آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 10 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

عاقبت خراب کردن موهای من

1394/11/4 13:42
نویسنده : کیان و نیکا
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که بابایی زد و موهای من رو خراب کردعصبانی من هم تصمیم گرفتم بابایی رو تحریم کنم و پشت سر هم بر ضدش قطعنامه صادر کردمراضی. این قطعنامه ها شامل موارد زیر می باشد:

1- به جای بابا بهش میگم مامانتعجبگیج

2- به جای بابایی شربتهامو باید مامانی بده

3- به جای بابایی غذا مو فقط باید مامانی بده

4- به جای بابایی لباسمو فقط مامانی باید تن کنه

5- به جای بابایی مامانی باید پوشکمو عوض کنه

4- تو خیابون پاساژ و .... فقط بغل مامانی میرم

5- تو رستوران فقط بغل مامانی میشینم

6- کلا از بابایی بودن به مامانی بودن تغییر رویه میدهیم

باید بگم این تحریمها شدیدا تاثیر گذار بود و بابایی سخت غمناک گردید و افسرده شدغمگین

این شد که تصمیم گرفتمتفکر به پای میز مذاکره بیاد و شروع کرد به امتیازدادن به من.

 

به این صورت:خندونک

مذاکره

 

همچنین برای بدست آوردن دل من، منو می برد پارک تا از دلم دربیادمتنظر

(البته بعضی از عکسها مال زمان موداریمهچشمک)

 

راستش دیدم اینطوری دلم خنک نمیشه متفکر نگاه کردم دیدم گزینه های نظامی روی میزه این بود که به صورت فیزیکی وارد عمل شدم و به مواضع دشمن حمله کردمتعجبراضی:

(اوخیش حالا دلم خنک شدخندونکراضی)

 

مامانی دید طفلک بابایی سر تحریمهای من خیلی افسرده شده این شد که تصمیم گرفت یک حال اساسی بهش بده متفکر برای همین جمعه براش ته چین مرغ درست کرد. آخه بابایی خیلی ته چین مرغ دوست دارهخوشمزه. خوب من هم ته چین مرغ به این قشنگی رو دوست دارمخوشمزه:

ته چین مرغ

و به این ترتیب به وسیله ته چین مرغ حال بابایی شکمو کمی خوب شدخندونک

 

از بلاهایی که سر بابایی آوردم بگذریم بنده به همان اندازه که به پیتزا علاقه دارم به آبگوشت و خوردنیهای دیگر هم علاقه دارمخوشمزه

غذای کودک پیتزا

غذای کودک

(کلا با کله میرم تو ظرف آبگوشت)خوشمزه

غذای کودک

 

دوستان عزیز غذا رو باید دولپی خورد. به این صورت:سبز

 

تا یادم نرفته اینم بگم بعد از غذا خوردن باید سفره غذای خودم  رو خودم پاک کنمراضی

سفره غذای کودک

 

یکم هم از هنر نمایی هام براتون بگم. اینجا می خواستم کف پام نقاشی کنم ولی هی قلقلکم می گرفتخندونک:

نقاشی کودک

 

ولی بالاخره موفق شدمراضی

نقاشی کودک

 

خدایش این اثر هنری بوسیدن دارهبوس

اثر هنری کودک

 

با دوتا عکس از مامان و بابا و البته خودم قوی مطلبو تموم می کنم:

عکس کودک

بوسبای بایبوس

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان آیهان
5 بهمن 94 11:38
سلا کیان جون. خوش به حال مامانت چه افتخارهایی نصیبش شده. میگم کاش مامانی موهاتو می زد با مامانی قهر می کردی. موهاش هم خراب نشده خیلی هم خوبه.
مامانِ نی نی
5 بهمن 94 18:08
بیچاره بابا. طفلک مامان. با قطعنامه ای که صادر کردی هر دو تا رو محکوم کردی که. وای دلم ته چین میخواد.
maman arezoo
5 بهمن 94 21:21
ای جونم خاله چه ناز شدی موهاتو کوتاه کردی ماشالا به پسر خشگلمون
مرضیه
6 بهمن 94 8:10
چقدر که این کیان کوچولو بامزه است خیلی زیبا از زبان کیان مینویسید
مامانی گیتا جون
6 بهمن 94 12:40
سلام کیان جون ای بابا این تحریما که بابایی رو کردی همه که به ضرر بنده خدا مامانیه ولی موهات اون قدرها هم بد نشده ها ضمنا دست مامانی درد نکنه چه ته چین مرغی معلوم شد این خوش اشتها بودن به کی رفته خدا رو شکر که خوش غذایی
ehsan
6 بهمن 94 16:30
مامان حسام
6 بهمن 94 17:38
این پستت کلی بامزه بود کیان جون ولی تو همه جوره نمکی عزیزم.تحریمهای بابا هم به جا بود و لازم چون موهای کیان جون خیلی خوب بود لازم نبود کوتاه شه.دیگه موهاشو کوتاه نکنین بزارین بلند شه
رومینا
6 بهمن 94 23:55
کیان جونم قربون غذا خوردنت بشم که اینقدر جیگر غذا میخوری موهات هم خوشگل شده این روزها به قدری درگیر کار هستم دلم کمی استراحت میخواد امروز داشتم فکر میکردم که وای چقدر از دنیای قشنگ وبلاگ دور شدم ولی این هفته کارم سبک میشه و دوباره میام در اغوش نی نی وبلاگ خودمون
مامانی گیتا جون
7 بهمن 94 9:08
چه جالب کیان جون چپ دسته
.•♥خواهری بلور ♥•.
8 بهمن 94 14:45
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
مامان سونیا
9 بهمن 94 10:41
کیان جونم این موها هم خیلی بهت میاد ونازترم شدی یه قیافه مردونه به خودت گرفتی فدات خوشگله
♥ ᓘـاله میــنا ♥
9 بهمن 94 22:01
اخه چقدر یه نینی میتونه خوردنی باشه
مامان نیکان
10 بهمن 94 12:36
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین.ماشالله چه پسر ناز وماهی دارین.عزیزم این تحریمها که به ضرر شما شد..بابای نیکانم میگه بده من موهاشو کوتاه کنم ولی من هنوز اجازه ندادم.کیان گل ما رو ببوسش
مامان فرخنده
11 بهمن 94 8:35
اي جانم كه ديگه كيان جون از تحريم بيرون اومد وازش عكس ميذاريد موهاش هم داره بلند ميشه قربون آبگوشت وماست خوردنت نوش جونت عزيززززم چه پسر گلي كه خودش سفره را ميخواد پاك كن واي قربونش كف پاش ميخواسته نقاشي بكشه ماماني چه ته چين خوشگلي درست كردي نوش جونتون وعشقتون هميشه ابدي باد
مامان فدیا
11 بهمن 94 13:38
ای جونم چه انتقامی گرفتی عروسک هم روحی هم جسمی !!!!! مگه تا حالا بابایی جات عوض میکرد یا غذا میداد؟؟؟اخه بابایی ادرین خودش خودش تحریم کرده چون هیچ وقت تو این کارا به مامان ادرین کمک نمیکنه و ادرین بیرون همش میخواد بغل مامانش باشه اون کف پای ناز معلومه که بوس داره اونم محکم و این که خوش به حالت رفتی شهر بازی ادرینم خیلی دوست داره بره اما خیلی وقت مامان وقت نکرده اونو ببره
کیان و نیکا
پاسخ
خوب خاله بابایی خودش به بچه داری علاقه داره بعدش مامانم وقتی میره سر کار خسته میشه اینکه بابایی باید بهش کمک کنه
زهرا
12 بهمن 94 8:02
سلام خاله كلي خنديدم وحال كردم از حرف زدنت معلومه حال گيري بلدي ولي زياد اخم نكن ئزيزم الهي خاله قربونت بره
زهرا
12 بهمن 94 8:14
ئزيز خاله دوستت دارم با تمام وجود خوشگل شدي خاله جوني
شادمهر کوچولو
12 بهمن 94 10:33
واااااااای خدای من خیلی تحریم هات و جنگ هات قشنگ بود ایول موهات که الان خیلی هم خوب و مردانه شده خداروشکر که زود زود رشد می کنه مثل موهای من خیلی هم کارا و عکسهات قشنگن دوست جوووووونم
آنیل
13 بهمن 94 9:18
سلام آقا کیان. دوست دارم چون خیلی نآااااااازی. به وبلاگه منم سر بزن و لینکش رو تو وبلاگت قرار بده. قول میدی؟؟؟؟؟
مامان امیر علی
13 بهمن 94 12:47
گناه داره بابایی نکن این کارو باهاش ماشاالله به شما کوچولو ماشاالله به مامان هنرمندت
خاله مهتاب
14 بهمن 94 20:12
جووووون دلممم خوشگل پسرررر..جیگری منی تووو😘😘😘😘
مامان سعیده
17 بهمن 94 9:04
خیلی جالب بود و کلی خندیدم درسته مهمون ما ناخونده است کیان جان اما دلیل نمیشه از اومدنش ناراحت باشیم یا دلمون نخواد با جون و دل ازش پذیرایی کنیم
مامان پندار
17 اسفند 94 3:56
سلام من عاشق این گل پسر خوشگل شما شدم میخواستم بپرسم میتونم وبلاگ شما رو توی لینک دوستانم قرار بدم؟