94 10:01
كيان جان يلدات مبارك باشه هندونه نوش جونت باشه گل پسر عكس آتليه هات هم خيلي خوشمل عزيززدل
نقاش کوچولو
7 دی 94 0:28
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامان فرح
7 دی 94 1:14
عزیزم امیدوارم تا چند روز دیگه یه پست جدید بزارید با عنوان من راه می رم و ماهم بهتون سر بزنیم،دو تا کار میگم لطفا انجام بدید واسه گل پسری اول اینکه روغن زرده تخم مرغ محلی بگیرید که طرز تهیه اش اگه تو نت سرچ کنید هست و روزی دوبار به پاهای کیان جون بزنید و یکی دیگه اینکه قلم گاو بگیرید و مغزش رو بیرون بیارید بزارید رو حرارت خیلی ملایم تو یه ظرف تا اب شه بعد روغن رو به پاهای پسری بمالید از ساق ،آ تا ران و سعی کنید ببرید تو افتاب تا خوب جذب بشه مطمئن باش پاهایش جون میگیره و راه می ره به امید خدا
کیان و نیکا
پاسخ
خاله ممنون از راهنمایی تون
زهرا
7 دی 94 8:07
كيان جان دوستت دارم خاله عشق مني الهي شبي بياد كه به نامزدت بياييي شب چله اي مامان جون
شادمهر کوچولو
7 دی 94 9:26
سلام کیان جون، یلدات مبارک... کاش میشد من و تو هم همدیگه رو ببینیم هااااا مامانهامونم که همکارن خیلی عکسهای آتلیه ت قشنگن
کیان و نیکا
پاسخ
مرسی شاد مهر جون من هم امید وارم موقعیتش پیش بیاد
مامان آیهان
7 دی 94 10:35
سلام کیان جون. من هم یلداتونو دیدم. حسابی بهت خوش گذشته. دست مامانت درد نونه این همه خاطراتتو قشنگ برا می نویسه.
【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 16:12
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # ســ ــ ـــ ــلام دوســ ـــ ــــت خــ ـــ ــ ــوبــ ـــ ــم ایشالله همیشه مــ ـــ ـــ ــوفــ ـــ ـــ ــق بــ ـــ ـــ ـــاشــ ـــ ـی آپــ ـــ ــــ ـــــ ـــم عــ ـــ ــزیــ ـــ ــزم لطفا بـــ ـــهم سر بزن و نظـــــ ـــ ـــر بــ ـــ ــده لــ ـــطفا
مامان نسرین
9 دی 94 0:16
سلام مامانیه کیان جون ما جشنواره شرکت کردیم اگه دوست داشتید لطف کنید کد 27.36 رو به 1000891010 پیامک کنید ممنون میشم.کیان عزیزمو ببوس
مامان بهی
10 دی 94 9:19
خاله جون هفته دیگه حتما میام قهر نکنیا
مامان ریحانه
10 دی 94 19:41
آقا کیان یلدات با تاخیر مباااااااااااااااااااارک چه مراسمی هم داشتید شب یلدا چه خوراکیهای خوشمزه ای نوش جونتون کیان اوا تو بازم کار خطرناک کردی آخه بچه تو چقدر مامانتو حرص میدی یکم از من یاد بگیر ابدا که مامانم حرص بدم البته یواشکی بگم کم نه تا نصیحتهای بعدی خداحافظ رفیق
مرضیه
13 دی 94 8:06
انشا... همیشه بشادی کنار هم باشید کیان چقدر بامزه شده توی عکسا خدا براتون حفظش کنه
مامان علی آقا
13 دی 94 9:43
سلام.پسر نازی دارین خدا حفظش کنه براتون ممنون بابت رای و اینکه به وب پسرم سر زدین عکسای گل پسر خیلی ناز
مامان سونیا
14 دی 94 0:27
یلداتون مبارک کیانم
خاله مهتاب
14 دی 94 1:48
جوووونم کیان توپولوی منی تووو.. خاله جون وبلاگمونو به دستوره اقا کیان آپ کردم
مامان مريم
15 دی 94 10:03
جای تحسین و تبریک داره به صبر و حوصله و زمانی که برای نوشتن خاطرات کیان گل میزارید که البته حتما باعث شادی و رضایت کیان جان در آینده خواهد بود با افتخار لینک شدید تشکر از همراهی تون با وبلاگ بهنود و بهناز امیدوارم دوستای خوبی باشن
کیان و نیکا
پاسخ
خواهش میشود ما عاشق بهنود و مهناز جان هستیم
نويسنده : مامان كژال
15 دی 94 10:23
سلام آقا کیان جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم . توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم .
مامان فدیا
16 دی 94 11:20
به به مبارک باشه پسر ناز ایشالا به زودی تند تند شروع به دویدن میکنی اون وقت این مامانی کیف میکنه