آقا کیانآقا کیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
نیکا خانومینیکا خانومی، تا این لحظه: 4 سال و 5 روز سن داره
پیوند مامان و باباپیوند مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات شیرین کیان ونیکا

باغ وحش قزوین (2)

1395/2/28 12:11
نویسنده : کیان و نیکا
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

و اما در ادامه عکسهای بی کیفیت دهکده حیاط وحش پارک فدک قزوین من و خاله وارد کلبه معلق شدیم که همینطوری واسه خودش تو هوا معلق بود. همون طوری که در عکس پیداست خاله که خیلی بهش خوش میگذشت خندونکولی راستشو بخواد من یکم  نگران بودم که نکنه این کلبه می خواد خراب  بشه یک جورایی انگار زلزله آمده بود خطا

 

این آقا شیره هم آمده بود به اون خانوم شیره که سری قبل دیدید گیر میداد می گفت : نههی زن از کنار اون شیشه بیا کنار خوبیت نداره جلو ملت دراز کشیدی بد نگات میکنندخندهخنده

باغ وحش قزوین

 

این خزندگان هم نفهمیدم اسمشون سوسمار بود یا چیز دیگه متفکر فقط میدونم بعضی از مردم نازشون می کردنند و اونها هم بدشون نمی آمد. ولی من یک جورایی دوست نداشتم بهشون دست بزنم وقتی دایی منو برد که بهشون دست بزنم گفتمنه نه نه نه نه

باغ وحش قزوین

دهکده حیاط وحش قزوین

 

این گاوه هم خیلی دوست داشت که مردم نازش کنند:

باغ وحش قزوین

 

همینطور این شتره و اون گوزنه:

دهکده حیاط وحش قزوین

پارک فدک

 

ولی این آقا خرسه خیلی بد اخلاق بود هرچی صداش کردم نیومد پشت شیشهشاکی

پارک فدک قزوین

 

این گرازه هم همینطور . بهتر خیلی کثیف و گلی بود حسود

پارک فدک قزوین

 

این یکی هم نفهمیدیم بالاخره شتره یا مرغهمتفکر

پارک فدک قزوین

 

اینها هم که خیلی خطر ناک بودنند انداخته بودنشون تو قفسمتفکر

پارک فدک قزوین

 

برعکس این طاوسها خیلی ناز بودند محبت

باغ وحش قزوین

 

حالا چند تا عکس از خودمون:

پارک فدک قزوین

 

ولی من بیشتر از همه دوست داشتم که گلهارو ناز کنممحبت

پارک فدک قزوین

 

و در پایان با معرفی این خانوم مطلب رو جمع می کنیممحبت

خانومها آقایون نی نی های عزیز . این شما و این پردیس خانوم دخمل حمیده خانوم دختر عمه بابا که تازه دنیا آمدهمحبت

 

بوسبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نیکان
3 خرداد 95 18:35
چه عالی .همیشه خوش وخرم باشین.قزوین خیلی قشنگه.وکیان جون من البته زیباتر.خدا حفظش کنه
شادمهر کوچولو
5 خرداد 95 11:30
وای دوست جووووونم چه جاهای خوووووووفی میرییییییییی تولد پردیس خانومم مباااااااارک
خاله امیرحسین
8 خرداد 95 14:19
سلام کیان جان خوبی عزیزم
کیمیا
11 خرداد 95 11:05
خوب دوباره میگم ما هم قزوینی هستیم خوشبختم