آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

هفته اول نوروز 95

1395/1/18 9:06
نویسنده : کیان و نیکا
2,247 بازدید
اشتراک گذاری

اندر دل من مها دل افروز تویی

یاران هستند لیک دلسوز تویی

شادند جهانیان به نوروز به عید

عید منو نوروز منو امروز تویی

 

عید همگی مبارکمحبتمحبت

قبل از هر چیز باید بگم که دندونهای نیشم بالاخره تکمیل شد و من خلاص شدمراضی الان فقط چهار تا آسیابهای عقبی مونده اونا هم که در بیاد کلا دندونهام تکمیل میشهخندونک. یادتونه سر خرید لباس عید چقدر با مامان و بابا داستان داشتم بالاخره در روزهای آخر سر دو دست لباس به تفاهم رسیدیم.

یکیش این سبزه بود که خیلی توش راحت بودم:

لباس عید

 

اون یکیشم قرمز خاکستری بود که خیلی بهم میومد:

 

و اما سفره هفت سین

اولش سفره هفت سینمونو اینطوری چیدیم:

سفره هفت سین

 

اما بعدش تصمیم گرفتیم اون درختشو بر داریم ببریم بزاریم تو پیلوت یه هفت سین هم اونجا درست کنیم تا مهمونها همون اول کاری دلشون باز بشه. متاسفانه یادم رفت از سفره هفت سین دومی عکس بگیرم. الان هم که سبزه هاشرو انداختیم تو رودخونه رفتهبدبو

این هم سفره هفت سین مامان فخری اینا:

 

البته این هم بگم سفره های هفت سین همیشه به این زیبایی که میبینید نبودندتعجب.

اینجا دارم سفره هفت سین مامان فخری اینا رو تخریب میکنم:

سفره هفت سین

 

اینجا رفتم روی دسته مبل دارم از سفره هفت سین خودمون سکه بر میدارمخندونک:

سفره هفت سین

 

اینجا دارم از درخت هفت سین پیلوت سنجد کش میرمخندونک

درخت هفت سین

 

سفره هفت سین مامان عفت اینا که کلا با خاک یکسان گردید و چیزی ازش باقی نموند تا براتون عکسشو بزارمخنده

 

روز اول عید بنده کله ظهر از خواب برخواستم و بعد از رفتن به خونه مامان عفت اینا رفتیم خونه مامان فخری اینا و با شکوفه های درختاشون چند تا عکس انداختیم:

 

این هم بابا عباس و حمید دایی:

 

روز دوم عید هم به رسم هر سال کل خاندان و ایل و تبار جمع شدیم باغ دایی مامان عفت ایناراضی. هم فامیلهای خیلی دور رو دیدیم. هم با رقص و شادی دلمون باز شد. البته باید بگم که نمیتونم براتون خیلی عکسهاشو بزارم . من اونجا خیلی پسر خوبی بودم و کلی جلوی فامیل دلبری کردم:

 

آخرای مهمونی هم خسته شدم و تو بغل مامانی خوابیدم:

 

دو سه روزی هم مامانی کشیک داشت باید میرفت اداره که البته ظهر ها من و بابایی میرفتیم دنبالش. امسال عیدی خیلی به من خوش گذشت چون وضع شرکت بابا اینا زیاد خوب نبود متفکر. برای اولین بار در طول تاریخ تا سیزدهم بابایی تعطیل بود و تو خونه کلی با من بازی کرد.

این هم اداره مامانی:

غذا و داروی قزوین

اداره نظارت

 

امسال چون یک سال بزرگتر شده بودم و همچنین آقاتر شده بودم بر خلاف پارسال تو مهمونی ها خیلی پسر خوبی بودم و اصلا بهونه نمیگرفتم بجاش فقط باقلوا می خوردمخوشمزه. جای شما خالی خیلی حال میداد، طوری که به هیچ عنوان هیچ شیرینی رو با باقلوا عوض نمی کردم. بالاخره آدم باید حواسش جمع باشه سرش کلاه نرهقویباقلوای قزوین یک چیز دیگسخوشمزه

باقلوای قزوین

 

باخانومها رابطم بهتر بود و حتی افتخار این رو هم بهشون میدادم که بغلشون برمچشمک

 

ایشون هم فهیمه خانوم بودند دختر دایی مامانی

خوب بقیش باشه برای یک روز دیگه. می خوام سری بعد ببرمتون موزه مردم شناسی قزوین می دونم که حتمی خوشتون میاد . پس فعلا بایبوسبای بای

پسندها (20)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان فرخنده
18 فروردین 95 11:48
سلام كيان جون سال نو مبارك لباسات خيلي خوشگل هستند و بهت مياد مخصوصا طوسي وقرمزه خوشم مياد بچه زرنگي هستي خوب معلومه باقلوا قزوين نسبت به شيرينهاي ديگه خوشمزه تره قربونت بشم كه اينقدر روابط عموميت بالاست فقط با خانمها رابطه داري
مامان هدی
19 فروردین 95 10:51
سال نومبارک باشه آقا کیان و بابا مامان مهربونش مامانی چقدر لاغر تر شدید و نازتر ماشالله آقا کیان هم با اون لباساش خوردنی بود خوردنی تر شده ماشالله. انشالله سال خوبی در پیش داشته باشید. دختر من برعکسه دندونای آسیابش دارن در میان جلوی هاش هنوز تکمیل نشده فقط پنج تا دندون جلو داره
مامان مهدیه
19 فروردین 95 11:11
عیدت مبارک کیان جون.سال خوبی در کنار مامان بابای مهربونت داشته باشی.چه خوش تیپ شده بودی
مــــــامـــــانی
19 فروردین 95 22:59
سالگرد ازدواجتون مبارك
مامان حسام
20 فروردین 95 18:01
سلام کیان جونم سال نو مبارک عزیزه خاله.انشالله سالیان سال زندگی خوبی پیش مامان و بابا داشته باشی.اخه تو چرا انقدر نازی وروجک.لباساتم خیلی بهت میاد توپول موپولی یه عالمه میبوسمت
ehsan
21 فروردین 95 19:55
مامان نسرین
23 فروردین 95 12:23
سال نو مبارک کیان جونی
شادمهر کوچولو
24 فروردین 95 13:17
عید شما مبااااااااااارک انشااله امسال هم پر از خوشی و شادی و مهمونی و عروسی و گردش باشه برات دوست جووووونم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
25 فروردین 95 9:25
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان نیکان
25 فروردین 95 13:14
حسابی به شادی وخوشی گذروندی کیان جونا....ایشالله همیشه خوش باشی خوش تیپ.راستی منم باقلوا میخام..وصفشو شنیدم خیلی
maloosak
26 فروردین 95 16:45
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
【p】【a】【r】【y】【a】
29 فروردین 95 1:29
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
♥ ᓘـاله میــنا ♥
29 فروردین 95 8:31
جووونمی کیانیبخولمت من
مامان فدیا
4 اردیبهشت 95 12:59
به به سال نو مبارک لباس نو مبارک چقدرم قشنگ بودن لباسات و افرین که امسال انقدر پسر خوبی بودی
مامان آیلین
5 اردیبهشت 95 13:34
سال نو مبارک! خیلی پسر نازی دارین. خدا حفظش کنه
زهرا
19 اردیبهشت 95 15:52
خاله جون عيدت مبارك ئزيزم الهي هزار ساله بشي